WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 23:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BX kietas stabdžio pedalas
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 19:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki, koks normaliai turėtų būti BX stabdžio pedalas? Dabar maniškis maždaug kaip įprastinės vakuuminės sistemos su užgesintu varikliu: kietas, eiga nedidelė. Padėjus koją ant pedalo jis iš vis nereaguoja, o vien jau kad nustotų riedėti prie sankryžos jau reikia pastebimai minti, o kad stabdytų jau vos ne kaip sankabos pedalą spausti. Stabdymo jėga priekyje apie 2kN (beveik sutampa su rankiniu), gale 0,6-0,8kN. Sistema buvo ilgą laiką atvira ir nenaudojama, dabar nėra nuorinta, nes nuorinimo žikleriai nelabai nori būti atsukti. Prieš tai buvau persirinkęs stabdžių kraną, bet ir prieš perrenkant buvo kietas pedalas. Kame gali būti reikalas? Nelabai suvokiu kas ten gali būti ne taip.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 20:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Maniškio tai normaliai ,čiut spusteli ir stabdo ,jei čiut stipriau -galima iškrist iš sėdynės :mrgreen: ,žodžiu pastangų nereikia

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 20:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Kažin nuo ko tai priklauso?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Gal nuo plundzerio isdilimo? Kuo lengviau minas tuo labiau sudiles?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 21:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Žiūrint į šitą:
Paveikslėlis
Kyla įtarimas ar tik ne dugne esančią "Avarinio stabdymo" spyruoklę aš spaudžiu? Ar gali pedalas būti kietas nuo problemų ne pačiame krane? Vis vien reikia keisti krano priekyje gumą, tai panašu reikės lupti visą kraną ir žiūrėti kas ten negerai su juo. Neturėtų būti pedalas toks kietas kol nesusiremia visi trys plunžeriai, o mano BX pedalas kietas nuo pirmų mm.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2016, 22:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tu gal atvažiuok kada pasirodyt ir mes pažiūrėsim. Gal ten su tuo stabdžiu viskas gerai, tik nepratęs.
BX dar yra senovinis bolidas, tai pas jį ir turi būti kitoks stabdis (kietas ir trumpas), nes spaudi pedalu dargi tiesiai patį kraną, o krano eiga... pats žinai kokia didelė. Pas XM ir Xantia yra amortikiukas (spyruoklė), kuris žymiai švelnina pradinį stabdymą bei stipriai padidina tikslumą, stabdant stipriai; aišku ir didina pedalo eigą, nes kraną spaudi ne tiesiogiai. Lyginant su konvencinėmis stabdžių sistemomis su vakuuminiais stiprintuvais bei su XM ar Xantia stabdžiais, pas BX yra žymiai sunkiau tiksliai stabdyti staigiai, bet taip, kad dar neslystų, bet būtų maksimali stabdymo jėga. Todėl BXui ABS'as yra daug didesnis navarotas, negu kad yra XMams ar Xantijoms.
Ta prasme čia jau yra tokio senumo mašina, į kurią persėdęs iš po 2005+ automobilio, turi iš naujo mokytis vairuoti, nes pojūtis labai agrokultūrinis. Vasarą pabandžiau DS stabdžius, ir tai vos riedėdamas. Tai įsivaizdavau tų stabdžių naudojimą šiuolaikiniame eisme ir vien nuo vaizduotės jau atsipalaidavo žiedinis raumuo :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2016, 08:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Taip reikės ir daryti - atvažiuoti atiduoti skolas ir tuo pačiu duoti pamaigyti tą stabdį žinantiems kaip turi BX stabdis maigytis. Būsiu baisiai nustebęs, jei čia normali stabdžių spaudimo jėga.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007