Dėl "tvarkos" ir jos fanatiškų išpažintojų - jei neklystu visi kolegos
Evil išvardinti teisės aktai ne pernai pradėjo galioti, o kolegą
liuką berods patrumpinti bandė su paties
Xmindės ksemu ir jo paties įstatytais xenonais - tai kaip čia dabar gaunasi? Kai pirminyks dar juzino jorgette, tai tvarka biski buvo ne visi tvarka, o dabar jau visai tvarka?

Ok, ok viskas suprantama - mūsų natūra tokia kai dulkina svetima džiaugtis, kai dulkina patį - putotis

. Peace
Įstatymai, teisės aktai ir visa kita yra gerai, bet visa ta rašliava be sveiko proto yra baisu. Deja pas mus jei jau kas užsiima tvarką įvedinėt - tai visiems ir vienodai, o kam mastyt, smegenų gi dievas nedavė, tik dviguba porcija nachališkumo ir agresijos
Noras tvarką įvesti su xenonais - prašau, niekas turbūt nepaneigs jų plisų: geresnis apšvietimas t.y. geresnis matomumas vairuotojui, mažesnės energijos sąnaudos t.y. mažesnis kuro suvartojimas ir oro tarša, ilgesnis tarnavimo laikas ir t.t. Blogis - gali akinti kitus vairuotojus, o ko reikia kad to nebūtų? Sureguliuoti lempas berods. Pati fara nesiskiria savo konstrukcija, svarbu kad šviesos šaltinis sklistu iš to paties taško kaip ir halogeninėj lemputėj. Čia va jau prasideda problemos - kadangi gamintojai pagrinde kitajozai, kartais matomai pasitaiko kad šis aspektas neatitinka reikalavimų, kaip ir su kinietiškom farom. Tad parasčiausias sprendimas uždrausti ir psio. Bet yra tų kitajskų ksenonų tikrai pkankamai kokybiškų, tad kodėl neįvesti reikalavimo tiekėjam juos kažkaip sertifikuoti ir taip užkirsti kelią visiško šlamšto patekimui į rinką? Aaa reik investicijų, galvoti, dirbti - a nafik, geriau uždrausti. Kitas aspektas yra jų spektras, leidžiamas yra iki 5000K, viskas kas viršaus yra "for offroad use only", čia dar paprasčiau sukontroliuoti tiekėjus, bet nafik - UŽDRAUSTI!
Juk net patys didžiausi skeptikai pripažins, kad iš principo tai yra pažanga, juk ne dėl grožio juos deda į naujus atomobilius, o dėl saugumo. Sekantis žingsnis bus LED'ai bet kol kas nieko geresnio už HID'us nėra. Tad kodėl reik uždrausti iš principo tai, kas neginčyjamai yra geriau? Gal todėl kad mentalitetu vis dar esame 19a. ir viska kas yra "kitaip" reikia laikyti blogio sėkla? Manau viskas po truputi - ir pavydas ir tingėjiomas dirbti ir bijojimas naujovių veda prie vieno sprendimo - UŽDRAUSTI!
Tuos HID komplektus gamina ne tik kitajozai, tik kainuoja jie tiek kad niekaip nesukonkuruotų su kitajskais mūsų rinkoje. Ir naudoja juos ne tik lietuviai ar lenkai. Pasigooglinkit prieš šaukdami garsiai - 'eretikai!'

Ir vakarų policininkai ir TA centrai į tai žiūri lanksčiai, bet leisk tu musų pareigūnam žiūrėt lanksčiai - tai taip užlankstys kad maža nepasirodys
Asmeniškai nedėčiau aš tų HID'ų jei normalios lemputės gerai apšviestų kelią, o tuo labaiu jokiu būdu nedėčiau nieko virš 4300K. Mielai pabandyčiau 3000K, bet gauk tu juos. Masinis pacūkizmas privedė prie to kad pardavime yra viskas kas >6000K - bet tai gi taip lengva išspręsti...deja geriau uždrausti.
O kas liečia konkrečiai XM'ą, tai iš principo jam net lemta važinėti su xenonais

Pirmiausia jau viešai pripažinta kad jo trumpų farų veikimas yra žemiau nepatenkinama ribos, t.y. jų spindulys yra labai koncentruotas ir neturi pakankamos sklaidos + einat laikui dar ir padvesia tie durniški šviesos skalidytuvai pirmokams. Pasiskaitykit kad ir čia:
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... xm-11.htmlviewtopic.php?f=21&t=5352http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XMBuvo bandoma ieškoti sprendimų su tiuninginėm 6 farom, bet gi ir tokias pas mus momentaliai uždraustų, nes tai nenumatyta gamintojo. O ir kaina jų fantastinė. Ir ne lietuviai vieninteliai pripažįsta, kad ksemo lempom bene vienintelis sprendimas yra HID'ai. :
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... xm-14.htmlKaip staripsnyje užsiminta, anglų pareigūnai nemato problemos jei automobilis turi automatinę faros aukščio korekcija, arba kėbulo aukščio korekcija. Bet ką jie išmano, jie net prieš eismą leidžia važinėt...
Klausiau specialiai kolegos, kaip JAV, ar ten naudoja tuos HID'us - pasirodo ne ką mažiau nei lietuvoj, bent jau Masačiusece. Oficialiai tai nelegalu, bet policija ten sprendžia šį klausimą paprastai - jei juos akina liepia susitvarkyti, jei neakina tai ir nesikabinėja

Kada mes iki tokio samoningumo lygio daaugsim? Kaip mum tai bebūtų nesuprantama, bet ten policija dirba visuomenės labui, o ne biudžeto ir savo kišenės labui. Tuo nekarta ir pats buvau maloniai nustebintas.
Deja gyvenam čia, o čia galioja tarybinė tvarka "jest bumažka - jest čelovek, net bumažki - netu čeloveka", mastyt mūsų pareigūnai neišmokyti, tik bausti ir skaityti įstatymus interpretuojant juos taip kad nubausti.
Žiūrint iš teisinės pusės policija dabar nubausti už HID lempučių naudojimą negali, nes ne jų kompetencijoje vertinti ar automobilis atitinka techninius reikalavimus. Tai gali padaryti tik TA specialistas. Norėdami bausti, turės su savimi tampytis TA atstovą - kas gal būt ir vyks

Visi kiti bandymai bausti - bus ėmimas ant ponto (aišku gasdins kad atims TA lapuką, kad sulaikys automobilį ir t.t. bet realiai tai jau bus nelegalu iš policijos pusės), ką manau jie ir ruošiasi daryti, o kai kurie jau ir daro. Kaunas toj vietoj dar niekam lyderio pozicijos kaip matau neužleido

.
Tikiu kad dar likę ben lašelis sveiko proto pas protinguosius dėdes susisiekimo ministerijoj ir šią problemą jie nepuls spręsti itin aršiai, priešingu atveju nors ir kaip liūdna būtų teks atsikratyti ksemo, nes be HID'u su juo per daug nesaugiai patamsyje jaučiuosi

Vieno sykio man jau užteko, antras gali būti ne toks laimingas ir turėt kažkieno siela ant sažinės nenumatyta mano ateities planuose. Nors bet tačiau, faktas tas, kad oficialiai HID'ai į paprastas lempas yra nelegalu, ir čia jau ES normos galioja. Klausimas tik kaip stipriai mūsų vyrai tuom užsiims
