WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2024, 19:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 04 2008, 19:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
užsukau į "Autovitus" dėl xado supylimo į mano C2... Ką gi, pagarba kolegai proffanui, kuris, pirmasis surado mano automobilio pavarų dėžės tepalo užpylimo angą... (nes pvz. Meharyje bei ACS'e vyrams šito padaryti nebuvo pavykę... :!: )

rezultatai... nors jausmas vis gi ne toks, kaip kad buvo tik įsigijus auto, bet pokyčių esama. Pavarų perjungimas tapo "minkštesnis". Be to, vėl įmanoma įjungti pirmą pavarą riedant. (Pvz. prieš sankryžą, kada prireikia didesnės galios atotrūkiui nei kad būtų galima pasiekti riedant ir "iš ridos" jungiant antrą). Anksčiau pirma pavara persijungdavo tik sustojus "pilnai" ir dar dėl - "garantijos permynus" stop...
Taigi, many thanks kolegai proffanui :)

p.s.: problemos buvo kilusios dėl to, kad pradžioje, įsigijus auto, apie 2-3000 km. mano nuvažiuota su apytušte pavarų dėže... su 0,5 l. tepalo vietoje reikalingų 2l.)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 07 2008, 23:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nors ir mano meilės istorija su Jorgette kaip ir į pabaigą, bet nepagailėjau ir šeštadienį vakare suleidau jai į pagrindinę arteriją Xado tutelę :). Negaliu atsidžiaugti - jau para kaip stovi :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 10:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
uzklynyjo muset :mrgreen:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 21:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Atleiskit Ponai. Tai neilgai iki puses metų.
Pabandžiau Gr. dėžei 0,5m. OK.
Pabandžiau Hydro-sistemai ( Deimantuko pvz.) OK 0,5 Metų
Nesiryžtu vartoti auto varikliui automobilio kurį parduodu. Ten per gerasvariklis...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 22:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aldividas rašė:
Tai neilgai iki puses metų.

Tai juk senai žinoma... Metai laiko- efekto maksimali riba (priklauso dar ir nuo ridos). Paskui sudilimas visvien paima viršų, o pakartotinis šmiero panaudojimas nebeduoda tokio raiškaus efekto, kaip pirmąkart. Kapitalinis mazgo remontas visvien neišvengiamas. Bet su nedidelėmis investicijomis pusmečiui ar metams atidėti kapitalinį- tikrai nieko blogo.
Visi juk puikiai supranta, kad tai neamžina; bet gal niekas ir nesitiki, kad besitrinančios detalės su metais dirbs vis tiksliau? :)

Per porą metų trejetą kartų su XADO pagalba vienai mašinai "lopiau" kiaurą stabdžių kraną, ir kaskart efektas buvo vis silpnesnis ir vis trumpiau trunkantis. Pabėrus kraną, rasta, jog galinis (atsakingas už galinius stabdžius) plunžeris išdilusiame korpuse jau skersavosi; su gal poros laipsnių nuokrypiu detalės nuo ašies. O trintis bei temperatūra, taigi ir metalokeramikos priaugimas ten- minimalūs. XADO priaugindavo kažkokį metalokeramikos sluoksnį, nuotėkiai sumažėdavo, mašinos galas ir parą nekrisdavo, bet skersas dirbantis plunžeris į sieneles trinasi juk daug smarkiau, nei vaikštantis tiesiai. Todėl iki galo neprisidirbusi metalokeramika gan greitai buvo nutrinama, efektas dingdavo, nuotėkiai vėl išaugdavo, o skersas plunžeris sulig kiekvienu stabdžių pedalo paspaudimu griauždavosi į sieneles vis giliau. Gamindamas tuo pačiu ir strūškes, kuriomis "mėgavosi" visos kitos hidrosistemos plunžerinės poros, bet tai jau atskira istorija.
Pavarų dėžėje yra reikiama ir trintis, ir temperatūra, bet amžino efekto išspausti visvien nepavyks.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 10:38 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Vežiojuosi tiubiką XSADo, skirto pavarų dėžėms ir reduktoriams. Labai niežti nagus kliusterėti jo turinį į APD. Kažin, ar automatas nepasprings? Ar nieko, jei pilsiu per alyvos matuoklio skylę? Gal kas jau darėt tokią procedūrą?

Savo "naujajam" užsakiau Practex'ą į APD , bet dar tik 2 km su juo nuvažiuoti. Pylė kartu su alyva, o likusią porciją sakė susipilsi per tepalo matuoklę. Bet practexas yra skystas kaip tepalas, Xado tiršta košė, tai nežinau kaip ten ta matuoklė atrodo - nesigilinau dar kas po kapotu .

Beje dėl Practex, yra jau vienas konkretus atsiliepimas - žmogus skundėsi C5 APD darbu, supylė Practex, atsidžiaugti negali. Supyliau ir aš, bet nebuvau beveik važiavęs prieš tai, pavažinėsiu, po kurio laiko likusią porciją supilsiu, bus matyti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 11:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Ar kas esat pylę XADO į APD? Domina tikra, o ne draugų, giminių ar artimųjų patirtis.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 16:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
EEO090 rašė:
Ar kas esat pylę XADO į APD? Domina tikra, o ne draugų, giminių ar artimųjų patirtis.

Pyliau vasaros pradzioj.Nepatiko persijungimas is 3-2 pavara.Stuktelejimas (bukas), dingo po poros dienu. Supurksciau tiesiog i voztuvu dezute.

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 17 2008, 11:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Aldividas rašė:
Atleiskit Ponai. Tai neilgai iki puses metų.
Pabandžiau Gr. dėžei 0,5m. OK.
Pabandžiau Hydro-sistemai ( Deimantuko pvz.) OK 0,5 Metų
Nesiryžtu vartoti auto varikliui automobilio kurį parduodu. Ten per gerasvariklis...

O kiek km buvo susukta per 0,5 metų?

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 17 2008, 13:05 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lie 05 2004, 08:30
Pranešimai: 147
Miestas: Vilnius
Apie 10kkm.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2008, 00:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
... Pabėrus kraną, rasta, jog galinis (atsakingas už galinius stabdžius) plunžeris išdilusiame korpuse jau skersavosi; su gal poros laipsnių nuokrypiu detalės nuo ašies...

taigi smalsumo vedamas ir nelabai tikedamas apie galimybe plunzeriui skersuotis isardziau stabdziu krana. Ir isitikinau, kad skersavimas neimanomas :!: net ir labiausiai isdulusiame stabdziu krana, plunzeris ieina i savo darbo vieta milimetro simtosios tikslumu, taigi kolega proffanas, gerokai nuo saves pridejo bandydamas nupasakoti situacija...
st. krano plunzeriai:
Paveikslėlis
ju ismatavimai: 2.3cm(nuo tos saibos iki galo), 2.8cm ir 2,5cm, skersmuo 7.5mm
Paveikslėlis
o ten pora laipsniuku, bet cia nevisai tie kuriuos turbut omeny meistras turejo
Paveikslėlis

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007