WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Videoregistratoriai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=41&t=30262
Puslapis 35

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 30 2013, 08:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Kosmoz rašė:
Zinojau, kad asilas poweris, bet kad ant tiek... Ciuozianciais ratais stabdymo kelias yra daug ilgesnis. Vienintelis reikalas, kada be abs sustosi greiciau, yra zvyras ir sniegas, nes pries rata sustumsi kalna vieno ar kito, kas sumazins kelia. Poweri, tau slydimo trintis yra didesne uz rimties trinti? Paimk zuvies svarstykles, prikabink prie kokios apysunkes dezes ir stebek ties kokia padala isjudini deze, ir kiek tos svarstykles rodo deze velkant. Gal gas nori lazybu, pamatuosim su abs ir pilnai uzblokuotu ratu stabdymo kelia ant sauso ir slapio asfalto. Matavimo irangos neprireiks, skirtumas bus akivaizdus. Nu davai, is dezes viskio ar is stumps litu, yra norinciu?


Kas ten ka irode del abs nebuvimo ir ta? Kad makliuojama cia skaitosi normalus praejimas? Kuo skiriasi nuo kysio davimo, is esmes? Ir durnelio isitikinimas jau irodymas apie abs nereikalinguma? Tadai, davai lazybas, as 530d statau, tu savo naujai pirkta c5, tinka?

Jokių makliavimų - vienąkart praeita su išimta lempute, bet pats neėmiau, o kitąkart lemputė veikė ir tvarkingai, bet pats ABS - neduok tu Dieve, važiuojant virš 40kmh spaudžiant pedalą nieko nevyksta, nes ABS iš kažkur mato slydimą ir atmušinėja pedalą visada. Bet juk ant stabdžių stendo iki tokio greičio nesuka.
Daugeliu atveju, kai dega ABS lemputė, paprasčiau susitvarkyt patį ABS. Išskyrus nebent, kai mašina 20-25m senumo (pirmosios ABS sistemos, kurios kartais būdavo vos dviejų kontūrų) ir davikliai gali pakainuoti keturženklėm sumom, o kaip su blokais, išvis nežinau.
C5 draugo. Aš važinėju su BX, kuriame nei vienos elektroninės saugumą didinančios sistemos. Ant kurio kanto su tokiu matuotis norisi? Gal nereikia? Vistiek nelaimėtum :mrgreen:

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 08:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Pasiskaitykite atidziai ir RAMIAI !!!, ir tik paskui taskykites eilemis:

http://milvis.lt/automobilines-elektron ... s-asr-dsr/


ir sitas..:)
http://www.demotyvacijos.lt/su-abs-ir-be-1250360.html

:D
kita vertus, info kontraversiska:
http://www.lbm.lt/index.php/home?id=6:a ... traipsniai

Autorius:  Saulynas [ Rgs 30 2013, 10:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Tema kaip ir išsemta :) ,tuo labiau kad ne apie ABS jinai

Autorius:  Kosmoz [ Rgs 30 2013, 11:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

tadas1991 rašė:
Kosmoz rašė:
Zinojau, kad asilas poweris, bet kad ant tiek... Ciuozianciais ratais stabdymo kelias yra daug ilgesnis. Vienintelis reikalas, kada be abs sustosi greiciau, yra zvyras ir sniegas, nes pries rata sustumsi kalna vieno ar kito, kas sumazins kelia. Poweri, tau slydimo trintis yra didesne uz rimties trinti? Paimk zuvies svarstykles, prikabink prie kokios apysunkes dezes ir stebek ties kokia padala isjudini deze, ir kiek tos svarstykles rodo deze velkant. Gal gas nori lazybu, pamatuosim su abs ir pilnai uzblokuotu ratu stabdymo kelia ant sauso ir slapio asfalto. Matavimo irangos neprireiks, skirtumas bus akivaizdus. Nu davai, is dezes viskio ar is stumps litu, yra norinciu?


Kas ten ka irode del abs nebuvimo ir ta? Kad makliuojama cia skaitosi normalus praejimas? Kuo skiriasi nuo kysio davimo, is esmes? Ir durnelio isitikinimas jau irodymas apie abs nereikalinguma? Tadai, davai lazybas, as 530d statau, tu savo naujai pirkta c5, tinka?

