Gal amzino nieko ir nera, bet naujas daiktas tiretu laiktyti. Tikejausi, kad nors 100 tukst. be didesniu problemu iveiksiu, bet pasirodo neisejo. Todel galiu drasiai teigti, kad sis naujas modelis is technines puses yra tragiskas. Yra ir pliusu, pvz. labai patogios priekines sedynes, tikrai erdvus ir talpus salonas, plastikas nera blogas (nebarska), priekiniu zibintu sviesos yra geros (puikus matomumas). Bet minusu yra daugiau ir dar kokiu. Skaitau Citroen gamintojas pataupe kai kur ir tai klijentai pastebes ir nesiulyciau jiems to daryti, nes prarasta klijenta sunku grazinti. Pridursiu dar tai, kad konstruktorius kurie dirbo po kapotu reikia "susaudyti" uz kai kuriuos sprendimus. Nemanau, kad tie kur paise ir proejktavo sia masina po to su ja vazinejo patys, o butu sveika ta padaryti.
gintpo rašė:
Automobiliai visi turi savo subtilybiu.Nebutinai Citroen auto prasti ir turi bloga reputacija. Tai daug priklauso nuo zmogaus kuris siuo automobiliu vaziuoja. Musu kaimynai isigijo keleta VW Caddy ir net nustebau: per nuvaziuotus 30t km servise lankesi net 12 kartu: vairo traukes,stabilizatoriaus gumos,kondicionieriaus kompresorius ir dar visokiu "netiketumu". Nesakau kad VW bloga kokybe, matyt tokias auto pasiseke nupirkti.
Mano parasyti pastebejimai nera irodymas ,kad automobilis blogas. Tai pasidalinimas ispudziais.
Vazineju Citroen automobiliais todel, kad sie turi kai kuriuos isskirtinius bruozus nei kiti auto. O genda visi ir amzino nieko nera.