WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčiau
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=26132
Puslapis 14

Autorius:  Skiedra123 [ Vas 06 2012, 20:14 ]
Pranešimo tema:  1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčiau

Rašau šitai po eilinio gedimo, kad galvojantys pirkti šį automobilį pagalvotų prieš pirkdami.

Savo citriną pirkau Kauno auto turguje. Žmona norėjo mažos, benzino ir būtinai ne raudonos. Pavyzdžiui Clio II. Maniškė atvežta iš Prancūzijos, 2 litrų 2001 m. dyzeliokas. Raudona ;) . Prikibti nebuvo prie ko - technikinę praėjo be menkiausios priekabės. Tiesa, vienas žibintas švietė 3 mm per aukštai :) .

Tai per tuos 1,5 metų surinkau daugumą šiame forume išvardintų bėdų + visokios egzotikos.

Pirmas gedimas - jau perkant, neveikė centrinio užrakinimo pultelis. Pardavėjas tikino, kad tereikia pakeisti elementą. Pakeitus pultelis atsigauna lygiai 2 paroms, po kurių vėl nerakina. Matyt kažkur pačiame pultelyje trumpina. Kaune neradau, kas tvarkytų.

Rakinėjant dureles raktu, užsikirto vairuotojo durelių spynelė. Tad rakinuosi per keleivio pusę, tačiau čia irgi pradėjo striginėt.

Praėjusią žiemą "užšalo" bėgiai/trosai. Nė krust, likau su įmestu 2 bėgiu. Po 3 valandų mėginant ištraukti neišardžius visos panelės, išsitraukė. Buvo ne užšalimas, o plastmasinis trosų šarvas susiraukšlėjęs. Nuo galo atlupus kokį 1 cm pradėjo vaikščioti. Sukišom atgal. Po to karto sunkiau jungiasi 1 bėgis, pati bėgių lazda labai laisvai tabaluojasi. Bumbului, dėkui forumiečiams už patarimus, padėjo klijai. Kitas patarimas, "pramankštinti" bėgius lazda pernai padėjo, tačiau šiemet (matyt palikimas nuo pernai) "ryčiagas" ėmė ir nulūžo. Nusiardžius, kad prieit iki virinimo, pasimatė, kad toje vietoje jau virinta. Beje, trosai irgi traukti ir tvarkyti. Matyt varlėdroms francams lygiai tos pačios problemos kilo.

Panelės elektroniką pernai žiemą nuo šalčio durniavo visiškai. Pusė vaizdo buvo dingę, kitoje greičio matavimas šokinėjo belenkaip.

Šįmet dingo temperatūros lauke skaičiai. Kai toks šaltis nėr daug noro ardyt ir žiūrėt.

Susėdo galas, teko restauruot torsioną. Brangus malonumas, zaraza. Kaune tik oficialus Citrinų centras daro. Kitos vietos purtosi kaip velnias kryžiaus.

Žiemą kuriasi sunkiai. Akumuliatorius naujas, žvakėm servise priekaištų neturėjo. Kuras žieminis iš Nestės. Visi filtrai keisti lapkričio pradžioje. Kai sušilęs, viskas tvarkoj, kuriasi per pusę sekundės. Po nakties, suka ir nekabina. Purkštukai? Dar šiandien mačiau tiesiai į oro filtro šlangą purškiant panelių valymo aerozolį. Atseit jei dėl šalčių nepasiurbia kuro, tai prisiurbia šitų garų ir užsikuria. Gal kas praktikuojat?

Per snieguotą kelią kasasi labai prastai. Plastikinė variklio apsauga po mašina pagauna bent kiek sniego, įtariu kilsteli priekinius ratus ir ate sukibimui. Tad gyvenant užmiesty kur dar ir pasninga žiemą ...

Vairuotojo sėdynės fiksatoriai matosi apgadinti išiminėjant akumuliatorių dar Prancūzijoje, dėl to vienos pusės bėgelis užstrigo. Ateis vasara, teks ardyt ir taisytis.

