WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 02:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 02 2010, 12:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2010, 12:21
Pranešimai: 40
Turiu Picasso 2002m. 2,0HDI. Užvedant variklį, starterį reikia pasukti kokias 2-3 sekundes, o ne "iš pusės oboroto" kaip liaudyje sakoma. Ar tai normalu? Žvakės pakeistos, vienas dyzelių meistras sakė, kad taip ir tūrėtų būti, atseit daug elektronikos pakol suveikia. Norėtusi sužinoti, kaip kiti tokie varikliai užsiveda...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 04 2010, 10:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei tos 2-3sek būna esant lauke -25C, dar normalu. Jei dabar, tai jau nelabai; kurtis turi "spol abarota", kaip ir bet kuris tvarkingas dyzelis. Kažkur sėdi kažkoks negerumas, bet kur, ir kiek jis pavojingas, inetu niekas neatspės. Galima spėti, kad gliučina slėgio reguliatorius, bet tą tik diagnostika parodys.
Žvakės kuriant HDIną tokiu oru praktiškai nė nesuveikia; jos čia ne prie ko.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 06:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2010, 12:21
Pranešimai: 40
dariau diagnostiką, bet ji nieko blogo lyg ir nepasakė.Tik kompas nerodė turbinos apsukų, o realiai pagal garsą ir pagal traukimą ji veikia....


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 09:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nuotolinė citromedicina šiuo atveju bejėgė :str: .
Pasiūlyčiau nebent kreiptis į kitus meistrus, kad diagnostiką atliktų su kita programa, ir į problemą pasižiūrėtų kitomis akimis. Nes paprastai turbinos apsukų niekas niekada netikrina, nes programose nėra tokios galimybės. Nėra todėl, kad ant turbinos nėra apsukų daviklio.
O ir važiavimui reikšmę turi tik turbinos sukeliamas slėgis, o ne jos apsukos.
Galbūt, nusprogęs pats to slėgio daviklis, bet tokiu atveju, problemos būtų ne vien kuriantis; bėdų būtų ir su padūmyjimu, ir su trauka. Gal kur nusimovę/plyšę oro padavimo žarnos, ir įsiurbimo kolektorius to slėgio iš tikrųjų negauna; bet bėdų su trauka būtų ir tokiu atveju.

Žodžiu, kreipkis į kitus meistrus, ir tegu diagnostiką atlieka truputį nuodugniau. Inetu mes neprispėliosim.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 10:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Nenoriu as labai gincytis, bet ir mano dvilitris hdinas ir dar maciau-ciupinejau ne viena, visi reik apverst varikli bent kelis kartus. Kaip plunzeriniai is puses vertimo jie nesikuria.
Cia tikrai manau elektronika ne prie ko. Kad hdinas kurtus, reikoj slegis turi pasiekt nors 170 atmosferu, tam reik apverst varikli kelis kartus. Nemanau kad visom, mano matytom, pareja kuro siurbliai ar slegio reguliatoriai. Kaip slegis kyla gerai matosi diagnostika pasijungus. Ir sukimas turi but staigus, jei letai suka, gali praeit tos kelios sekundes ir zymiai prasciau kursis. Cia vel kitos priezastys- starteris, atiduodama itampa ir panasiai(tokiais atvejais diagnostika ir gi nepades).

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 10:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
Kad hdinas kurtus, reikoj slegis turi pasiekt nors 170 atmosferu, tam reik apverst varikli kelis kartus.

Nu kažkiek priklauso dar ir nuo sistemos; yra papildomas siurbliukas, ar jo nėra. Bet visiškai tvarkinga sistema tuos darbinius 200-300bar pasiekia jau po poros alkūniako apsivertimų; pats ne sykį stebėjau. TDInuose juk tas pats.
Įtarti, aišku, galima ir akumą/starterį, kad alkūninį suka per lėtai ir slėgis sukeliamas per lėtai, nu bet tai dievulis tam ir sutvėrė specus-dyzelistus, kad tokius dalykus matytų, o ne vien kad žinotų kur diagnostinė fyškė jungiasi :) .

Šiaip tai, dėl to "sulėtinto" kūrimosi galima per daug nesukti sau galvos, nes geras gedimas anksčiau ar vėliau išlenda pats visu gražumu, bet bijau, kad žiemą šaltyje tai gali užprogresuoti iki tiek, kad variklis išvis atsisakys kurtis. :roll: Temos autorius nieko neminėjo apie vedimąsi šaltyje, todėl galima spėti, kad mašiną jis nusipirko visai nesenai?... Jei taip, labai realu, jog buvęs savininkas, sulaukęs atšilimo, mašiną pardavė būtent todėl, kad žiemą ji išvis nesikūrė :D .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 22:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 02 2010, 12:21
Pranešimai: 40
proffanas rašė:
xplikis rašė:
Kad hdinas kurtus, reikoj slegis turi pasiekt nors 170 atmosferu, tam reik apverst varikli kelis kartus.


