WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 galinio tilto amortizatorius
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=31251
Puslapis 23

Autorius:  serasin [ Kov 07 2014, 21:10 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Dominykas rašė:
jaigu atsuko ketvirti tai smagu. amortiku nei rist nereikia nei kaisciuot... tiesiog gerai ishsidrenuot. nuleist I zemiausia neuztenka.
sumoket 600 uz sakiu perrinkima (darbas +detales) yra perbrangu todel geriau vaziuojant "pamest galini tilta"(biski pagrazintai..) su atleistai SPECIALIAI varztais...

Reiks pasidomet paciam, nes pas mus citrodaktaru kaip ir nera nebent i kauna vezt,bet darbo diena niekaip neiseina :(

Autorius:  Dominykas [ Kov 07 2014, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

o kokis cia miestas?

Autorius:  exDalimis [ Kov 07 2014, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

tadas1991 rašė:
Puvėkai paprastai net ir meistrų su kirstuku atsukinėjami :)

kirstuku kartais ranku gaila, todel patogiau 2 plaktukais :mrgreen:

Autorius:  Dominykas [ Kov 07 2014, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

teko kada toki dievo isradima matyt? Paveikslėlis

Autorius:  serasin [ Kov 08 2014, 06:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Dominykas rašė:
o kokis cia miestas?

Jurbarkas

Autorius:  Eddy [ Bal 28 2014, 08:41 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Vienas amortikas galinis apsimyzo :lol:
buvo taip., masina naktim laikau gulincia dugnu - kadangi akumas mirtininkas, kilpa ant kaklo jau., tai net atidarius duris , kai masina atitaiso auksti , jau akuma prismaugia neblogai. (buvau prie akumu speco - restauratoriaus .. jam parodziau tipo jis nepilnai uzkrautas siuo momentu - 40 proc.. ir apsiims ji tipo paziuret gal pavyks atgaivint.. nu bet neesme neissiplesiu tuo.)
zodz gryztam prie temos - masina po nakties guli ant pilvo ( C5 2002 ) , uzkuriau sestadieni, kol pakilo - posunkiai, labai letai ir ilgokai kilo - taip niekad nebudavo - visad akimirksniu sokdavo i vieta.. pakeliau i MAX padeti, nes norejau susitvarkyt galinius posparnius po kazkada imto bamperio ziema.. atguliau ant zemes ir ziuriu, pro cilindro gala - kur garmoske susiaureja kapsi tepaliukas po biski - ant zemes buvo pakapseje jau pora centimetru skersmens., garmoskes gala nuvaliau ir ziuriu , tas tepaliukas toliau kaupesi lasiukais ... o pacia garmoske paspaudzius pasigirzdavo is jos garsai, kaip snypstimas.. tiek tedariau ir teziurejau, kadangi salygu daugiau ziuret ir daryt neturejau. masina nuleidau i normalia padeti, uzgesinau., daugiau nebemaciau kad lasetu. paziurejau i bakeli - jis buvo ties virsum bakelio - nuo pirkimo tiek pat buvo. vakar gryzau namo, paskiau vel vaziavau- paziurejau i zeme kur stovejo masina - neuzmaciau lasiuku.. sianakt vel masina guli palikta ant pilvo - ryt reiks vaziuot i kaima ziuresiu kaip bus - ar myzios..
taigi jusu patarimu - kas cia per anomalija - cilindro stokas galinis praleidzia skysti - spaudima?
imetu foto.. Paveikslėlis

praeita savaite masina stovejo 4 dienas nejudinama normalioje padetyje, eidamas i darba visad ja praeinu., tai po poros - keliu dienu - masinos pakaba priekis tiek galas buvo jau pakrite pora centimetru., dar pora centimetru jau butu gulejusi pilvu. kadangi pakaba pas save turiu pazemines, tai ji ir taip gali atrodyti zema , nes tarp 18 padangu ir arku dabar vos 2,5 cm tarpas.
ar normalu, kad ji pakrito per kelias dienas ? sistemoje nesandarumas , gal per ta pati cilindra galini ?
nes salia stovi kaimyno xantija jau 4 menesiai stovi vietoje ir aukstis normalioj padety auksta, net nepakritus nei kiek :bum:

Autorius:  Dominykas [ Bal 28 2014, 11:03 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Hidro cilindrui amen. Drenuoja labai daug jajgu jau permusa i alsuokli.

Autorius:  Eddy [ Bal 29 2014, 09:31 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

kad daugiau lasetu, nebeuzmatau. bet nerima kelia - kad uzkurus masina is minimalios padeties ji kyla koki 30 s, o kol pradeda reaguoti - kilti , siurblys zirzia tusciom koki 10 sekundziu be veiksmo jokio.
dar ziema buvo viskas ok ir momentaliai reguodavo.. tarkim jei palieku normalioj padety, po nakties atejus- masina auksti atitaiso labai staigiai, siurblys pradeda dirbti , ji iskarto ir kyla..
o jei nuleidziu i minimalia dabar, po nakties ji, kaip ir rasiau zizia tusciom siurblys, kol pradeda kilti. toks jausmas, kad sistema istusteja tepalo to lhm. kas per bairis nes to nebuvo dar. ar as cia su traukem biski persizaidziau ir p[er daug nuleidau. nes ant duobes kai buvau,. reguliavau traukute - buvau visai nusmaukes paguldes , tai trauke atitaisius , siurblys laaabai ilgai zyze kol pakilo..

