WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

KET interpretacijos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=41&t=22192
Puslapis 34

Autorius:  Vycius [ Lap 18 2013, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

geras, atkreipiau i tai kazkada demesi, bet nepagalvojau kad tai susije su radarais, siaip naudinga info labai, didelis aciu :appl:

Autorius:  HeLLmiX [ Lap 18 2013, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

saulynas rašė:
Koks svoris ,mazu apsimoketu prasinest :D


bus kokius 5 kartus apviniotas ratas kiekvienai kilpai :) priklauso nuo diametro kilpos ir valdiklio :)

Autorius:  HeLLmiX [ Lap 18 2013, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

Vycius rašė:
geras, atkreipiau i tai kazkada demesi, bet nepagalvojau kad tai susije su radarais, siaip naudinga info labai, didelis aciu :appl:

Cia ne visi radarai taip veikia. Tokia sistema buna miestuose pagrinde. Kiti radarai yra spinduliniai ir kilpu jiems nereikia. Taip pat tokiu kilpu galit sutikti autostradoje ar kituose svarbesniuose keliuose prie meteorologiniu stoteliu, tenais jos naudojamos statistikai, kuria galit pasiziuret http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemelapis
Taip pat panasiu kilpu galite pamatyti ir kituose keliuose, jos irgi naudojamos statistikai tik jau nebepriklauso eismoinfo sistemai :)

Autorius:  POWER [ Lap 21 2013, 20:28 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

Buvau snd,
oi, giraiteje per kelis kabinetus ejau, prasimusiau iki tokios moters, kuri skirsto tokias foto.
panasiai ir kalbejo.
metrologines patikros inkilo pazyma parode:)
reikes 6ni nuvaziuot pazet, ar tikrai ten toklios kilpos asfalte imontuotos..:)

kokia siu davikliu asfalte pirmine ir pagrindine priezastis? nemanau, kad fiksuoti greiti...

Autorius:  Vycius [ Lap 21 2013, 20:57 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

manau kad uzfilsuotu kuris automobilis buvo priekyje jei lygiagreciai antra juosta vaziavo kitas :roll:

Autorius:  POWER [ Lap 21 2013, 23:02 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

O as manau, kad ne greicio fiksavimas ju pirmine funkcija....

O kaip daroma, jei vairuotojas (ne tr.priemones valdytojas), virsyjes greiti ir uzfiksuotas inkilu, po menesio ar pan., atejus saukimui moketi bauda, bus mires..????
kas tada mokes bauda, niekas ar tr.priemones valdytojas?
:)

Autorius:  HeLLmiX [ Lap 21 2013, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

POWER rašė:
Buvau snd,
oi, giraiteje per kelis kabinetus ejau, prasimusiau iki tokios moters, kuri skirsto tokias foto.
panasiai ir kalbejo.
metrologines patikros inkilo pazyma parode:)
reikes 6ni nuvaziuot pazet, ar tikrai ten toklios kilpos asfalte imontuotos..:)

kokia siu davikliu asfalte pirmine ir pagrindine priezastis? nemanau, kad fiksuoti greiti...


Kaip ir minejau jei kilpos pries radara, tai jos skirtos matuot greiciui(jei radaras ne spindulinis) siuo atveju inkilas skirtas tik jusu numeriui ir veideliui nufotkinti :) Atstumas tarp kilpu zinomas, laikas kai uzimamos kai kilpos zinomas tai kaip paskaiciuoti greiti? :) Manau supratot kaip veikia. Greitis per didelis-turit foto:) Ir plius su tokiu matavimu galima pasakyti kuri transporto priemone nuotraukoje is 2 virsyjo, o kuri ne, nes kiekviena juosta skaiciuojama atskirai.(su spinduliniu galima gincytis dar)

Kilpos ne pries radara, skirtos statistikai, auto srutui skaiciuoti toje kelio atkarpoje

Spindulinis veikia Doplerio efekto principu. Siuncia tam tikra dazni ir ziuri kas gryzta. Paskaiciuoja pokyti ir nustato greiti. Bet jis ima abi juostas ir nera askiai nustatoma kurios auto greiti nueme. Patatrciau kolegos nevirsyti greicio vaziuojant pro radara daugiau nei 10km/h kiek teko matt tai jie nustatyti butent leidziamas greitis + 10Km/h

Autorius:  HeLLmiX [ Lap 21 2013, 23:06 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

POWER rašė:
O as manau, kad ne greicio fiksavimas ju pirmine funkcija....