Šiaip tai, dėl to "sulėtinto" kūrimosi galima per daug nesukti sau galvos, nes geras gedimas anksčiau ar vėliau išlenda pats visu gražumu, bet bijau, kad žiemą šaltyje tai gali užprogresuoti iki tiek, kad variklis išvis atsisakys kurtis. :roll: Temos autorius nieko neminėjo apie vedimąsi šaltyje, todėl galima spėti, kad mašiną jis nusipirko visai nesenai?... Jei taip, labai realu, jog buvęs savininkas, sulaukęs atšilimo, mašiną pardavė būtent todėl, kad žiemą ji išvis nesikūrė :D .

Siaip jo nesenai pirkau, tik kad tas seimininkas kazkur Belgijoj. Tai pats supranti apie salti nera ko ir kalbet.Lauksiu ziemos :labas:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bal 06 2010, 20:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xplikis rašė:
mano dvilitris hdinas ir dar maciau-ciupinejau ne viena, visi reik apverst varikli bent kelis kartus


Paklausinėjau dyzelistų s pristrastijem, ir jie paaiškino, kad tokie bajeriai būdingi bemaž kiekvienam pagyvenusiam HDInui, kuris neturi bake siurbliuko. Priežastis- oras sistemoje.
T.y. slėgio reguliatorius dirba savo darbą, prie dirbančio neprisiknisi, bet tas kelias sekundes, kol kuriant išpumpuojamas oras iš sistemos, slėgis šoka velnių vesejlią, reguliatoriaus plunžeris straksi kaip po ratų, ir mašinos a niekaip neužkursi. Tuo sistema panaši į senovinę beelektroninę.
Versija, atmetus visus dailius vyraženijus, klaikiai panaši į teisybę.

Teisybė, vyrai man taip ir nesugebėjo paaiškinti, kodėl panašūs simptomai buvo ir keliems egzemplioriams su siurbliukais bake. Simptomai būtent panašūs, bet anaiptol ne identiški. Ten kūrimasis vyko irgi sulėtintai, bet su gausiais ir ilgais pasičiaudėjimais; ir nepriklausomai nei nuo oro temperatūros, nei nuo žvakių gyvumo. Man tas pradžioj lyg irgi rodė ant "oro", bet po ilgesnių svarstymų ir papildomų duomenų ši versija buvo paneigta :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bir 07 2010, 20:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 22 2008, 20:21
Pranešimai: 55
Vyrai nesvaigit!! Starteris turi planetarini reduktoriu kuris suteikia galimybe prie mazesnio el.galingumu gauti didesni sukimo momenta,bet prarandame sukimosi greiti.To pasekoje alkuninis velenas sukamas leciau, o esan naujai elektrononei ipurskimo sitemei"comon'rail" butina apsukti alkunini velena bent 2 kart kad sukurti kuro auksto slegio magistraleje slegi!! Tad nebus variklio uzvedimo tik is pueses pasukimo!! Taip turi but.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 18:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
gintpo rašė:
Starteris turi planetarini reduktoriu kuris suteikia galimybe prie mazesnio el.galingumu gauti didesni sukimo momenta,bet prarandame sukimosi greiti.To pasekoje alkuninis velenas sukamas leciau
Versija priimta, bet neužskaityta.
Su nauju, "pod zaviazku" pakrautu akumu senas 80kW dvilitris HDInas alkūniaką įsuko iki 260rpm (kas yra pastebimai daugiau nei senuose varikliuose su mechaniniais siurbliais, kurie kuriasi "s pol abarota" 200-220rpm), darbinis slėgis rampoje atsiranda praktiškai akimirksniu, bet variklis visvien kuriasi su akivaizdžiu užlaikymu.
Galima burti, kad gal taip sunkokai besikuriančiose mašinose yra seni akumuliatoriai; gal smarkiai oksiduotos masės; gal pavargę patys starteriai, todėl trūksta jų apsukų. Bet tai gali būti tik pavieniais atvejais, o ne kaip masinis reiškinys.