Jokių makliavimų - vienąkart praeita su išimta lempute, bet pats neėmiau, o kitąkart lemputė veikė ir tvarkingai, bet pats ABS - neduok tu Dieve, važiuojant virš 40kmh spaudžiant pedalą nieko nevyksta, nes ABS iš kažkur mato slydimą ir atmušinėja pedalą visada. Bet juk ant stabdžių stendo iki tokio greičio nesuka.
Daugeliu atveju, kai dega ABS lemputė, paprasčiau susitvarkyt patį ABS. Išskyrus nebent, kai mašina 20-25m senumo (pirmosios ABS sistemos, kurios kartais būdavo vos dviejų kontūrų) ir davikliai gali pakainuoti keturženklėm sumom, o kaip su blokais, išvis nežinau.
C5 draugo. Aš važinėju su BX, kuriame nei vienos elektroninės saugumą didinančios sistemos. Ant kurio kanto su tokiu matuotis norisi? Gal nereikia? Vistiek nelaimėtum :mrgreen:


tai dantys, nuo kurių abs daviklis ima signalą, kaip pas bomžą išretėję, dėl to ir nesupranta kompas, kas vyksta.

Autorius:  Kosmoz [ Rgs 30 2013, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

tai testui imam mano BMW. Pradžiai pratestuojam su ABS, tada atjungiu vieną ABS daviklį, dėl ko abs nustoja funkcionuot, ir vėl matuojam. Matavimas aišku sugadins padangas, bet ko nepadarysi dėl geriausio lietuvoje XM'o :D

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 12:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Kostai.....prie ko cia tas "geriausiais LT XM"..? juk ne apie tai snekam. man nesmagu, kad visa tai daroma del kazkokiu principu. Jauciasi, mes ne durniai..:)
Seniai cia jau nebesilankei..???:)
cia ne bmw forumas, kuris kiekvienas dzigitas pasiruoses "atsakyt uz savo zodzius", nes kitaip-tu ne bachuras...:):):)
atsipalaiduok tu...tavo tikslas gyvenime laimeti..??
musu ne. musu diskutuoti.
Tau gi aiskiai pasakem: informacija kontraversiska. Asmeniskai mano nuomone tu jau zinai. Galiu klysti.
Kam tau reikia dar ta majke plesyt..??? Krutine bent jau vyriskias plaukais apaugus, nebijai nusiplest majkes..?:):):)
mano kaip meskos apzelus, bet ir tai, tik pries moteris plesiu, ir tai, kai tik jos paparaso....:)
Na, pasibandyk tu vienas su savo bmw, ir mums pranesk saziningai. jei tu teisus, nulenksime galvas...:)

Autorius:  Kosmoz [ Rgs 30 2013, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

kam man kišt bb tarp durų, jei rezultatas iš anksto žinomas - skaudės. Skirtingai nuo tavęs, ką mokinausi, galvoj didesnė dalis liko, ir puikiai žinau, kuri trintis didesnė, statinės trinties ar slydimo. Galų gale, pasižiūrėk kada kokias autosporto lengtynes, ar motosporto, ar blokuoja jie ratus stabdant?

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Jei toks protingas, turetum spurast, kad lenktynese ne stop distancija svarbiau. ten valdomumas svarbiau. O jei ratus blokuosi, tai sedesi pirmam medyje ant 130km/h, ir ralis pasibaigs neprasidejes.
Tu, Kostai, visuose gyvenimo atvejuose esi toks kategoriskas? Gyvenimas nepamoko uz kategoriskuma, ar tiesiog jau p...x..:):):)?

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 13:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Kostai, Kostai....

Skaityti trecia pastraipa..:

http://www.audiklubas.com/forumas/zinyn ... ing-system)/?PHPSESSID=v4qh1kvmnngfido3t5449ua917;imode

http://forumai.foresterclub.lt/topic2130-90.html


http://lt.wikipedia.org/wiki/ABS

Autorius:  arix'as [ Rgs 30 2013, 14:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Ką jūs čia šūdą malat per 3 puslapius... Stabdant be ABS yra 2 variantai - blokuojant ratus, t.y. slystant, ir ne. Neblokuojant ratų stabdymo kelias bus mažesnis nei su ABS, bet taip stabdyti sugeba gal tik 1 iš 20 ir, savaime aišku, visi čia forume. Likę 19 užmina stabdžius iki galo ir stabdymo kelias didesnis lyginant su ABS. Tai va dėl tų 19 ir sugalvotas ABS.