Į vienos vietos kompakto grotuvą puikiai telpa du kompaktai :D . Ir netgi groja apatinis. Deja, nebeišsiima nė vienas. Patikrinta praktikoje ;)

Šįryt dingo pūtimas. Servise sugalvojo, kad sudegė varikliukas. Pakeitė. Veikia. Paskaičius forumą nesu tikras, kad tikrai buvo sudegę. Visi rašot apie spynelės kontaktus??

Pats turiu 10+ metų beavarinį stažą, teko sukt vairą mazdai 121, opel astrai, ford mondeo beigi škodai octaviai.

Tai kol kas šitą citriną vairuot maloniausia. Palyginus aukštai sėdi, man asmeniškai labai maloniai ir komfortiškai rieda. Prie vidaus apdaulos kibt negaliu. Mano kuro sąnaudos 6,3-6,5 litro mišriu maždaug 50/50 režimu. Po benzinui ėdraus mondeo šitai atrodo nerealu.

Autorius:  proffanas [ Vas 06 2012, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Skiedra123 rašė:
Dar šiandien mačiau tiesiai į oro filtro šlangą purškiant panelių valymo aerozolį. Atseit jei dėl šalčių nepasiurbia kuro, tai prisiurbia šitų garų ir užsikuria. Gal kas praktikuojat?
Neprasidėk be mirtino reikalo, nebent turi lyšną variklį ar bent saują naujų vožtuvų, kuriuos labai knieti pasikeisti...

O ekstra atveju, jei jau mirtinai reikia tą daryti, tinka praktiškai bet koks lakus ir degus aerozolis; kad ir stabdžių diskų valiklis ar dichlofosas. Tačiau- tik purškiant su protu! Kadangi apsukos valdomos tik aerozolio kiekiu, labai nesunku persistengti. Po ko vėl žr. pirmą pastraipą, papildomai dar pasirūpinant švaistikliais, o gal ir alkūniniu.
Dyzelyje ši chemija detonuoja vos prasidėjus suspaudimo ciklui, ir toks užkūrimo būdas yra viernas peilis varikliui.

Autorius:  pikas [ Vas 07 2012, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

:labas: visa tiesa apie mūsų "Cipelinus". Dar pamiršai parašyti,kad stabilizatoriaus traukės nelaiko - į sezoną kartą reiklauja keitimo. Centrinis užraktas neprotingai padarytas - išimi akumuliatotių ir užrakint negali - spynelės užšala, o ant durų užraktų nėra. Lieka tik salono erdvės ir važiavimo komforto privalumas.
Aš jau 6 metus pradėjau su šiuo auto. :roll:

Autorius:  arix'as [ Vas 07 2012, 13:38 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

pikas rašė:
... Centrinis užraktas neprotingai padarytas - išimi akumuliatotių ir užrakint negali - spynelės užšala, o ant durų užraktų nėra...

Visi dabar taip daro. Nera ko akumo imineti, o jei isemei - idek nauja :wink: Cia tik nuo musu i rytus akumus namo tasosi lovon :lol: O kiek per tuos salcius atidariau auto, kur "isemiau akuma, uzspaudziau duris, uzdariau, o kaip dabar atsidaryti ???"

Autorius:  Skiedra123 [ Vas 07 2012, 15:12 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

pikas, važiuoklės remonto specialiai nerašiau. Kaip ten bebūtų - su LT keliais ir pavasarinėm duobėm jos pabirtų net tankams.

