WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 23:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 03 2015, 06:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
tadas1991 rašė:
Suprantat, čia kaip ir su automatais šiuolaikiniais. Senieji varikliai ir dėžės atlaikydavo dviejų-trijų kėbulų tarnavimo laiką. Dabar viskas taip daroma, kad pasibaigtų daugmaž vienu metu. LDS susidėvi tikrai, bet tuomet jau ir pati mašina nelabai kokia būna. Aišku, lietuviai ir kiti meistreliai padaro ją dar visai važiuojama, o tuomet ir kyla automatų ir hidraulikų problemos, nes pagaivinta ne viskas iš eilės, o tik kažkas. Realiai, paimkit naują LDS iš Total bakelio ir pasiurbkit truputį su švirkštu nuo savo LDS bakelio dugno ir sudėkit šalia - suprasit visą reikalą. Kiek teko LHM keisti - nebuvo, kad neišbėgtų blizgantis metalo drožlytėmis, net ir keičiant pagal instrukciją kas 60kkm. LDS manot ne tas pats? Dalių aišku truputį mažiau, tepalas aukštesnės klasės, bet principas tas pats.



tai kokia tada isvada ? zodziu galima pasikeisti ir LDS, blogiau tikrai nebus.... :wink:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2015, 08:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Galima galima, ir sakyčiau, norint ilgai ir ramiai eksploatuoti - kaip ir reiktų

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2016, 12:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 16 2015, 13:09
Pranešimai: 14
Miestas: Mazeikiai
tadas1991 rašė:
Suprantat, čia kaip ir su automatais šiuolaikiniais. Senieji varikliai ir dėžės atlaikydavo dviejų-trijų kėbulų tarnavimo laiką. Dabar viskas taip daroma, kad pasibaigtų daugmaž vienu metu. LDS susidėvi tikrai, bet tuomet jau ir pati mašina nelabai kokia būna. Aišku, lietuviai ir kiti meistreliai padaro ją dar visai važiuojama, o tuomet ir kyla automatų ir hidraulikų problemos, nes pagaivinta ne viskas iš eilės, o tik kažkas. Realiai, paimkit naują LDS iš Total bakelio ir pasiurbkit truputį su švirkštu nuo savo LDS bakelio dugno ir sudėkit šalia - suprasit visą reikalą. Kiek teko LHM keisti - nebuvo, kad neišbėgtų blizgantis metalo drožlytėmis, net ir keičiant pagal instrukciją kas 60kkm. LDS manot ne tas pats? Dalių aišku truputį mažiau, tepalas aukštesnės klasės, bet principas tas pats.


bet kiek teko dometis tepalo garantija pradeda skaiciuotis nuo tepalo uzkaitimo tai yra kai uzsyla variklis ar as klystu o lds as nemanau kad uzkaista iki aukstos temperaturos tad sakyciau nebent keisti del metalo dulkiu


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2016, 13:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nelabai supratau, kokią jūs čia tepalo garantiją skaičiuojat ir ką čia kaitinat?

Vieną galiu pasakyt, net ir distiliuotas vanduo, gaunantis susisiekimo su atmosfera, ilgainiui stovėdamas sugenda.
O automobiliai tai jūsų, tai patys ir spręskit :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007