Autorius:  Kosmoz [ Rgs 30 2013, 16:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

arix'as rašė:
Ką jūs čia šūdą malat per 3 puslapius... Stabdant be ABS yra 2 variantai - blokuojant ratus, t.y. slystant, ir ne. Neblokuojant ratų stabdymo kelias bus mažesnis nei su ABS, bet taip stabdyti sugeba gal tik 1 iš 20 ir, savaime aišku, visi čia forume. Likę 19 užmina stabdžius iki galo ir stabdymo kelias didesnis lyginant su ABS. Tai va dėl tų 19 ir sugalvotas ABS.

esant ABSui galimybė stabdyti neblokuojant ratų, bet ir nesuveikiant absui. O jei absas, tvarkingoje savo veikimo būklėje, suveikia ir jums maišo, tai būkit ramūs, nesant ABSui stabdytumėt užbklokavę ratus, gadindami padangas, nevaldydami mašinos ir turėdami ilgesnį stabdymo kelią.

Autorius:  Kosmoz [ Rgs 30 2013, 16:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

POWER rašė:
Jei toks protingas, turetum spurast, kad lenktynese ne stop distancija svarbiau. ten valdomumas svarbiau. O jei ratus blokuosi, tai sedesi pirmam medyje ant 130km/h, ir ralis pasibaigs neprasidejes.
Tu, Kostai, visuose gyvenimo atvejuose esi toks kategoriskas? Gyvenimas nepamoko uz kategoriskuma, ar tiesiog jau p...x..:):):)?

aš neatsistebiu žmonių bukumu ir užsispyrėliškumu. Jei nesi tikras savo teisumu, abejoji savo nuomone, tai ko tą maikę plėšai? Aš gi esu 200% užtikrintas, kad nenusišneku ir savo kalbas galiu "apdrausti" statydamas savo automobilį. O jei visgi esi toks užtikrintas savo nuomone ir toliau tęsi ginčą, kodėl nepasinaudoji mano labdara ir nepasiėmi labai geros komplektacijos 530d, kurį pardavus nusipirktum keturis XMus?? Juolab, kad visą bandymą net ne su tavo mašina atliktume, kurią šitam bandymui dar reiktų papildomai ruošti, nes ABS tai neveikia :D

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 17:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Kostai, jau seniai pradejai s...da malt, grysk atgal kelis postus...
Jau apie kelis XM pradejai tauzyt, apie ju kainas......
Nu tikrai, kaip moteris.......
Zinok, cia rimti siame forume..:)

Tik pridesiu. Nuomones savo, kad ir neuztikrintos, tu man reikt neuzdrausi. Tiksliau, tai mano spejimai. Ir beje, ne vien mano, pilnas interneta stokiu staripsniu. Jei nenori skaityt ju, o tik rekt ir maike plesyt, valiai...:)
Is sono labai matosi, kas cia prie ko...:)

Dar karta pasikartosiu:
Su ABS ir be ABS stabdymo kelias....Jus supraskite, kalba eina ne APIE METRUS......kalba eina apie cm, o gal ir mm...
Ir is kur jus tokie uztikrinti, kad su ABS masina sustos 1.2cm arciau nei be ABS....??
vat uzmusk, neatsistebiu zmoniu kvailu principingumu, savo nuomones rekimu.....Vat nesuprantu, nors tu ka.....
Gi sakiau, issimatuok savo bemwes stabdymo kelia, ir parasyk rezultatus.
Slabo "bachurui"..?:)

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Kozmosai, spesil for ju..:

antra pastraipa.
NU PASKAITYYYYK pradziai, paskui majke plesk...:)
tikiuosi anglikai rubalini..?


http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system

Autorius:  POWER [ Rgs 30 2013, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Videoregistratoriai

Cia is Vikipedijos, nes paciam dugne. Tikrai tingesi skaytit, tad kopinu:

"On high-traction surfaces such as bitumen, or concrete, many (though not all) ABS-equipped cars are able to attain braking distances better (i.e. shorter) than those that would be possible without the benefit of ABS ..........................
..............In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. ABS prevents this from occurring"

Puslapis 35 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/