WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 00:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kieta pakaba
StandartinėParašytas: Bir 25 2006, 21:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 26 2005, 10:25
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
sveiki,
kas gali buti ar cinorma, nes man atrido, kad masina pradejo vaziuoti kieciau.
vaziuojant per duobes tiesiog sokineja, bet ne taip, kaip jei amen buna, bet netoli to.
kas gali buti?

_________________
C xsara Picasso 1.6HDi 07

mmmindaugas@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: xantia vaziuokle
StandartinėParašytas: Bir 25 2006, 22:22 
807 rašė:
sveiki,
kas gali buti ar cinorma, nes man atrido, kad masina pradejo vaziuoti kieciau.
vaziuojant per duobes tiesiog sokineja, bet ne taip, kaip jei amen buna, bet netoli to.
kas gali buti?


sferos ... :V kada pildei paskutini karta?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: xantia vaziuokle
StandartinėParašytas: Bir 27 2006, 13:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
grumlinas rašė:
807 rašė:
kas gali buti ar cinorma, nes man atrido, kad masina pradejo vaziuoti kieciau.
vaziuojant per duobes tiesiog sokineja, bet ne taip, kaip jei amen buna, bet netoli to.
kas gali buti?

visai įmanomas citrohidroparanojos priepuolis. labai padeda prasikratymas su golpu ar kita fokiškakokipe.
čia tuo atveju, jei sferos buvo tikrintos ne prieš 3 metus ir LHMo lygis prižiūrimas maždaug pastoviai
Ir man taip buvo su ta citroparanoja, po pasikratymo su VTR'u po to labai minkstai vaziuoja TD :wink:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2006, 14:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
807 rašė:
nezinau, tikrintos ir viena keista buvo pavasari. o skystis buvo piltas ir plovimas visos sistemos atliktas rugseji.
nezinau, kad ir kiek mes cia detumem ant golfu, bet ta paranoja, kad ima nei is sio nei is to ir prasideda nesamone, tai nekas... labai jau citroen marke menkina....
gaila, bet kazkaip ta visa nesamone jau per daznai kartojasi...

hydractive - jei toks yra - gali "pūliuoti" - atsiranda sukietėjimai ir "kristelėjimai"

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 27 2006, 16:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 26 2005, 10:25
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
ne ten nera hidra active.
paprastas variantas. be jokiu navarotu

_________________
C xsara Picasso 1.6HDi 07

mmmindaugas@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 17 2006, 14:26 
raimiux rašė:
Priesnuodis rašė:
Pas mane tai irgi labai jau sokineja ant duobiu, tai as per daug sau nesuku galvos ir jau uzsirasiau pildytis sferu. Tik bijau, kad nereiketu sferu keisti. Biski remontas pabrangsta. O kokie pozymiai gali buti vaziavimo metu, kad butu galima sakyti, kad reikia sferas keisti? Gal kas gali patart?

Kada sferas reikia keisti pasakys meistras, arba gali ir pats užsimanyt pakeist, jei pavyzdžiui tik prieš pusmetį užpildytą sferą vėl reikia pildyt. O kietumas tai gali atsirasti dėl daugelio priežaščių, ne tik dėl sferų. O jei hidraulika tikrinama kas du metus, tai netgi mažiausia tikimybė kad sfera kalta. Yra dar ten visokių vožtuvų, kurie gali kimštis, kranų, siurblių, plastmasiukų, elektros. Mašinai sukietėjus, reikia įsitikinti kad nesergama citroparanoja, kad netruksta LHM (jei truksta dapilt ir ieškot per kur jis galėjo dingt), kad mašina tikrai kieta o ne viso labo sena traukė barška, ir tada varyt pas << meistrą ir sakyt kad pasidarė kieta ir papasakot visas sukietėjimo aplinkybes. Meistras patikrins elektrą, visa kita ką galima įtart ir patikrint neiko neardant, tada tikrins sferas, tada visa kita (vožtuvus, ir tt).
Važinėti su kieta mašina negalima, kadangi išklibinsit visokias traukes ir bus tik dar daugiau bėdos.
Apskritai << netinkama mašina taupyti ant remonto, kadangi bet koks gedimas, ypatingai gadina viską kas dar sveika.


Dekui uz info. Va varau ryt i ateities plenta, matysim ka pasakys. Tikiuosi, kad i kokius 400 Lt i itilpsiu. Skaudoka butu moket daugiau, bet jei reiktu tai reiktu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 18 2006, 12:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
O man pradejo kazkas klybeti Xantia vaziuokleje,nuvaziuoju pas citrodaktarus Kaune-pasiubino masina ir nustate kad stabilizatoriaus trauke reikia keist,isvaziavau po keitimo-vistiek klyba,pasirodo ir kita bloga buvo.Kodel iskart nenustate? :roll: Pakeiciau antra trauke-niekas nepasikeite,kaip buvo klybejimas taip ir liko,tada citrodaktaras pareiske kad taip kartais buna,neiseina surast priezasties tuo labiau be stendo,nuvaziavus i Autojuta irgi nieko nerado,
o pasirodo reikejo keisti :sfera: ,tas klybejimas buvo jos viduje! :shock:
taip isena kad ir siais laikais Xantia vaziuokle yra per daug sudetinga ir nezinoma :roll:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2006, 09:51 
Nu va baigiau siubuoti pagaliau. Pasirodo 3 sferos buvo saibom nueje. Visas tris reikejo keisti. Nu nezinau, gal kokia viena kita ir buvo galima pildyti, bet jie taip jau apsidraude ir pakeite 3, kad daugiau nelysciau i akis turbut. Vis delto duoda garantija. Bet dabar kaip fainai vaziuoja, tolka piesnia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 23 2006, 16:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
xamas rašė:
Andyyy rašė:
Sveiki, nesenai nusipirkau xantia ir suzinojau kad pas jas gale taip pat montuojama torsioninė pakaba. Maniske kolkas vaziuoja labai stabilia ir tyliai, tačiau vizualiai pažiūrėjus galiniai ratai jau išsiskėtę. Ar tai galima traktuoti kaip guolių sudilimą? Gal galit parekomenduoti kur tokiu atveju reiketų vežti taisyti torsioną (pasiūlykit optimalų kainos ir kokybės santykį :)) kiek tokie darbai turėtų kainuoti?

Tavo xantijoj torsionai? Tai paziurek gal ne xantija, o xsara nusipirkai :) Xantijoje ne torsionai, o svirtys su hidropneumatika. Cia reiktu i anekdotus arba nesamoniu skyreli :idea:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 13:17 
Jo, per daug nesigilines tikrai kazka cia is nesamoniu muziejaus parasaiu:)
Bet ar normalu kad xantia galinia ratai kiek skersai stovi?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 24 2006, 14:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Laikas sakiu ( svirciu) guolius keist.....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2007, 23:39 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
TNT rašė:
kas kiek laiko reikia pildyt sferas? ir ar galima pildyt ne visas iskart(truksta lt biski) o vaziuoja jau per kietai. ir prie to pacio klausimas,kas geriau nauji šarnyrai ar senu restauravimas?
sferas tikrina ir, jeigu trūksta slėgio, pripučia (jei dar galima jas naudot). sferos keičiamos tik blogiausu atveju. plius visados reikia prižiūrėt LHM lygį ir vėlgi jį laiku keisti (kas 30-60kkm)
dėl šarnyrų - kažkaip kiek teko skaityt forume, visi restawratoriai antrąkart jau keičia ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 09:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Aurutis rašė:
grumlinas rašė:
TNT rašė:
vėlgi jį laiku keisti (kas 30-60kkm)


kiek zinau is pazystamu nieks nekeicia,ir mes patys kiek citronu turejom nekeitem ne vienam ir viskas ok:roll:

o tepala variklyje nors keiciat?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 09:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
zinoma :!: :!: :!: kas 10000tkm keiciam,o hidraulikos plovimas nelabai reikalingas ir ne njaudingas darbas galintis sugadinti ka nors,nes nuo to ploviklio sukyla visoks Š.... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 09:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
tau geriau zinot, nei kad gamintojui.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 32 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007