WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 07:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 10:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Šiose nuotraukose parodoma,kaip reguliuoti aukščio korektorius,bet,kai lenkiškai nesuprantu,nelabai man aišku,kas daroma su tais įrankiais.Gal kas galėtų išversti?
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 11:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O cia kuriai masinai? Kazkaip viskas labai komplikuotai atrodo..

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 11:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Čia ksantijos.Bala žino,gal tie įrankiai,kaip trečia ranka,kad patogiau mankštinti būtų ar kaip.Mėginau versit su vertikliais,bet nėra klavišų su kai kuriom raidėm-nepavyksta.Man tiesiog pasidarė įdomu,kam jie naudojami,nors keliais sakiniais.Grumlinas,Bardakasbx,Xmindė lyg moka-gal jie pasirodys,paaiškins.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 12:57 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
XMui tokių devaisų nereikia, nes aukščio reguliavo sistema primityvi kaip.. perrengti Raimondą ;). O vat pas Xantią galima sureguliuoti itin tiksliai dėl jos super reguliavimo sistemos, kuri, dėja, labai senuose auto buna sukirmyjusi.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 13:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Ne be priežąsties aš čia ir aiškinuosi :P .Tvarkysiu mūsiškės,nes vakar ryte nuėjęs prie jos pamačiau gulintį galą,ko niekada nebuvo-susirūpinau.Pradėjus važiuoti,o net ir tik užsivedus,galas nekilo.Waj waj waj,-galvoju,-nekyla galas :lol: .Aukščio reguliavimo rankenėlei jis buvo pavaldus,bet įspūdis buvo toks,kad gal žmona ant kažko užvažiavo ir išderino jį sulenkdama ar panašiai.Reikėjo mieste važiuoti apie 12 km.Lygiu keliu straksėjo galas,nors kažkiek amortizacijos dar buvo,bet pastoviai kontaktavo į atramas.Teko žaisti su aukščio rankena,bet malonumo iš to jokio.Pagaliau vakare garaže virš duobės.Pritepta tepalų visame spyruoklių ir slankiklių mechanizme gal visas puskilogramis.O ten ir purvas prilipęs.Vietoj išvalyt sunku,bet mėginau,ploviau,valiau,ploviau,kol pamačiau mechanizmus.Na vokietys pasistengė.Nepykstu.Tiksliau pykau trumpai.Žmona auto viduj kilnojo rankenėlę pagal mano prašymą,o aš stebėjau visą kulminaciją.Nuėmiau traukutę,pastumdžiau korektoriaus ašelę-neblogai,bet kažkas ne taip,kai turi būti-niekaip nepagaunu aukščio-tai per žemai,tai per aukštai.Mėginau stumdyti slankiklį ant virbalo,kurį valdo aukščio rankenėlė-nieko nesigauna.Be to mačiau,kad stringa tas spyruoklių mechanizmas.Supratau,kad vietoj nelabai pavyks išplaut-teks nusukinėt.Jau nusprendžiau,kad tai ir bus priežąstis,kol atlaisvinau apkabą nuo stabilizatoriaus ir pamačiau,kad lūžusi traukutė su bumbulu,ant kurio maunasi vienas plastmasinės traukutės galas.
Sureguliavęs aukštį tik slankiklio ant strypo,kurį valdo rankenėlė pagalba,padaręs truputį aukštesnę padėtį,nes man įsėdus,mašinos galas nesureaguos ir nepakils,nes nuėmiau lūžusią dalį(pirmo-spalvoto pav. 4 geltonos dalies žalia dalis)nuvažiavau prie namų.Ryte galas nenusileido nei per cm.
Traukutę ryt virinsiu,mėginsiu plauti viską,kas aplink korektorių ir jį patį.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 14:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Aišku.Vadinasi meistrams,patyrusiems soclagerio baisumus,tokių įrankių tikrai nereiks.Viskas vyks ekspromtu minties ir darbščiųjų rankelių pagalba.Ačiū.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 17:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
deimantukas rašė:
Čia ksantijos.Bala žino,gal tie įrankiai,kaip trečia ranka,kad patogiau mankštinti būtų ar kaip.Mėginau versit su vertikliais,bet nėra klavišų su kai kuriom raidėm-nepavyksta.Man tiesiog pasidarė įdomu,kam jie naudojami,nors keliais sakiniais.Grumlinas,Bardakasbx,Xmindė lyg moka-gal jie pasirodys,paaiškins.


