WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 02:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 04:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nu kaip kaip. Tai prieini prie siurblio, tikriausiai nuimdamas baką, ar ne? Nebent surasi laidus, einančius į jį, ir tikėsies, kad fiškė bako viršuj sveika. Kadangi ten kogero bus jau ne atskirose skylėse matuoklė ir siurbelė, tai reiks atsisekt, į kuriuos kontaktus duodamas siurblio maitinimas (pagal elektros schemą arba išsiėmęs tą visą korpusą iš bako). Tada tempi nuo akumo pliusą ir minusą ir jungi į siurblio kontaktus, bandai kurt mašiną. Kaip ir paprasta. Beje, tokie simptomai (atmetus tą avarinio stabdymo mygtuką) reiškiasi būtent baiginėjantis, merdėjant siurblio angliukams. Būna išėmus ir trinktelėjus dar važiuot nusprendžia, bet neilgam.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2012, 08:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 06 2012, 14:44
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Nu kaip kaip. Tai prieini prie siurblio, tikriausiai nuimdamas baką, ar ne? Nebent surasi laidus, einančius į jį, ir tikėsies, kad fiškė bako viršuj sveika. Kadangi ten kogero bus jau ne atskirose skylėse matuoklė ir siurbelė, tai reiks atsisekt, į kuriuos kontaktus duodamas siurblio maitinimas (pagal elektros schemą arba išsiėmęs tą visą korpusą iš bako). Tada tempi nuo akumo pliusą ir minusą ir jungi į siurblio kontaktus, bandai kurt mašiną. Kaip ir paprasta. Beje, tokie simptomai (atmetus tą avarinio stabdymo mygtuką) reiškiasi būtent baiginėjantis, merdėjant siurblio angliukams. Būna išėmus ir trinktelėjus dar važiuot nusprendžia, bet neilgam.


Tiek suprantu ir as, ir ka?
Laukiu detaliau kad kas nors pasakytu, nes dauguma kaip matos yra sprende sia problema, radau tema, ir is jos supratau kad zmogus prasivede pliusini laida nuo akumo ir psio

_________________
parduota Xsara Picasso juodas 2000 2.0 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 13 2013, 20:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2011, 12:18
Pranešimai: 29
Miestas: Jurbarkas
mazas_m rašė:
reikia nusiimti baka :(
norint ji nuimt turi nusimt galini rata, purvasargi, atsileist visa garlavina, ir atsisukt tas metalines juostas kur laiko baka ir tada prieisi.

taip-sudėtingiau nei prieš tai turėtoj xantijoj.Man kaip ir norėtūsi ten pažiūrėt bake kiek tų varlių susikaupė.Užsikūrus ir kiek nuvažiavus pradėjo trūkčiot...traukė ,netraukė ...kol užgeso.Nesistebiu nes salerkėlė vasarinė su keliais lašais žieminio.Šalo nedaug kokius 7 laipsnius.Pakeičiau kuro filtrą ,viską sujunginėjau ir kuriu...kuriu...nieko neišeina.Lendu atgal prie filtro-ans praktiškai sausas.Siurblys bake dirba ,bet kažkaip graudžiai.Numaunu tą žarnelę kur padavimas į filtrą-jungiu degimą,siurbliukas sudirba-ir išvarva keliolika lašų.Gal dar nesiplėšyt ir palaukt kol atšils -jei sakau ten kiek ledo radosi nuo kondensato ar kitų veiksnių...?

_________________
...žiema praretina gretas-išlieka tik stipriausi


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2013, 10:55 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 17 2013, 10:44
Pranešimai: 1
Nieko cia nepribursit. Imat baka, keiciat siurbliuka ir vaziuojat patenkinti. Ta bako nuemimo procedura nera tokia baisi kaip cia aprase kazkas, viso labo 4 varztai ir rankinio stabdzio trosus biski patampyt i sonus reiks.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2013, 23:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Reik tik nepamiršt kurą išvažinėt arba nusipilt, kad neužsileist kokių 50-60Kg netikėtai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 01 2013, 14:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgs 04 2012, 13:19
Pranešimai: 4
Patarimo reik... Mano picasso bevažiuojant dingsta trauka ir po kelių sekundžių užgesta. Kartais užsiveda buksyru (jei dar greitis yra), o kartais neužsiveda, reik palaukti su atidarytu kapotu kokių 15 min.... Pakeičiau kuro slėgio reguliatorių, aukšto slėgio kuro siurblį, po to žemo slėgio siurblį, išploviau baką... ir nieko.... tas pats... :bum:
Tik... labai sunkiai užsikuria...
Besikapstant po variklį, paaiškėjo, kad mašina čipuota... Ar gali tas čipas kelti tokių problemų? :roll:
Gal turit kokių nors minčių... pasiūlymų... :shock:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007