O kaip daroma, jei vairuotojas (ne tr.priemones valdytojas), virsyjes greiti ir uzfiksuotas inkilu, po menesio ar pan., atejus saukimui moketi bauda, bus mires..????
kas tada mokes bauda, niekas ar tr.priemones valdytojas?
:)


tai kita karta paklausk policininku sito klausimo :)

Autorius:  POWER [ Lap 21 2013, 23:34 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

as visuomet per radarus vaziuoju +20km/h, ne daugiau pagal spido parodymus. nebuvo nusove.

taip, turbut taip ir bus, jei tik rasiu kilpas asfalte imontuotas, nieko nepadarysi tada. teks "nabasniko" ieskot.
gal kas zino koki ciuvaka, kuris spalio viduriui dar buvo sveikas, taciau spalio gale netiketai "uzlinko"..??
sutka...:D:D:D
nors v kazdoj sutke jest dolia pravdy..:)

Autorius:  nerimka [ Lap 22 2013, 13:59 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

paciam uzsilenkt nebus sunku

Autorius:  POWER [ Lap 22 2013, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

Chu nous..:D

Autorius:  Svetnas [ Gru 17 2013, 22:14 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

https://www.google.lt/maps/preview#!dat ... !2e0&fid=5



Cia atsidursit kiemo sovejimo aiksteles gale, reikia vaziuoti tiesiai is jos, po desnio lieka raudonas busiukas , toliau konteineriai is kaires ir privaziuojam sankirta kur stovi pilkas reno scenik.

Klausimas butu paprastas - ar pirmumas vaziuoti tiesiai link isvaziavimo kiemo mano, ar atvaziuojancio man is desines?

Neseniai toks atvaziuojantis is desnes vos neikirto man ir dar apipypino labai, tai as ir svarstau kaip cia yra ir niekaip neisgimdau, nes tas is desines kaip ir kerta mano krypti.. Pagelbekit kas netingit :)

Autorius:  nerimka [ Gru 17 2013, 23:11 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

120

Autorius:  tadas1991 [ Gru 18 2013, 00:18 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

Čia situacija yra: pabandyk ir sužinosi. Nes tokiose vietose, kur nei viena kryptis nei gatvė, nei aikštelė, liks nuo to, kaip traktuos policajai: ar jis išvažiavo iš stovėjimo aikštelės, o jūs važiuojat gatvele, ar abu važiuojat gatvelėm, ar abu važiuojat aikštelėj. Jei esat lygiareikšmiai, tuomet jo pirmumas, o jei tas keliukas tarp namų gatvelė - jūsų pirmumas.

Šiaip diskutuotina situacija yra ir prekybcentrių aikštelėse, kai yra iš abiejų bloko pusių po ryškiai rimtesnį keliuką ir siauri kanalėliai tarp stovejimo vietų. Jai išvažiuoji iš stovejimo vietų kanalėlio ir gauni smūgį į kairį sparną - ar tavo kaltė, ar ne, jei nei vienam jokio ženklo nepastatyta ir ant asfalto nenupiešta (ir nebuvę nupiešta)?

Autorius:  bardakasbx [ Gru 18 2013, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: KET interpretacijos

tadas1991 rašė:
Čia situacija yra: pabandyk ir sužinosi. Nes tokiose vietose, kur nei viena kryptis nei gatvė, nei aikštelė, liks nuo to, kaip traktuos policajai: ar jis išvažiavo iš stovėjimo aikštelės, o jūs važiuojat gatvele, ar abu važiuojat gatvelėm, ar abu važiuojat aikštelėj. Jei esat lygiareikšmiai, tuomet jo pirmumas, o jei tas keliukas tarp namų gatvelė - jūsų pirmumas.

Šiaip diskutuotina situacija yra ir prekybcentrių aikštelėse, kai yra iš abiejų bloko pusių po ryškiai rimtesnį keliuką ir siauri kanalėliai tarp stovejimo vietų. Jai išvažiuoji iš stovejimo vietų kanalėlio ir gauni smūgį į kairį sparną - ar tavo kaltė, ar ne, jei nei vienam jokio ženklo nepastatyta ir ant asfalto nenupiešta (ir nebuvę nupiešta)?

Nieko diskutuotino nera. Jei stovi eilutėje (kaip foto), kanalėlyje ir iš jo pajudi išvažiuoti pirmyn ar atgal, ir, neduok Dieve, kažką atsitrenki - busi kaltas. Išvažiavimo/įvažiavimo takams - pirmenybė. Ir nesvarbu, ar tai kiemas, ar tai prekybcentrio aikštelė. Plavali - znajem.

Puslapis 34 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/