Nelabai keičia ir variklio alyvą, nelabai keičia ir antifrizą (nors priklauso kas 2m), nelabai keičia ir stabdžių skystį (kurį irgi priklauso keisti kas 2-3m; turi būti lipdukas su informacija virš radiatoriaus po kapotu), nelabai keičia ir padangas, kol policija ar TA neprisikabina, nes tas keitimas jokios pastebimos naudos neduoda; nepastebėjai?
Kaip šiai konkrečiai dėžei- nežinau; normaliai, dėžėse alyvą rekomenduojama keisti kas 60kkm. Nes dėžėje, kaip bebūtų keista, irgi yra judančių dalių; guolių ten visokiausių, ir dar krumpliaračių, kurie retsykiais truputį trinasi. Tai va alyva ir skirta sumažinti tam trynimuisi; kad mažiau diltų. O alyva, kaip ten bebūtų keista, visgi sensta... Nu, viskas beveik kaip ir variklyje

.
Paprasčiau šnekant, jei su ta mašina dar žadi ilgai važinėti- keisk nė nesvarstydamas "oi, o gal nereikia", nes iki tavęs visi jos juzeriai svarstė taip pat.
Jei kažkiek domiesi technika, kuria važinėji, ir turi tam sąlygas- išsisuk alyvos kamštį ir nuleisk jos kokį 100g į skaidrų indą; gausi įtikinamą motyvaciją keitimui. Jei ant varžto galo bus ir drožles renkantis magnetas, motyvaciją turėsi 3x.
Jei mašina pasiimta užmušimui- žinoma, nekeisk. Ir net lygio netikrink.