Rašau šitai po eilinio gedimo, kad galvojantys pirkti šį automobilį pagalvotų prieš pirkdami.
Savo citriną pirkau Kauno auto turguje. Žmona norėjo mažos, benzino ir būtinai ne raudonos. Pavyzdžiui Clio II. Maniškė atvežta iš Prancūzijos, 2 litrų 2001 m. dyzeliokas. Raudona

. Prikibti nebuvo prie ko - technikinę praėjo be menkiausios priekabės. Tiesa, vienas žibintas švietė 3 mm per aukštai

.
Tai per tuos 1,5 metų surinkau daugumą šiame forume išvardintų bėdų + visokios egzotikos.
Pirmas gedimas - jau perkant, neveikė centrinio užrakinimo pultelis. Pardavėjas tikino, kad tereikia pakeisti elementą. Pakeitus pultelis atsigauna lygiai 2 paroms, po kurių vėl nerakina. Matyt kažkur pačiame pultelyje trumpina. Kaune neradau, kas tvarkytų.
Rakinėjant dureles raktu, užsikirto vairuotojo durelių spynelė. Tad rakinuosi per keleivio pusę, tačiau čia irgi pradėjo striginėt.
Praėjusią žiemą "užšalo" bėgiai/trosai. Nė krust, likau su įmestu 2 bėgiu. Po 3 valandų mėginant ištraukti neišardžius visos panelės, išsitraukė. Buvo ne užšalimas, o plastmasinis trosų šarvas susiraukšlėjęs. Nuo galo atlupus kokį 1 cm pradėjo vaikščioti. Sukišom atgal. Po to karto sunkiau jungiasi 1 bėgis, pati bėgių lazda labai laisvai tabaluojasi. Bumbului, dėkui forumiečiams už patarimus, padėjo klijai. Kitas patarimas, "pramankštinti" bėgius lazda pernai padėjo, tačiau šiemet (matyt palikimas nuo pernai) "ryčiagas" ėmė ir nulūžo. Nusiardžius, kad prieit iki virinimo, pasimatė, kad toje vietoje jau virinta. Beje, trosai irgi traukti ir tvarkyti. Matyt varlėdroms francams lygiai tos pačios problemos kilo.
Panelės elektroniką pernai žiemą nuo šalčio durniavo visiškai. Pusė vaizdo buvo dingę, kitoje greičio matavimas šokinėjo belenkaip.
Šįmet dingo temperatūros lauke skaičiai. Kai toks šaltis nėr daug noro ardyt ir žiūrėt.
Susėdo galas, teko restauruot torsioną. Brangus malonumas, zaraza. Kaune tik oficialus Citrinų centras daro. Kitos vietos purtosi kaip velnias kryžiaus.
Žiemą kuriasi sunkiai. Akumuliatorius naujas, žvakėm servise priekaištų neturėjo. Kuras žieminis iš Nestės. Visi filtrai keisti lapkričio pradžioje. Kai sušilęs, viskas tvarkoj, kuriasi per pusę sekundės. Po nakties, suka ir nekabina. Purkštukai? Dar šiandien mačiau tiesiai į oro filtro šlangą purškiant panelių valymo aerozolį. Atseit jei dėl šalčių nepasiurbia kuro, tai prisiurbia šitų garų ir užsikuria. Gal kas praktikuojat?
Per snieguotą kelią kasasi labai prastai. Plastikinė variklio apsauga po mašina pagauna bent kiek sniego, įtariu kilsteli priekinius ratus ir ate sukibimui. Tad gyvenant užmiesty kur dar ir pasninga žiemą ...
Vairuotojo sėdynės fiksatoriai matosi apgadinti išiminėjant akumuliatorių dar Prancūzijoje, dėl to vienos pusės bėgelis užstrigo. Ateis vasara, teks ardyt ir taisytis.
Į vienos vietos kompakto grotuvą puikiai telpa du kompaktai

. Ir netgi groja apatinis. Deja, nebeišsiima nė vienas. Patikrinta praktikoje
Šįryt dingo pūtimas. Servise sugalvojo, kad sudegė varikliukas. Pakeitė. Veikia. Paskaičius forumą nesu tikras, kad tikrai buvo sudegę. Visi rašot apie spynelės kontaktus??
Pats turiu 10+ metų beavarinį stažą, teko sukt vairą mazdai 121, opel astrai, ford mondeo beigi škodai octaviai.
Tai kol kas šitą citriną vairuot maloniausia. Palyginus aukštai sėdi, man asmeniškai labai maloniai ir komfortiškai rieda. Prie vidaus apdaulos kibt negaliu. Mano kuro sąnaudos 6,3-6,5 litro mišriu maždaug 50/50 režimu. Po benzinui ėdraus mondeo šitai atrodo nerealu.