Priesnuodis rašė:
Pas mane tai irgi labai jau sokineja ant duobiu, tai as per daug sau nesuku galvos ir jau uzsirasiau pildytis sferu. Tik bijau, kad nereiketu sferu keisti. Biski remontas pabrangsta. O kokie pozymiai gali buti vaziavimo metu, kad butu galima sakyti, kad reikia sferas keisti? Gal kas gali patart?
Kada sferas reikia keisti pasakys meistras, arba gali ir pats užsimanyt pakeist, jei pavyzdžiui tik prieš pusmetį užpildytą sferą vėl reikia pildyt. O kietumas tai gali atsirasti dėl daugelio priežaščių, ne tik dėl sferų. O jei hidraulika tikrinama kas du metus, tai netgi mažiausia tikimybė kad sfera kalta. Yra dar ten visokių vožtuvų, kurie gali kimštis, kranų, siurblių, plastmasiukų, elektros. Mašinai sukietėjus, reikia įsitikinti kad nesergama citroparanoja, kad netruksta LHM (jei truksta dapilt ir ieškot per kur jis galėjo dingt), kad mašina tikrai kieta o ne viso labo sena traukė barška, ir tada varyt pas

meistrą ir sakyt kad pasidarė kieta ir papasakot visas sukietėjimo aplinkybes. Meistras patikrins elektrą, visa kita ką galima įtart ir patikrint neiko neardant, tada tikrins sferas, tada visa kita (vožtuvus, ir tt).
Važinėti su kieta mašina negalima, kadangi išklibinsit visokias traukes ir bus tik dar daugiau bėdos.
Apskritai

netinkama mašina taupyti ant remonto, kadangi bet koks gedimas, ypatingai gadina viską kas dar sveika.
Dekui uz info. Va varau ryt i ateities plenta, matysim ka pasakys. Tikiuosi, kad i kokius 400 Lt i itilpsiu. Skaudoka butu moket daugiau, bet jei reiktu tai reiktu.