WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 03:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 15:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 12 2010, 13:47
Pranešimai: 13
Atsirado barskejimas prie dirzu Picasso2.0HDI Galkas zino kas ten barsko?sako cia lyga pas visus Picasso :?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 20:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 08 2009, 23:26
Pranešimai: 11
Skiva ant alkuninio pasikeisk.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 08 2011, 16:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 21 2008, 12:07
Pranešimai: 46
Miestas: Vilnius
99 proc. - škyvas, yra apie juos "dyz.varikliai" temoje ir peuget klube nemažai diskusijų.Ruošk 200 lt + darbas.Naują įdėjus nera garantijos kiek laikys,nes pas mane vienas puse metų palaikė.

_________________
Xsara Picaso


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2011, 20:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 22 2008, 20:21
Pranešimai: 55
P.pikas teisingai ivardino gedima:papildomu agregatu(generatoriaus,vairo st. pompos,kond.kompr.)dirzines pavaros alkuninio veleno skriemulys. Atsoko sio skriemulio amortizacines gumos sluoksnis: to pasekoja dvi metalines skriemulio dalys dauzosi viena i kita isgaudamos kalimo garsa. Nepatariu ilgai taip vazineti,gali skriemulys issiardyti ir pridaryt negeru dalyku. Sio variklio skriemulys standartinis, tinkantis nuo prancuzisku,italisku tokios kubaturos varikliu. Kaina: 240 Lt + darbas: 250-300 Lt .bet baisiausia tai,kad pardavejai ju tarnavimo laika ivardina 15 -20 t.km.
Kokybe detaliu katastrofiska,neaisku kokiame siukslyne jie jas renka.negaliu pasitiketi ir firminiais servisais: teko nusivilti ir siu tiekiamomis detalemis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2011, 22:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 12 2010, 13:47
Pranešimai: 13
Aciu labai :labas: supratau,teks rasti patikimesniu daliu :bum:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 09 2011, 23:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
mcigor rašė:
Aciu labai :labas: supratau,teks rasti patikimesniu daliu :bum:

pasiziurinek EBAY as is ten pirkau originala,,pravaziavau 50,000 ir jokiu bedu


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 22:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 12 2010, 13:47
Pranešimai: 13
radau pas mus prancuzu gamybos 220lt+darbas 60lt ziuresim kiek atlaikis :taip:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2011, 22:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 22 2008, 20:21
Pranešimai: 55
Saunu,kad pasiske rasti priimtina darbo ikaini. Nepamirsk keisdamas skriemuli pakeisti dirza ir patikrinti itempejus bei parazitinius ratukus.Mano pasiulymas: pakeisk ir siuos,ramesnis vaziavimas, patikimesnis. Juk niekas nezino parduodamu detaliu kokybe toj musu stebuklu saly!!


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2011, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Buvo pasiūlymas išsitekinti skriemulį iš paprasto metalo šmoto, kaip senesnėse mašinose. Pastatei ir pamiršai. Ta guma, berods ten tam, kad amortizuotų variklio smūgius, saugodama agregatus, bet kas tokį metodą taiko, sako, kad laiko be problemų ir niekas negenda. Žodžiu, lyg ir detalė, be kurios galima apsieiti.
Įdomu, gal tik reiktų ir pagrūdinti?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2011, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
seip yra pirkti situ skriemuliu ir be amortizacijos :) tad nereikia vargti tekinnat, vistiek panasiai kainuos manau

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2011, 12:55 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 12 2011, 12:46
Pranešimai: 1
ar imanoma paciam pasikeisti dirzeli ir itempejus


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2011, 17:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kad įmanoma, tai faktas, tereikia teisingos galvos, rankų ir šiek tiek įrankių. O ar tamsta sugebėsit - tai jau nuo jūsų priklauso :)
Aš be jokių specialių įrankių pasidarau nemažai darbų, kuriuos dauguma daro ar pataria daryt tik servise. Gal ne taip kokybiškai, bet svarbu pačiam tai suprast, jei darai šiek tiek chaltūrą ir tinkamai įvertint jos patikimumą ir efektyvumą

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2011, 18:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Reikia ir informacijos siektiek jei nori pasikeist pagr. dirzeli..

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2011, 07:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Visa informacija kas kur ir kaip daryt, yra internete šiais laikais. Nors visokiem seniam VW, kur tik vienas apvalus apie ašį sukamas tempėjas, nereikia jokios info keičiant, imi ir padarai. O jei jau kelis diržus esi pakeitęs, galima ir be info daryt, tik tada ilgiau gaunasi, nes dažnai būna, kad nusiardai tai, kas nebūtina, arba nenusiardai, kas labai pagreitina darbą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2011, 22:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Visa informacija kas kur ir kaip daryt, yra internete šiais laikais. Nors visokiem seniam VW, kur tik vienas apvalus apie ašį sukamas tempėjas, nereikia jokios info keičiant, imi ir padarai. O jei jau kelis diržus esi pakeitęs, galima ir be info daryt, tik tada ilgiau gaunasi, nes dažnai būna, kad nusiardai tai, kas nebūtina, arba nenusiardai, kas labai pagreitina darbą.


Na taip paskaitinejus info internete tikrai galima pasikeisti paciam. Tik kaip ir visur yra visokiu niuansu pvz. su atomatiniais itempejais ir pan. Vistiek reikia suprast ka darai jeigu jau darai :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007