Visi 4 irankiai auksciu reguliavimui. Naudojami korektoriaus asies stumdimui/prilaikymui, nes del xantijos spyruoklines sistemos nera labai patogu reguliuot.
[2] - kaištis korektoriaus uzfiksavimui (kad spyruokles negaletu veikti korekt. ašies.

Korektoriu ardymas cia ne prie ko. Pasak gamintojo (kaip matot 1 pav.), mechanizmas neardomas, spyruokles ir pan. neardomos ir atskirai neuzsakomos.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 17:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
as rašo:
Cituoti:
Korektoriu ardymas cia ne prie ko. Pasak gamintojo (kaip matot 1 pav.), mechanizmas neardomas, spyruokles ir pan. neardomos ir atskirai neuzsakomos.

Oi. ...... :roll: ......Tada neardysiu.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 17:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Spyruoklių ašys prikniedytos, ir tikrai neardomos. Išsiardo jos pačios, kai tik sudyla ašys :D . Tas nutinka ne retai. Tada jau ir ardosi, ir restauruojasi :D .
O naujas mechanizmas dailus pažiūrėti :)
Paveikslėlis

O išplauti bet kokiu atveju nepakenks.
Dar yra pasiūlymas po to netepti storai, nes tepalas surenka kelio dulkes ir purvus.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 17:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
turejau uomeny kad yrankiai ne ardymui, o reguliavimui :)

ardyt ardosi, pats korektorius issiima/issirenka ir pan. (korektorius niekiek nepasikeites nuo DS'o laiku).
Tik jei isiminesi pasizhimek korektoriaus padeti tame spyruokliniame mechanizme, nes jis dar stumdosi ant dvieju tvirtinimo varztu ir tokiu budu kazhkiek reguliuojasi.
Siaip nieko ten mandro ner. Tik priekini isimt nelabai patogu.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 11 2008, 17:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Ačiū :) .
Pasaulio lobyne radau tokią nuotrauką ir aprašymą berods švediškai,tai ir aš jau turiu minčiu ,kaip patobulinti :P .
Paveikslėlis

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 13 2008, 07:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Vakar suvirinau tą lūžusį korektoriaus valdiklį nuo stabilizatoriaus.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00007.jpg
Po to nusukau visą mechanizmą nuo ksantijos su visu korektoriumi,pirmiausia atsukęs vamzdelius.Pažymėjau korektoriaus buvimo vietą mechanizmo atžvilgiu.Nuploviau ir kokią valandą mankštinau užstrigusias slankiojančias dalis,ploviau benzinu.Išrinkau korektorių ir mano nustebimui,jis buvo švarus :shock: .Gaila,pamiršau nufotografuoti,koks mechanizmas buvo prieš valant,bet dabar jis atrodo taip.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00006.jpg
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00002.jpg
Surinkau visą agregatą į mašiną ir sujungiau valdymus.Čia nuotraukoje auto iškelta į aukščiausią padėtį-šiuo metu mechanizmas gauna didžiausias apkrovas
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00009.jpg
ir,kadangi slankikliai buvo pristrigę,lūžo valdiklio kojelė nuo stabilizatoriaus.Dabar gražu pažiūrėt,kaip viskas gražiai veikia ir galas žymiai greičiau reaguoja į apkrovimus-kaip BX-e :P .Ar ilgam?Aukštį sureguliuoti nebuvo labai sunku,kaip maniau,kad bus.Pabaigoj visą mechanizmą dar apjuosiau plėvele nuo dulkių.
http://i167.photobucket.com/albums/u125 ... C00011.jpg
Žiūrėsiu,kaip bus.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 36 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007