Dar pridursiu jei kam kada pist(seip cia lietuviskas istiktukas, ziurejau zodyne) ir nutruktu trosas, irankiu nera, namai , servisas toli, o vaziuot reikia, galiu pasakyti kaip galima visai puikiai issiversti ir be sankabos pedalo

O esme tame, jog norint ijungti begi, reikia suvienodinti variklio ir pavaru dezes greicius. Variklio greiiti reguliuojate gazo pagalba, o greiciu dezes-"ratu"(riedejimo laisva pavara). Pirma pavara galit ijugti iskart ir uzvesti auto ant jos, tada kai jau reikia perjungti pavara reikia isjungti pries tai buvusia siuo atveju 1 pavara, o tai padaryti reikia taip: begejames 1 pavara(spaudziam gaza), pamatom kad atejo laikas 2 pavarai, atleiziame gaza ir iskart jungiame pavara lauk-I LAISVA PAVARA. jeigu meginsim jungt pavara lauk kitu momentu tai ja reikes lupt lauk o ne jungt. Taigi svarbu-koja nuo gazo ir pavara lauk. Seip labai sunku paaiskinti rasant, parodzius iskarto viskas aisku

. Gerai metas antrai pavarai-automobilis rieda kazkokiu greiciu laisva pavara, meginame jungti(svelniai kaip ir iprasta esant sankabai) antra pavara, aisku ji nesijungia, laikydami riciaga prispaude ties antra pavara po truputi spaudziame gazo pedala kol pavara gtaziausiai isijungia. Tada vel jungiame lauk pri ncipu koja nuo gazo pavara i laisva, ir tokiu pat principu jungiam 3, 4, 5 pavaras. Tas pats ir zeminant pavaras tik nepamirskit dumazinti greicio iki tos pavaros greicio.

Nezinau kiek aiskiai sugebejau papasakoti, bet manau tijrai naudingas dalykas. Gal kam pravers. Pasitreniravus galima kad ir per visa lietuva pervaziuoti be didelio diskonforto. Pameginkit pasitreniruot

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)