WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Uch blondinė!!!
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=41&t=14960
Puslapis 33

Autorius:  DasI [ Bal 30 2008, 10:30 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Kiek trūko, kad tos pasekmės būtų; bent jau antrasis eskortas apsivožtų griovyje? Papildomų 5km/h? :roll: Čia jau tik Arvydas pasakys.

Pasekmiu nebuvo - faktas. O kas butu jei... neikaip nepagrindziami ishvedziojimai. Faktas butu, kad be pasekmiu nepseitum.
O shaip tokiais atvejais, ash kaip jau minejau, turiu savo nuomone - geras vairuotojas turi numatyti ir netgi pakankamai tiksliai prognozuoti, kad netgi ish shalutinio keliuko gali kas nors uzhkishti, tuo labiau jei tas keliukas ir juo vazhiuojanti mashina puikiai matoma ish anksto.
Ir todel manau, jog geriau yra stengtis buti geru vairuotoju, negu, kad visada nervuotis, kaltinti ir keiksnoti visus aplinkinius.
proffanas rašė:
O ir geresnio metodo įkalti į galvas, kad privalu netrukdyti kitiems eismo dalyviams ir laikytis KET, aš tiesiog nežinau. :roll:

Tai yra konkreti UTOPIJA, netgi normaliose shalyse autoyvykiai nutinka. Ir netgi jei 100%(utopija) pavyktu visiems ikalti KET, kol zhmones valdys transporto priemones, visada ishliks zhmogishkasis faktorius, nori tu to ar ne...
Ir velgi todel manau, jog geriau yra stengtis buti geru vairuotoju. I savoka geras taip pat ieina: tolerancija, mandagumas, supratingumas bei zhmogishkumas.

Autorius:  Arvydas [ Bal 30 2008, 10:37 ]
Pranešimo tema: 

Na Blondinkai būt užtekę mirktelėti avarinėm,,mol atsiprašau,, streso 5x mažiau.Extrim atveju sunku teisingai vertinti situaciją ir rinktis ar apvažiuoti ar spėsi sustoti ar,,montuoti ,,rūron,,Suveikia inkstinktas -stabdyti ir būtinai sustoti.Nors gal ir ne pats protingiausias variantas,bet taip yra.

Autorius:  Kosmoz [ Bal 30 2008, 12:32 ]
Pranešimo tema: 

bet tai ko bepaklausi - visi zino ta "Teisinga" taisykle, kad ikalei i gala reiskia kaltas, o kokios aplinkybes jau visiskai nebeidomu. ir naglesni jei mato kad spes ilisti tai ir lenda, man ikals - as nekaltas, draudimas suremontuos. zinotu, kad gali ir pats likt kaltas - tokiu atveju sumazetu.

Autorius:  proffanas [ Bal 30 2008, 13:26 ]
Pranešimo tema: 

Kosmoz rašė:
bet tai ko bepaklausi - visi zino ta "Teisinga" taisykle, kad ikalei i gala reiskia kaltas, o kokios aplinkybes jau visiskai nebeidomu
Ta "teisinga" taisyklė likusi nuo rusų laikų; tada tokia tikrai galiojo. Dabar yra kiek kitaip. Jei tiksliau-visai kitaip :D .
Arvydas rašė:
Suveikia inkstinktas -stabdyti ir būtinai sustoti.
A va pas mane to instinkto beveik nebelikę... Gatvėse matau ne tiek blondines už vairo ar mašinų markes, o kokie KET punktai kurioje situacijoje galioja, ir galvoje žybsi ne užrašai "Sustoti" ar "Apvažiuoti", o "Avarijos Atveju Kaltas/Nekaltas" :D . Ir koja su stabdžių pedalu elgiasi atitinkamai; jei "Nekaltas", nėr ir būtinybės spirti per stabdžius :) .

Autorius:  Arvydas [ Bal 30 2008, 14:25 ]
Pranešimo tema: 

Maniškiam Xm-ui oi dar kiek po Norgę lakstyti.Kitu taip nepasitikėčiau.Todi kaip seną draugą stengiuosi nuo nemalonumų išsukti.

Autorius:  DasI [ Bal 30 2008, 14:38 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Ta "teisinga" taisyklė likusi nuo rusų laikų; tada tokia tikrai galiojo. Dabar yra kiek kitaip. Jei tiksliau-visai kitaip :D .

Nebuvo tokios taisykles nei rusu laikais, nei dabar. Ir principe niekas nepasikeite. Tai yra tiesiog faktinis vaizdas to, ka mato atvazhiave pareigunai, naudojamas kaip precedentas, ir jei ivazhaivusysis neyrodo jog kaltas priekinis(variantas kai priekinis prisipazhysta esas kaltas chia nenagrinejamas), tai vienareiksmishkai kaltas liks ivazhiaves i gala. Ir ta "ishvestine taisykle" gyvuoja del to, kad jauchiu kogero daugiau nei 95% dvieju mashinu priekis-galas autoyvykiu, kaltu pripazhystamas yvazhiavusysis.
O jusu atvejis, kuri jau zhinau atmintinai, yra vos ne ishimtinis, dideles laimes dalykas, nes labai reta autoivyky uzhfiksuoja kokia nors kamera.
proffanas rašė:
A va pas mane to instinkto beveik nebelikę... Gatvėse matau ne tiek blondines už vairo ar mašinų markes, o kokie KET punktai kurioje situacijoje galioja, ir galvoje žybsi ne užrašai "Sustoti" ar "Apvažiuoti", o "Avarijos Atveju Kaltas/Nekaltas" :D . Ir koja su stabdžių pedalu elgiasi atitinkamai; jei "Nekaltas", nėr ir būtinybės spirti per stabdžius :) .

Jei tavo taip kategorishkai deklaruojami pasisakymai butu tiesa, tai pastoviai vaikschiotum peschias, kadangi visos tavo mashinos butu dauzhtu priekiu ir nespetum pirkti bei remontuoti mashinu. Man pvz. i diena pasitaiko bent po kokia 10 visokiu uzhkishimu, o ash i diena vidutinishkai pravazhiuoju gal tik kokia 30km.

Autorius:  proffanas [ Bal 30 2008, 16:57 ]
Pranešimo tema: 

Tiesą pasakius, jau tingiu nioliktą sykį apie tą patį klavą stuksenti :roll: . Viską surašiau, ir ne "waiwai kaip būtų", o kaip yra.
Taip; mano mašinos apibaladotos. Taip; viena ir dabar po avarijos remontuojama. Kitai irgi suruoštas pakeitimui visas priekis, nes ant nosies TA.
Taip; lygiai taip pat važinėsiu ir toliau.
Ne; piktybiškai nieko netaranuoju ir kitiems nesiūlau, bet jei pasirinkimas-liuobti arba spirti per stabdžius su rizika dėl savęs, neišvengiamai, verčiau liuobsiu, ir kitiems tą patį rekomenduosiu. Avarijų aš bijau tik su priešpriešiais važiuojančiu transportu ir su virtimais per stogą šalikelės griovyje; yra karti patirtis. Susidūrimas su važiuojančiu ta pačia kryptimi, palyginus, būna bemaž neskausmingas. Jei esi teisus-finansiškai irgi.

O šiaip, važinėkit, kaip sava galva veda. KET niekas neatšaukė, ir užkišinėti po senovei nevalia.

Puslapis 33 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/