tadas1991 rašė:
Nelabai praeit gali išimta lemputė Ispanijoj, čia juk ne Litofciška patikra. Esu girdėjęs apie priekabius ir nepraleidimus dėl to ir Lietuvoje, bet pačiam neteko bandyti.
Įdomu, jei paprastai, tai gal būtų galima tą lempičką per laiko relę pajungti trumpam, kol bus praeita TA.
Kitas variantas, jei yra panelėje dar lempučių, kurios dega taip pat, kaip ta pagalvių patikros (t.y. užsidega įjungus masę, o po kelių sekundžių gęsta), tiesiog sujungti laideliais lygiagrečiai tas lemputes ir nukabinti originalius kontaktus. Puikiai tinka ABS lemputė, kitose mašinose dar visai būna. Pas mane BX pvz taip dega tepalo kiekio skalės fonas, užvedus po kurio laiko lemputė gęsta ir rodyklė krenta.
Esu girdėjęs ir apie paprasčiausią varžą, statomą vietoj oro pagalvės kapsulės kontaktų, kuri imituoja pagalvės varžą.
Na mano drauga su Xantija nepraleido cia todel, kad ji nedege taip, kad geriau ne eksperementuot, cia pakartotine apziura irgi kainuoja, berods 17 Eu. O del kontaktu nuo kitos lemputes ideja!!! reikes paziureti, del varzto tai nezinau, svarbu, kad avarijos metu neissautu tarp akiu

. Aciu. Bandyti aisku bandysiu.