Hmm, keista, ash kazkaip nepasigedau tu shviesaforu - prieshingai - man ten jus pasirode ryshkiai per daug - t.y. po viena shviesafora virsh kiekvienos eismo juostos - iskaitant dar ir tuos kuriems juostos dar tik ruoshiamos. Tai del to ir primechiau, kad eiliny syki keli litukai praplauti. O sheip manau sustojus ties stop linija nereiketu pro liuka zhiureti

. Nes man pasirode, kad dar po viena shviesaforai uzh sankryzhos kiekvienai pusei pakabinta. Sorry jei ka, nieko asmenishko - kita kart atidziau shviesaforu ishdestyma panagrinesiu

Sheip vazhiavau pro shy sviesafora ish 3-ju pusiu labai daug kartu, ne karto nebuvo, kad jo nesimatytu, prieshingai - shviechia ish tolo. Suprantama visur zhiopliu pasitaiko, dauguma ju buvo yprate lekti nestabdydami pagrindiniu, tokiais atvejais paprastai i naujienas greichiausiai reaguoja musu "angelai sargai" ir kazkiek paukleja tokius, tik kazkaip shy karta ties sankryzha ju matyti dar neteko.
Man asmenishkai uzhkliuvo kitas dalykas, jei pvz. nori vazhiuoti nuo megos tiesiai, labai dazhai antroje eileje tik uzhsidegus zhaliam kuris nors priekyje stovintis automobilis pradeda rodyti kairy posuki... Chia zhinoma yprasta problema daugumoje vietu, bet shitoje sankryzhoje tam reikalui yra visos salygos: 2 juostos, eismo intensyvumas nemazhas, persirikiuoti vietos ne per daugiausiai, buna ir taip, kad 1 eilej kas nors sustoja(!?). Beje, shiuo atzhvilgiu musu visu taip gerbiamas KET niekuo negali padeti - priekinis vairuotojas elgiasi teisingai - t.y. yjungia posukio singnala priesh atliekant manevra
