Prieš tepalą purškiant reikėjo atšildyt mašiną kad trosai laisvai vaikščiotų ir tik tada mankštint. ir jei kaip kažkas darė tepalas pilamas iš variklio pusės tai tas darbas užtrunka ne vieną valandą.
Išiminėt nebandžiau, bet pagal manuala, tai reik iš apačios atjungti galine variklio pagalvė, nuimti išmetimo kolektorių ir duslintuvo termoekrana. Reik paklaust bandžiusių tai daryt bet kai nuėminėjau pavarų dėžę, tai iš viršaus priėjimas, bent jau iki trosų jungim prie dėžės irgi yra, tik reik nusiardyt oro filtro dėžę ir gal dar kelias sulkmenas.
Viduje tai nusiimi centrinę apatine dali paneles po begių rankena ir matosi ten trosai. Atjungsi nuo rankenos, nuimi ortakį, atjungsi šarvo fiksavimą. Tada iš išorės nusiardęs atjungi bėgių trosus (jie ten ant tokių šarnyriukų pritvirtinti, reikia pirštais per vidurį mygtuką įspaust. Negalima naudot instrumentų. Tie antgaliai yra ir tu trosu ilgio reguliavimas). Atjungi trosų šarvus ir ištrauki trosus i isore. Bet, kaip minėjau nezinau, ar bus gera spriejimas prie skyles variklio skyriaus ir ir salono pertvaroje. Kaip atgal sukišt trosus, neįsivaizduoju. gal ištraukiant, reikėtų iš salono pusės kokią virvutę prie trpsų galų pririšt po to atgal trosus įtraukt
