WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 01:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 15 2010, 00:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Šiuo metu pas mane tik 16 spalvų, tai foto nekas, neįžiūriu, kokiam varikliui daryta.

Jei dyzeliui, ar nepadidėjo daug garsas dėl bakelio amputavimo? Berods forumietis Nedas yra sakęs, kad tas bakelis nieko doro neprideda. Pas mane irgi stovi tas skersasis. Nekiauras, bet vamdžiai aplink nesandarūs. Radau kas padarys dykai iš storasienio. TIk kai taip kampu stovi, daug vargo juos lansktyt ar virint, paprasčiau tiesę atsivest. Ir paskui priėjimas prie tilto labai atsilaisvint turėtų. Ar neišbauduos technikinė už tokį sprendimą? Juk katalizatoriaus nėra, tai lieka tik vienas bakelis galinis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 15 2010, 05:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
xRemi, važiuojant tai nesijaučia niekaip, nes antisinkas tik neleidžia mašinai nusileisti ilgesnį laiką jai stovint. Dar nežinau kaip tai atrodys, nes vakar tik nukėliau nuo kelmų ir palikau stovėti.Po kurio laiko nuvažiuosiu ir pažiūrėsiu.

Kostai, nemontuosiu HA, nes tingiu :D .

tadai 1991, antisinką sumontavau į 19 gti. išėmus skersą bakelį padidėjo garso, tačiau jis nėra labai garsus. Važinėju su turbodyzeliu taip pat be skerso bakelio ir jame visai nesijaučia garso padidėjimas. Benzininiame garsas padidėjo labiau. TA prie dyzelio visai neprikibo, o kaip bus su gti- matysiu.

Šiaip pakeliui į "antisink" sukišimą perrinkau ir perhermetinau pavarų dėžę, pakeičiau sankabą, perhermetinau variklio dugninę, pakeičiau galinio tilto priekines gumas, peržiūrėjau ir pakeičiau reikiamus vamzdelius, pakeičiau lhm-ą, išploviau bakelio filtrus, nors tą jau dariau tik nusipirkęs.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2010, 11:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
tadai 1991, antisinką sumontavau į 19 gti. išėmus skersą bakelį padidėjo garso, tačiau jis nėra labai garsus. Važinėju su turbodyzeliu taip pat be skerso bakelio ir jame visai nesijaučia garso padidėjimas. Benzininiame garsas padidėjo labiau. TA prie dyzelio visai neprikibo, o kaip bus su gti- matysiu.

Šiandien reikėjo išvaryti iš garažo ir užleisti Volvikui pasikeisti sankabą. Nuimta visa išmetimo sistema už gal. balkio, kad priėjimas būtų prie bagažinės dugno ir gal tilto. Vadinasi, nuo variklio tik ilgas vamzdis. Tikėjaus traktoriaus garso, bent plerpimo, kelių šūvių, bet... ničnieko. Laisvom apsukom garsas beveik nepakito, ramiai kliurksi; davus gazo, girdisi nedidelis švilpesys. Galima būtų sėst ir važiuot. Net Volvo vairuotojas sako: "negali būt, matyt dar vienas bakelis liko". Na, vamzdyje prieš tai buvo kelios mažos skylutės, bet juk tai negalėjo sukelti beveik tokio pat garso, kaip visai be nieko. Pamenu, dėdė golfui-2 1.6D pametė abu bakelius, važiavom kaip su čioperiu, gasdindami visą Kauną. Įsivaiduoju, kas bus, kai susidėsiu tvarkingą sulopytą dusliarkę. Įsimylėjau PSA dyzelius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2010, 20:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
XRemis rašė:
ir kaip veikia kaip pojuciai pasidalink mintimis :wink:


Na, esu labai patenkintas antisinku GTIškėje. Pats ilgiausias laikotarpis, kai nevažinėjau ir bx-as nenukrito- buvo apie pusantro mėnesio. Na, o šiandien praėjau TA. Šiek tiek garsiau veikianti išmetimo sistema, nes nėra vidurinio bakelio (jo vietoje ir sumontuotas antisinkas), nesutrikdė TA pareigūnų. Teko ten vietoje šiek tiek pareguliuoti žibintus.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2010, 08:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Gal klystu, bet mano galva senesnis XM be antisinko su senuoju nasesniu siurbliu man asmeniskai, kur kas geriau nei kad naujesnis XM su antisinku ir naujuoju, ne tokiu nasiu siurbliu..
Kodel?
ogi todel, kad senasis siurblys, jei jis nemires, xm kelti pradeda jau per pirmas kelias sekundes po uzvedimo ( buna, kad ilgai sukant starteri irgi jau keliasi..:). Zinoma, nekalbesiu apie tuos siurblius, kai uzkurus XM dar reikia vaira susukti iki galo ir rykit cigarete kol pakils...
O vat naujesnio XM dvikonturiai siurbliai-ne ytokie "spartus", ir gal masinois galas ir nenusedes, taciau vis tiek reikia laukti kelisdesimt sekundziu, kol uzges raudonas STOP ir hidr. sistemoje bus reikiamas slegis..
tai koks skirtumas, juk vis tiek laukt reikia..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 50 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007