Autorius:  Phantom- [ Bal 29 2014, 14:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Į C5 pilasi ne LHM, o LDS nesumaišyk. Man buvo pradėję varvėti, bet bėda buvo blogas chamutas, kuris prispaudžia garmoškę prie grįžtamo vamzdelio angos, tai LDS varydavo į garmoškę, o ne į grįžtama ir varvėdavo iš apačios. Galvojau, kad šakės cilindriukui, bet sudėjus naujus chamutus jau 2 ar 3 metus viskas ok, tfu tfu tfu :D

Autorius:  Dominykas [ Bal 29 2014, 16:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Sunku paziuret kiek drenuoja? O gali ir nelaset kol tiltas neuzsipildys ldsu.

Autorius:  Phantom- [ Bal 29 2014, 17:24 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

jei gerai atsimenu į tiltą nueina alsuoklis iš gofros, o grįžtamas yra atskiras vamzdelis. Aišku, jei varo į gofrą, o ji sandari, tai per alsuoklį teką į tiltą.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 30 2014, 05:51 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Phantom- rašė:
jei gerai atsimenu į tiltą nueina alsuoklis iš gofros, o grįžtamas yra atskiras vamzdelis. Aišku, jei varo į gofrą, o ji sandari, tai per alsuoklį teką į tiltą.

Apie tai ir kalba :D
Alsuoklis į tilto tuščias ertmes nueina dar nuo senų laikų ir modelių.

Autorius:  Eddy [ Bal 30 2014, 07:40 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Phantom- rašė:
Į C5 pilasi ne LHM, o LDS nesumaišyk. Man buvo pradėję varvėti, bet bėda buvo blogas chamutas, kuris prispaudžia garmoškę prie grįžtamo vamzdelio angos, tai LDS varydavo į garmoškę, o ne į grįžtama ir varvėdavo iš apačios. Galvojau, kad šakės cilindriukui, bet sudėjus naujus chamutus jau 2 ar 3 metus viskas ok, tfu tfu tfu :D


phantom - zinau kad LDS., tik tuo momentu kai rasiau is galvos buvo isplaukes tas zodis is skubejimo emiau parasiau lhm. nieku gyvu nesumaisyciau ;)
tas lasejimas tuom ir baigesi - daugiau nebelasejo :shock: dabar akumas uzkrautas ir laikau masina normalioj padetyje- kilnojimas reguoja vel kaip anksciau. matyt svirtis stovi pastatyta per zemai, gulasi pilnai ant pilvo ir is sistemos iseina visas skystis.. o kai po nakties reik pakelt siurblys vargsta..
rudeniop reikes kilstelt svirti atgal i normalia padeti. ir par nakti masinos neguldyt ant pilvo. nebent trumpam. siurbli sujosiu dar.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 30 2014, 07:52 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

Ratus per naktį tiesiai palikinėt - mažiau akumą sodins, nes C5 anomalija - nesugaudo aukščio, kai ratai susukti ir pastoviai kilnojasi ir leidžiasi.
O siurblys vienaip ar kitaip vistiek retkarčiais sudirba, nes kiek žinau - antisinko kaip tokio C5 jau nebėra, nes tiesiog pakritus mašinai - jungiamas siurblys ir pakelia atgal į darbinį. Įdomu tik, ar tas anksčiau ar vėliau savaime išsijungia, jei pvz norima mašiną su akumu palikt... žiemai. Senieji karbiniai bolidai užsivesdavo pavasarį, laikrodis jų nenusodindavo :D

Autorius:  Eddy [ Bal 30 2014, 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 galinio tilto amortizatorius

tadas1991 rašė:
Ratus per naktį tiesiai palikinėt - mažiau akumą sodins, nes C5 anomalija - nesugaudo aukščio, kai ratai susukti ir pastoviai kilnojasi ir leidžiasi.
O siurblys vienaip ar kitaip vistiek retkarčiais sudirba, nes kiek žinau - antisinko kaip tokio C5 jau nebėra, nes tiesiog pakritus mašinai - jungiamas siurblys ir pakelia atgal į darbinį. Įdomu tik, ar tas anksčiau ar vėliau savaime išsijungia, jei pvz norima mašiną su akumu palikt... žiemai. Senieji karbiniai bolidai užsivesdavo pavasarį, laikrodis jų nenusodindavo :D


uzrakinus masina - po kazkiek laiko tas siurblys yra atjungiamas man rodos - nes jau po 2 - 3 dienu masina kai pakrenta- ji nebeatsitaiso iki tol kol neatidarai duru. kaip su tais ratu palikinejimais tiesiai nezinau ., - skaiciau apie tai ir nepalieku susuktu, tai savo kailiu neisbandziau to.
nors as dar nelabai ikirtau - ar tas siurblys pastoviai aktyvus ar ne

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/