Tu gal atvažiuok kada pasirodyt ir mes pažiūrėsim. Gal ten su tuo stabdžiu viskas gerai, tik nepratęs.
BX dar yra senovinis bolidas, tai pas jį ir turi būti kitoks stabdis (kietas ir trumpas), nes spaudi pedalu dargi tiesiai patį kraną, o krano eiga... pats žinai kokia didelė. Pas XM ir Xantia yra amortikiukas (spyruoklė), kuris žymiai švelnina pradinį stabdymą bei stipriai padidina tikslumą, stabdant stipriai; aišku ir didina pedalo eigą, nes kraną spaudi ne tiesiogiai. Lyginant su konvencinėmis stabdžių sistemomis su vakuuminiais stiprintuvais bei su XM ar Xantia stabdžiais, pas BX yra žymiai sunkiau tiksliai stabdyti staigiai, bet taip, kad dar neslystų, bet būtų maksimali stabdymo jėga. Todėl BXui ABS'as yra daug didesnis navarotas, negu kad yra XMams ar Xantijoms.
Ta prasme čia jau yra tokio senumo mašina, į kurią persėdęs iš po 2005+ automobilio, turi iš naujo mokytis vairuoti, nes pojūtis labai agrokultūrinis. Vasarą pabandžiau DS stabdžius, ir tai vos riedėdamas. Tai įsivaizdavau tų stabdžių naudojimą šiuolaikiniame eisme ir vien nuo vaizduotės jau atsipalaidavo žiedinis raumuo
