WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=18254 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | vaidolfas [ Bal 09 2009, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? |
Noreciau pagvildenti tema apie Picasso sauguma, juo vaziuojantiems, avarijos atveju.. Gal kas zinote kokiai saugumo klasei sis auto priskiriamas. Gal kas nors esate pateke i rimtus autoivykius su siuo automobiliu.. gal nuotrauku turite? dziaugiates like gyvi... nes vairavote butent si automobili..? ![]() |
Autorius: | Ori0n [ Bal 09 2009, 20:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? |
http://www.euroncap.com |
Autorius: | frostas [ Bal 10 2009, 10:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? |
vaidolfas rašė: siaip kokie nors pastebejimai sia tema.. prisimenant nesenus įvykius ir grand džipai nesaugūs... bet gali guostis tuo, kad į picasiką telpą daug žmonių ir, nelaimės atveju, apie jus sužinos visa Lietuva... čia juodas humoras, jei ką ![]() ![]() |
Autorius: | villmants [ Bal 10 2009, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? |
Na testus manau persiziuresi euroncap'e, o del ispudziu tai bent man i Picassa persedus nuo Seat Toledo su zeminta vaziuokle, pradzioje ta vertimosi baime tikrai buvo, kadangi vairuotojo pozicija Picasse, palyginus su "normaliomis" masinomis, randasi gerokai auksciau, taigi posukius iveikdavau zymiai ramiau nei su tuo zemintu Seat'u ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bal 10 2009, 17:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Picasso - SAUGUS AUTOMOBILIS ???? |
villmants rašė: Valdomas Picassas, mano nuomone, lengvai, o ir tas placiai isdiskutuotas "burės" efektas tikrai nera taip stipriai jauciamas, kaip daugelis bando isivaizduoti. Tas "lengvas valdomumas" susijęs su palyginus trumpa nosimi (atstumu tarp priekinės ašies ir tolimiausio nuo jos priekinio buferio taško), ir parkuojantis tai iš tikrųjų labai patogus automobilis. Bet jo realus pasukamumas (posūkio spindulys) niekuo neišsiskiria iš panašių automobilių. Viso labo lengviau pranešti nosį pro kliūtį, palyginus kad ir su XMiniu virš metro ilgio "snapu" ![]() Kas dėl "burės efekto"- priklauso, su kuo lyginsi, ir su ant kiek apleista mašina važinėji... Lyginant su tos pačios klasės (t.y. panašaus bendro ilgio ir panašios bazės) sedanu, tai kampinis Pikasiko posvyris nuo tokio pat stiprumo vėjo maždaug triskart didesnis. Bet tai vairuotojams dar nekelia didesnio streso (manau, toks ir paties atvejis), jei važiuoklėje nėra ničjokių laisvumų, ir ji tinkamai sukompensuoja tą šoninį posvyrį. Bet jei parėję sailentai, šarnyrai, ir dar pridusę amortizatoriai- autostradoje, esant stipriam šoniniam vėjui, maksimalus saugus greitis tampa palei 80km/h. Su Pikasiku, testuodamas išbaladotą važiuoklę, gal penketą kartų vos nesu apsivertęs ir mieste, nors greičiai posūkiuose tebuvo 20-30km/h. Mašinos masės centras, esantis palyginus aukštai virš ašių, plius didelis vėjams jautrus šoninis plotas kartu su išbaladota važiuokle ekstrymo mėgėjams gali suteikti nepakartojamų pojūčių ![]() Bet kad normaliai eksploatuojamas Pikasikas dėl konstrukcinių nedadielkų būtų iš esmės nesaugus, nesusidūriau ir net negirdėjau. Teorijos gerbėjams siūlyčiau atsigręžti būtent į NCAP testus; jų testai, kad ir primityvūs, bet iš šiandien egzistuojančių ir palyginus pigiai atliekamų yra patys tiksliausi. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |