WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 14:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 20:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 29 2012, 16:08
Pranešimai: 15
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
worbot rašė:
Na va pakrautas akumas, aisku susiles namie bekraunant, uzsivede po pirmo zvakiu pakaitinimo, ziuresim kaip ryte seksis, p.s. pakaitinimo zvakes pakeistos pries keleta dienu, nes veike tik viena is 4.

Na kaip sekes uzvest? Man irgi dilema ar pirkt kita akuma...


Nu nepasakyciau kad is "pol aborota" bet po kokiu dvieju sukimu po 5s pradeda kabint, po dar dvieju tokiu uzsikuria. turint omeny kokie extremalus salciai siuo metu tai skaitau visai normaliai. :)

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi '02


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 03 2012, 21:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 03 2012, 11:00
Pranešimai: 19
Miestas: Kaunas
Pas mane buvo idetas Varta L2 640A, tai su naujom zvakem prie -20 C nusodinau gal per 20s. Atrode suka, bet dyzeliui to nepakako. Norejau kraut, bet isemes pamaciau, kad pagamintas 2001m todel nusprendziau nebezaist ir nusipirkt nauja, galingesni. Bosch Silverplus 77Ah 780A (kaip suprantu pagal parametrus tas pats kas Varta E44) vakar prie -23 C uzkuriau per 3s :) Kas dvejojat, tai patarciau det kuo galingesni is to ka rekomenduoja katalogai, su didesne startine srove.

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi '02


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 04 2012, 00:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 29 2012, 16:08
Pranešimai: 15
Miestas: Vilnius
Cldmkr rašė:
Pas mane buvo idetas Varta L2 640A, tai su naujom zvakem prie -20 C nusodinau gal per 20s. Atrode suka, bet dyzeliui to nepakako. Norejau kraut, bet isemes pamaciau, kad pagamintas 2001m todel nusprendziau nebezaist ir nusipirkt nauja, galingesni. Bosch Silverplus 77Ah 780A (kaip suprantu pagal parametrus tas pats kas Varta E44) vakar prie -23 C uzkuriau per 3s :) Kas dvejojat, tai patarciau det kuo galingesni is to ka rekomenduoja katalogai, su didesne startine srove.


Pritariu tau, jop cia tas pats kas E44 vartos :) aisku uzkurimas priklauso ir nuo starterio bukles, bei to kada paskutini karta vedei masina ir kiek vaziavai, sakykim jei nekurei tris dienas tai vargu ar per 3s uzkursi prie tokiu temp kokios laikos siuo metu nes viskas susale perdaug, net mano benzinine bulka siryt pasispyriojo kokias 20s kol uzsikure, nekurta buvo kokias 3-4 dienas :) dar vienas dalykas, jei vazineji trumpais atstumais tai gali nespet dakraut pilnai akumo ir tai irgi gali itakot kurimasi kita ryta, tad reiktu bent pusvalandi paburzgint del sventos ramybes, o ne tik uz poros simtu metru i krautuve sulakstyt :).

P.S. analogiskas akumas stovejo ir pas mane L2 640A vartos 10 metu amziaus, tai pradzioj savaites garaze kol laikoma masina buvo, nes keiciau dirzus tepalus ir t,t, po pirkimo uzkurdavo, pirma ryta pagyvenus lauke masina nebuvo uzkurta, tiesiog to akumo tiek talpa tiek startine per maza, nors ant durniaus imetem i tevuko benzinini subarika, ir si ryt be jokiu problemu subarika uzkure, bet dyzeliui jis gerokai per silpnas, net jei ir butu in top condition :)

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi '02


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 04 2012, 00:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
worbot rašė:
P.S. analogiskas akumas stovejo ir pas mane L2 640A vartos 10 metu amziaus, tai pradzioj savaites garaze kol laikoma masina buvo, nes keiciau dirzus tepalus ir t,t, po pirkimo uzkurdavo, pirma ryta pagyvenus lauke masina nebuvo uzkurta, tiesiog to akumo tiek talpa tiek startine per maza, nors ant durniaus imetem i tevuko benzinini subarika, ir si ryt be jokiu problemu subarika uzkure, bet dyzeliui jis gerokai per silpnas, net jei ir butu in top condition :)


Gal tik nereik pasakų :) Kiekvieną rytą kuriu tokį patį variklį su 63Ah/610A Varta, prie -24 užtenka pilnai pasukti varikliui, nors užsiveda tik po labai daug sukimų (ne akumo bėda). Jei starteris 2kW galios (t.y. 170A), tai kodėl 640A turėtų jo nepasukti? Tiesiog reikia kad akumas būtų įkrautas ir dar nenusibaigęs...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 04 2012, 11:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2010, 19:34
Pranešimai: 14
Cldmkr rašė:
Pas mane buvo idetas Varta L2 640A, tai su naujom zvakem prie -20 C nusodinau gal per 20s. Atrode suka, bet dyzeliui to nepakako. Norejau kraut, bet isemes pamaciau, kad pagamintas 2001m todel nusprendziau nebezaist ir nusipirkt nauja, galingesni. Bosch Silverplus 77Ah 780A (kaip suprantu pagal parametrus tas pats kas Varta E44) vakar prie -23 C uzkuriau per 3s :) Kas dvejojat, tai patarciau det kuo galingesni is to ka rekomenduoja katalogai, su didesne startine srove.


Kiek pinigu ir kurioje vietoje pirkot??? Idomu, nes kainu spektras labai didelis, skirtingoje vietoje, skirtinga kaina...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 04 2012, 11:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 03 2012, 11:00
Pranešimai: 19
Miestas: Kaunas
Pirkau Kemi, tai gavosi ne pats pigiausias variantas. 350lt, bet jie uz sena duoda 30lt, tai gavosi 320 Lt. Gali ziuret ir Varta, kiek girdejau tai is tos pacios gamyklos isvaziuoja. As is vis buvau nusiteikes pirkti AD firmos, panasaus galingumo, nes jie per 100lt pigesni, tik kad nebebuvo is ko rinktis. Tokiu oru akumus griebia viena po kito :)

_________________
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi '02


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 05 2012, 09:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Evil rašė:
worbot rašė:
P.S. analogiskas akumas stovejo ir pas mane L2 640A vartos 10 metu amziaus, tai pradzioj savaites garaze kol laikoma masina buvo, nes keiciau dirzus tepalus ir t,t, po pirkimo uzkurdavo, pirma ryta pagyvenus lauke masina nebuvo uzkurta, tiesiog to akumo tiek talpa tiek startine per maza, nors ant durniaus imetem i tevuko benzinini subarika, ir si ryt be jokiu problemu subarika uzkure, bet dyzeliui jis gerokai per silpnas, net jei ir butu in top condition :)


Gal tik nereik pasakų :) Kiekvieną rytą kuriu tokį patį variklį su 63Ah/610A Varta, prie -24 užtenka pilnai pasukti varikliui, nors užsiveda tik po labai daug sukimų (ne akumo bėda). Jei starteris 2kW galios (t.y. 170A), tai kodėl 640A turėtų jo nepasukti? Tiesiog reikia kad akumas būtų įkrautas ir dar nenusibaigęs...

Dar priklauso nuo auto, nesvarbu jog variklis tas pats. Laidai gali buti daug plonesni atvesti iki starterio ir sroves gali neuztekt kad ir afigiena akuma isidejus. Picasso man atrodo minusinis laidas eina pirma i kebula, o poto nuo kebulo jungiasi prie greiciu dezes, beto akumas po sedyne ir laidai ten tikrai ploni. O peugeot akumas po kapotu man atrodo, tai variklis arciau gaunasi, ir jei laidai geri todel ir kuriasi gerai :). Dar labai daug reiskia tepalas, jei jis sintetinis, zymiai maziau sutirsteja prie tokiu salciu ir lengviau prasukt varikli.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Vas 05 2012, 12:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
Dar priklauso nuo auto, nesvarbu jog variklis tas pats. Laidai gali buti daug plonesni atvesti iki starterio ir sroves gali neuztekt kad ir afigiena akuma isidejus. Picasso man atrodo minusinis laidas eina pirma i kebula, o poto nuo kebulo jungiasi prie greiciu dezes, beto akumas po sedyne ir laidai ten tikrai ploni. O peugeot akumas po kapotu man atrodo, tai variklis arciau gaunasi, ir jei laidai geri todel ir kuriasi gerai :). Dar labai daug reiskia tepalas, jei jis sintetinis, zymiai maziau sutirsteja prie tokiu salciu ir lengviau prasukt varikli.


Jei laidai per ploni, tuomet galima drąsiai ir dar silpnesnį akumą statyt - ploni laidai turi didesnę varžą ir srovė krenta, t.y. užvedant sunaudojama mažiau srovės nei su storais laidais (aišku starteris irgi gauna jos mažiau, bet akumas čia nepadės, nes reikalingą srovę apsprendžia starteris ir laidai, o ne akumas ir starteris su storais laidais paims 170A, tai tas pats starteris su plonesniais laidais tik 160A).
Svarbiausia užvedant, kad akumas būtų pilnai įkrautas - t.y. kuo aukštesnė įtampa ir čia per didelės talpos akumas yra blogis - pas jį svaiminis išsikrovimas didesnis ir daugiau srovės reikia įkraunant. Vat čia jau laidų storis turi reikšmę - jei per ploni, akumas įkraunamas silpniau ir vėlgi per didelis akumas čia ne į naudą. Pas mane važinėjant trumpais atstumais net 63Ah akumas pilnai nepasikrauna (krovimas 14.4V), o su didesniu išvis būtų problematiška.

Didelio akumo "nauda" tame, kad kai jis neprižiūrimas ir nepilnai pakraunamas, jis visvien turi mažesnį įtampos kritimą po apkrova nei mažesnis akumas ir užsivedi net su pridvėsusiu.
Taip, kad kokį akumą pirkt - skonio reikalas, bet neginčijamas faktas, kad 60Ah/600A akumo per akis užtenka 2.0 HDi varikliui užvesti.

Kas dėl tepalų - tai žinoma sintetika taip neužšala (man nė nekiltų mintis naudoti pusiau sintetiką ant turbo variklio). Bet starteris nuo to mažiau srovės neima, tiek, kad greičiau sukasi ir greičiau užsiveda. Tik pas mane visvien reikėjo ne vieną dešimtį sekundžių sukt :(

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 08:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Sveiki.
Kur rasti internete normalų aprašymą ar parinkimą akumuliatoriaus?
Na tipo aš noriu žinoti koks man pagal automobilį priklauso akumuliatorius.

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 08:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 12:13
Pranešimai: 229
Miestas: Kaunas
Gytis rašė:
Sveiki.
Kur rasti internete normalų aprašymą ar parinkimą akumuliatoriaus?
Na tipo aš noriu žinoti koks man pagal automobilį priklauso akumuliatorius.



pvz
http://www.varta-automotive.com/en-gb

_________________
Raimis
Citroen C4 1,6 BlueHDI Shine
Alfa Romeo Stelvio 2,2 Q4


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 09:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 04 2005, 10:02
Pranešimai: 109
Miestas: Kaunas
Na taip man siūlo tokius variantus.
http://www.varta-automotive.com/en-gb/s ... type=17548
Labiausiai patiktų Silver 63Ah, 610A

Na dabar pas mane stovi -PowerBull 70Ah, 680A

Ar gali būti taip kad akumuliatorius yra per didelės talpos, dėl to važinėjant trumpais atstumais jis nedakraunamas ir dėl to šiom dienos, kai šalta, negaliu užvesti mašinos?

_________________
<< Xsara Picasso 2.0i, 2005m, automatas (dujos -Paveikslėlis)
<< Xantia 2.0i, 96m, Exclusive, automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 09:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
paprasciausiai nedakrauna ir tiek :) pasivazhinek toliau ir pakraus ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 10:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2012, 07:59
Pranešimai: 209
Miestas: Vilnius
Gytis rašė:
Sveiki.
Kur rasti internete normalų aprašymą ar parinkimą akumuliatoriaus?
Na tipo aš noriu žinoti koks man pagal automobilį priklauso akumuliatorius.


Gali dar čia pažiūrėt - LT, ir kainos čia normalios
http://sigmentas.lt/index.php?route=product/carsearch

_________________
Paveikslėlis C5 BVA Tourer `08 2,0 HDI 100kW Black Pearl


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 10:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
"ad" akumuliatoriai giriami, duoda net trijų metų garantiją, o kainuoja kur kas pigiau negu Varta ar Bosch. Kažin kaip ten iš tiesų, gal kas nors jau turite tokį?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Akumuliatoriai
StandartinėParašytas: Sau 23 2014, 10:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Bivainis rašė:
"ad" akumuliatoriai giriami, duoda net trijų metų garantiją, o kainuoja kur kas pigiau negu Varta ar Bosch. Kažin kaip ten iš tiesų, gal kas nors jau turite tokį?

turiu AD 540 ,suka 1,9td drąsiai net dabar :appl: ,panašiai 3 metai bus

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007