WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 galinio tilto amortizatorius http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=39&t=31251 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 10:16 ] |
Pranešimo tema: | C5 galinio tilto amortizatorius |
Sveiki, gal kas zinot kaip isimti c5 galini amortizatoriu?kaip sumazint spaudima kad cilindras atgal susitrauktu,ar reikia butinai sfera nusukti? |
Autorius: | Citrusas [ Kov 07 2014, 10:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
http://www.scribd.com/doc/104632266/Cit ... nes-Manual 286 psl |
Autorius: | kokonas [ Kov 07 2014, 11:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
pakeli auto i auksciausia padeti, tada pakishi po automobiliu kalades ar ozhiukus, tada auto nustatai i zemiausia padeti, auto pakibs ant kaladzhiu, o ratai susitrauks i vidu. Tada slegio neliks, nu truputi gal bu skeletas baru, tada sfera truputi prasuksi ishbegs keliasdeshimt gramu skyscio ir slegis dings tada ishimsi amortika. nepamenu tik ar atsisuka jis ten ar kaip. |
Autorius: | Saulynas [ Kov 07 2014, 11:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
kokonas rašė: pakeli auto i auksciausia padeti, tada pakishi po automobiliu kalades ar ozhiukus, tada auto nustatai i zemiausia padeti, auto pakibs ant kaladzhiu, o ratai susitrauks i vidu. Tada slegio neliks, nu truputi gal bu skeletas baru, tada sfera truputi prasuksi ishbegs keliasdeshimt gramu skyscio ir slegis dings tada ishimsi amortika. nepamenu tik ar atsisuka jis ten ar kaip. Lengvesnis variantas ,pakėlęs ant aukščiausio prasuk sferą ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 14:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
Aciu visiems,kad padedat bedoje ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Kov 07 2014, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
serasin rašė: Aciu visiems,kad padedat bedoje ![]() O kas jam atsitiko |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
saulynas rašė: serasin rašė: Aciu visiems,kad padedat bedoje ![]() O kas jam atsitiko Nieko jis sveikas,tik keiciau pakabos guolius ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 07 2014, 16:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
Amortiką riša ar kažkaip užremia, kai šakių guolius keičia. Guolius pats keitei? Laisvumą gerai sureguliavai? |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 17:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
tadas1991 rašė: Amortiką riša ar kažkaip užremia, kai šakių guolius keičia. Guolius pats keitei? Laisvumą gerai sureguliavai? As tik pagelbejau,keite meistriukas ![]() Kiek zinau reikia uzverzt iki galo ir 4dali atsukt. |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 17:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
saulynas rašė: kokonas rašė: pakeli auto i auksciausia padeti, tada pakishi po automobiliu kalades ar ozhiukus, tada auto nustatai i zemiausia padeti, auto pakibs ant kaladzhiu, o ratai susitrauks i vidu. Tada slegio neliks, nu truputi gal bu skeletas baru, tada sfera truputi prasuksi ishbegs keliasdeshimt gramu skyscio ir slegis dings tada ishimsi amortika. nepamenu tik ar atsisuka jis ten ar kaip. Lengvesnis variantas ,pakėlęs ant aukščiausio prasuk sferą ![]() ![]() ![]() Su sferos atsukimu yra bedu,reikia rimta rakta gamintis,filtram atsukt raktai neyveikia,dar pasidarem is galvutes rakta su dirzu,bet veltui,uzpuvusios sveros nesveikai. |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 07 2014, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
serasin rašė: tadas1991 rašė: Amortiką riša ar kažkaip užremia, kai šakių guolius keičia. Guolius pats keitei? Laisvumą gerai sureguliavai? As tik pagelbejau,keite meistriukas ![]() Kiek zinau reikia uzverzt iki galo ir 4dali atsukt. Šitaip galima VW galinių ratų guolius reguliuot, o čia ne veržle šplintuojama reguliuojasi, o šaibų storiu, ir tarpelis matuojamas mikrometru ar bent tiksliu slankmačiu. Taip kad jei meistriukas nieko nedarė dėl guolių įveržimo, tai sveikinu - gal laikys, o gal ir ne. Forume buvo atvejis berods po 7tūkst. km išklišimo ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 07 2014, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
serasin rašė: saulynas rašė: kokonas rašė: pakeli auto i auksciausia padeti, tada pakishi po automobiliu kalades ar ozhiukus, tada auto nustatai i zemiausia padeti, auto pakibs ant kaladzhiu, o ratai susitrauks i vidu. Tada slegio neliks, nu truputi gal bu skeletas baru, tada sfera truputi prasuksi ishbegs keliasdeshimt gramu skyscio ir slegis dings tada ishimsi amortika. nepamenu tik ar atsisuka jis ten ar kaip. Lengvesnis variantas ,pakėlęs ant aukščiausio prasuk sferą ![]() ![]() ![]() Su sferos atsukimu yra bedu,reikia rimta rakta gamintis,filtram atsukt raktai neyveikia,dar pasidarem is galvutes rakta su dirzu,bet veltui,uzpuvusios sveros nesveikai. Puvėkai paprastai net ir meistrų su kirstuku atsukinėjami ![]() |
Autorius: | serasin [ Kov 07 2014, 19:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
tadas1991 rašė: serasin rašė: tadas1991 rašė: Amortiką riša ar kažkaip užremia, kai šakių guolius keičia. Guolius pats keitei? Laisvumą gerai sureguliavai? As tik pagelbejau,keite meistriukas ![]() Kiek zinau reikia uzverzt iki galo ir 4dali atsukt. Šitaip galima VW galinių ratų guolius reguliuot, o čia ne veržle šplintuojama reguliuojasi, o šaibų storiu, ir tarpelis matuojamas mikrometru ar bent tiksliu slankmačiu. Taip kad jei meistriukas nieko nedarė dėl guolių įveržimo, tai sveikinu - gal laikys, o gal ir ne. Forume buvo atvejis berods po 7tūkst. km išklišimo ![]() Jis man nieko nereguliavo, sukiso komplekta ir viskas,nemanu kad jis zinojo ka ten reikia reguliuot ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Kov 07 2014, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
Tada liūdna ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Kov 07 2014, 20:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 galinio tilto amortizatorius |
jaigu atsuko ketvirti tai smagu. amortiku nei rist nereikia nei kaisciuot... tiesiog gerai ishsidrenuot. nuleist I zemiausia neuztenka. sumoket 600 uz sakiu perrinkima (darbas +detales) yra perbrangu todel geriau vaziuojant "pamest galini tilta"(biski pagrazintai..) su atleistai SPECIALIAI varztais... |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |