WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 09:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 11:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:10
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas
Sveiki, reikia patarimo. Po skyscio atkeitimo (valiklis buvo) 2,1 td Xm 1,
viskas uzsikimse. Jei nesunku kaip aukscio korektorius , skirstytuva praplauti. Ar reikia spaudima sumazinti? Kaip? Ir kur tie aukscio korektoriai... Gerai butu visa eiga...

Pasidalinkit patirtimi...

edvinas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 11:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
vaziuoji pas Alvyda, kita karta jau pats mokesi.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 12:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Jaigu taip viska tvarkant tai musu citrau auksiniai butu :?
Nesu buves pas Alvyda negaliu sakyti , kad brangu, bet vistiek kainuos daugiau nei paciam. Kas domisi tvarkymu tikriausiai nori pats pabandyti ir uz pamokas nemoketi :)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 13:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kaip kaip nusisuki nuo masinos ji isardai, tada isplauni viska ir vel bandai surinkti atgal, kadangi sunkiai prisimeni kaip kas buvo, vel lendi i duobe ir nusilupi kita kaip pvz. kol galu gale arba neteisingai surenki + vamzdelius sumaisai bestatydamas atgal ir turi nusmigusi ir visiskai nebepasikelianti << Tada skambini visai varpais gelbekit padekit, galvodamas kam as cia lindau, dabar tik tepaluotas ir dar blogiau nei buvo turiu.
Na o sekmes atveju, lieki tepaluotas, sutaupes max 100Lt(jei abu plauni) ir savim patenkintas kad prasiknisai visa diena, bet sita nuveikei.

P.S. neimkit gyliai i sirdi :) nieko asmenisko, siaip uzejo noras pasirasyneti.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 13:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Na, dienos nereikia. Labai letai dirbant poros valandu vienam uztenka :)
Bet LHM'o ir zemiu tai prisivalgai sociai.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 16:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:10
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas
Viskas aisku grazu, bet jai nuo ko pradeti, kur jie randasi?! Gal gent nuoroda i literatura?
Nuvaziuociau as pas Alvyda - nera jau pas ji l. brangu, bet kad jis pradejo l. mandras darytis - eiles dideles mat pas ji ir siaip vietoj to kad "verzle prisuktu siuolo dar penkias atsukti ir su varztais pasikeisti! ;) Jeigu zinoma pasakysi kad tik aukscio korektorius, tai gal ir gerai, o jei ir skirstytuva reikia... Siaip nieko jis ir Sm parode, tik kitus per daug kvailais laiko, jei nieko nesuprastum technikoj patenkintas iseitum, bet kai karta susiduri paskuj jau nelabai norisi...
O galiausiai tam ir perki citroena, kad pats pasiknisti megsti...

Tai gal koki tikslesni patarima, kaip ten ka kur sukti?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 17:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O cia nieko nenupasakosi, cia parodyti reikia. O susirasi labai paprastai. Eik palei aukscio traukute ir surasi abu korektorius. Priekinis mazdaug po keleivio sedyne, o galinis virs galinio tilto, virs priespaskutinio duslintuvo bakelio.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Paulius rašė:
kaip kaip nusisuki nuo masinos ji isardai, tada isplauni viska ir vel bandai surinkti atgal, kadangi sunkiai prisimeni kaip kas buvo, vel lendi i duobe ir nusilupi kita kaip pvz. kol galu gale arba neteisingai surenki + vamzdelius sumaisai bestatydamas atgal ir turi nusmigusi ir visiskai nebepasikelianti << Tada skambini visai varpais gelbekit padekit, galvodamas kam as cia lindau, dabar tik tepaluotas ir dar blogiau nei buvo turiu.
Na o sekmes atveju, lieki tepaluotas, sutaupes max 100Lt(jei abu plauni) ir savim patenkintas kad prasiknisai visa diena, bet sita nuveikei.

P.S. neimkit gyliai i sirdi :) nieko asmenisko, siaip uzejo noras pasirasyneti.


Vat taip ir reikia pasakoti :D . Trumpai ir aiskiai, o kad zalias tai nieko tokio. Esu visa XMa ansaves nusileides va tai tada ir prigeriau ir i akis pripyliau, ir adrenalino doze vos ne visam gyvenimui :D

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 10 2006, 08:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:10
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas
Na lyg ir padejo praplovimas, visai smagu buvo nors ir pervinas kaip velnias buvau... Tiesa dar keistoka ji man. Pora klausymu turiu:
1 Kaip reguliuojasi aukstis (Reiktu kad vaziuojamojni padetis zemiau butu, bent taip visualiai atrodo!)
2 Kakia funkcija atlieka i galinio amortizatoriaus guma ateinantys du plastikiniai vamzdukai (vienas permatomas, kitas juodas). Jeigu juos uzdarius ar sistema normaliai funkcionuoja. Atrodo, kad viena guma leidzia... Juodas (tas kur i prieki labiau) kam jis skirtas? Kaip ta guma pakeisti!!! Niekaip i prieki jug nenusiima... mechaniskai nerandu kaip!

Is anksto aciu uz issamius paaiskinimus.

Ed


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2009, 16:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Dvi dienas praleidus pirmai pazinciai su aukscio korektoriu lupimu, ardymu, plovimu, statymu, reguliavimu - mazas kaimiskas patarimas del varvancio LHM is nusuktu vamzdeliu ir gryztamo srauto slangutes:

Paveikslėlis

t.y. i gryztamo srauto slangute ikistas atitinkamo skersmens vinys, o ant vieno is issukto vamzdelio (is 3 issuktu vamzdeliu, lasa tik is vieno) uzmauta salngute kurios gale taip pat ikistas vinys. Reziume, visa operacijos laikotarpi likau sausas bei labai mazi LHM nuostoliai :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007