Ir net teoriškai, negalėjo jau gamykliškai būti ženkliai sumažintos starterio sukamo alkūniako apsukos. Antraip, varikliui padilus ir nukritus kompresijai (kuri komonreiluose ir taip ne axti), speige (dar su įšalusiu akumu, kai starterio apsukos dar mažesnės) variklio jau išvis nebepavyktų užkurti. Tuo tarpu tiems komonreiliniams varikliams jau >10m, kompresija ne pas vieną yra žemiau apatinės ribos, starteriai su akumuliatoriais irgi nebe nuliovi, bet jie visvien kuriasi be didesnių problemų, jei neskaityti to paties lago žiemą vasarą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 20:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 22 2008, 20:21
Pranešimai: 55
Pastebejimai is praktikos: su 2.0hdi vaziuoju jau 6 metai.Kuriasi nuostabiai, nepriklausomai ar +25 ar -20 laipsniu.Sukti starteriu reikia apie 2-4 sek.Tad samprotavimai apie tai, kad sie hdi kuriasi pasukus alkunini tik puse apsisukimo: netiesa!! Tiesiogiai tai priklauso nuo: *kompresijos cilindruose, *akumuliatoriaus pajegumo, *kuro siurblio susidevejimo! Dar priklauso ir nuo prgraminiu dalyku: po kiek laiko nuo starterio ijungimo leidziams signalas i purkstukus.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Bir 08 2010, 21:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
gintpo rašė:
po kiek laiko nuo starterio ijungimo leidziams signalas i purkstukus.
Va čia irgi mintis :idea: . Dar tauta pametėjo idėją, kad gal tas priklauso ir nuo žvakių kaitinimo laiko bei įtampos. Prie progos reiks abi idėjas patikrinti: tiek signalus, tiek priverstinai užmaitinant žvakes. Gal kas paryškės. Nes pats lago reiškinys pernelyg masinis, kad būtų atsitiktinumas ar sutapimas :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 06 2011, 10:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 20 2005, 15:22
Pranešimai: 41
nenorejau naujos temos kurti paklausiu cia del uzvedimo, ar pas jus ciuo metu uzsidega pakaitinimo lempute,nes pas mane gal 0.5s uzsidega ir uzgesta ir vedasi tik is antro ar trecio raktelio pasukimo,buvo jau keli atvejai kai uzsivedziau tik is 20 raktelio pasukimo.
Ar gali kazkas buti blogai su auksto spaudimo kuro reguliatorium ?(kokie simtomai kai jis pareina) dar vaziuojant mazesnem apsukom paspaudus smarkiau pedali girdisi kalenimas toks pat kaip (voztuvai kalentu) ir kur yra pakaitinimo rele?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 06 2011, 20:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
PEUGEOT rašė:
nenorejau naujos temos kurti paklausiu cia del uzvedimo, ar pas jus ciuo metu uzsidega pakaitinimo lempute,nes pas mane gal 0.5s uzsidega ir uzgesta ir vedasi tik is antro ar trecio raktelio pasukimo,buvo jau keli atvejai kai uzsivedziau tik is 20 raktelio pasukimo.
Ar gali kazkas buti blogai su auksto spaudimo kuro reguliatorium ?(kokie simtomai kai jis pareina) dar vaziuojant mazesnem apsukom paspaudus smarkiau pedali girdisi kalenimas toks pat kaip (voztuvai kalentu) ir kur yra pakaitinimo rele?


Seip dabar tokiu metu pakaitinimo zvakes neturetu veikti. Manau yra isejes koks nors daviklis, kuris matuoja temperatura ir todel tau jungia zvakes ir nesikuria is karto(o gal ir ne).

Del auksto slegio reguliatoriaus. gali nesikurti iskarto ir del jo. Kai jis pareina gesinant masina ji uzgesta ne iskarto(as spedavau ir rakteli istraukti o variklis dar dirbdavo ir tada uzgesdavo), sumazeja trauka ir ribojamos apsukos, ir dar desiniajame kampe uzsidega oranzine lempute su "K" raide.

Kalenimas gali girdetis del purkstuku isdilimo

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Picasso užvedimas
StandartinėParašytas: Rgs 09 2011, 08:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 20 2005, 15:22
Pranešimai: 41
O gali pvz uzsikisti auksto slegio reguliatorius,reiks gal kai nesives atsukti vamzdeli kur eina nuo tos pipkes i purkstukus ir paziuret ar bega dyzelis.

o kas buna kai purkstukai isdyla?


HeLLmiX rašė:
PEUGEOT rašė:
nenorejau naujos temos kurti paklausiu cia del uzvedimo, ar pas jus ciuo metu uzsidega pakaitinimo lempute,nes pas mane gal 0.5s uzsidega ir uzgesta ir vedasi tik is antro ar trecio raktelio pasukimo,buvo jau keli atvejai kai uzsivedziau tik is 20 raktelio pasukimo.
Ar gali kazkas buti blogai su auksto spaudimo kuro reguliatorium ?(kokie simtomai kai jis pareina) dar vaziuojant mazesnem apsukom paspaudus smarkiau pedali girdisi kalenimas toks pat kaip (voztuvai kalentu) ir kur yra pakaitinimo rele?


Seip dabar tokiu metu pakaitinimo zvakes neturetu veikti. Manau yra isejes koks nors daviklis, kuris matuoja temperatura ir todel tau jungia zvakes ir nesikuria is karto(o gal ir ne).

Del auksto slegio reguliatoriaus. gali nesikurti iskarto ir del jo. Kai jis pareina gesinant masina ji uzgesta ne iskarto(as spedavau ir rakteli istraukti o variklis dar dirbdavo ir tada uzgesdavo), sumazeja trauka ir ribojamos apsukos, ir dar desiniajame kampe uzsidega oranzine lempute su "K" raide.

Kalenimas gali girdetis del purkstuku isdilimo


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007