Dabar skaičiuojuos, kiek čia kas mėnesį atsidėt, kad po 2-3 metų išeitų c8 arba cielas grand c4 picasso

Autorius:  kokonas [ Vas 07 2012, 15:48 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Ash manau kad tau tiesiog pakliuvo SH.... Gabalas o ne mashina, turejau p406 tai bedu bedeliu ojojoi, palyginus su tavishkiu citramonu tai tavishkis angelelis :) bet viskas tvarkoma ir panashiai, kad jau su juo nebesikrushti paemiau ir pardaviau. Tegul kitas jau santykiauja ;)
Ir tikrai nesakau kad p406 yra paskutiniai kibirai kuriuos pirkciau ;)

Autorius:  proffanas [ Vas 07 2012, 17:36 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

kokonas rašė:
tau tiesiog pakliuvo SH....
5x skaičiau, bet taip ir neįžiūrėjau jokio SH... :roll: Trosai- elementaru; jie netgi forume nesyk aprašyti. Sykį pasikeitei, ir vėl geram penkmečiui pamiršai. Bet tai ne; verčiau "galą nupjausiu, ir toliau kankinsiuosi". Nu let it be.

Grotuvas paėmė du diskus; waiwai???! Bet kiek reikia turėti smegenų, kad sukišti du diskus; ir negi taip elgiasi tik pikasiko grotuvas, o visi kiti po du kramto nė neprakaituodami?? :roll:

Kad jau kažkurios detalės virintos papildomai (t.y. remontuojant)- aišku, nemalonu. Bet tas paprastai rodo ne kad mašina prasta; rodo, jog anksčiau su tąja mašina važinėjo dramblio sudėjimo asilas, kuris sugebėjo tai nulaužti... Bet nepaliko neįtvirtinęs detalės atgalios; už tai jam pliusas :) . Bet sėdynių tvirtinimus dėl viso pikto darsyk visus atidžiai pasitikrinčiau... :roll:

Dėl tojo distancinio pultelio tai tragedija- ne tragedija; cirkas. Negi taip sunku nusipirkti ir su visu bloku pasikeisti į kitą; naudotą. 15min darbo.

Kad parėjo galinė važiuoklė (torsionai)- tokių metų mašinai daugiau nei normalu; kokiam bulkswagenui per tą patį laiką jau triskart būtų keisti amortikai ir bent sykį amortikų "stakanai". Nieko tame naujo, nieko įspūdingo. Ir nieko, kas verstų "daugiau nepirkti šio modelio".

Kaip ten "plastikinė variklio apsauga pagauna sniego ir ratai ima kastis" aš gal išvis nutylėsiu; по полной выражатся man pareigos neleidžia :mrgreen: .

Kur įžiūriu grynai prancūzišką bėdą- skydelis. Jo reakcija į šaltį. Tam nėra jokio pateisinimo ar paaiškinimo, išskyrus prakeiktą varliaėdžių apsiskaičiavimą (tas nebuvo tikrinama). Bet kad su metais nudvėsė lauko temperatūros daviklis- tas neišvengiama bet kurioje mašinoje; nieko nėra amžino...



Bendrai, straipsniuke pastebėjau daug emocijų, ir mažai logikos. Nėra pabrėžtas nė vienas punktas, dėl ko šiojo modelio iš tikrųjų neverta pirkti; nėra pažymėta ir dėl ko dauguma kitų "prancūzų" mėgėjų nepirktų šiojo cepelino. Vadinasi, yra dirva priflūdinti dar kokį desėtką puslapių ;) .

Autorius:  Saulynas [ Vas 07 2012, 18:10 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Ir aš nepastebejau kažko tokio tragiško kad begciau nuo pikasiko kaip velnias nuo kryžiaus,viskas yra normalu mano akim o tokie gedimai :lol: ,šiaip turiu kelis pažystamus kurie sedi 4-6 metai ir labai jais patenkinti :appl:

Autorius:  kokonas [ Vas 07 2012, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Ta prasme zhmogui atrodo kad turi sh :)
Nors viskas ir yra tvarkoma :)

Autorius:  Skiedra123 [ Vas 07 2012, 20:08 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

profanai, aš nemėginau čia išsiverkti, tiesiog surašiau asmeninę patirtį, supuolusią per sąlyginai trumpą eksplotacijos laiką.

proffanas rašė:
5x skaičiau, bet taip ir neįžiūrėjau jokio SH... :roll: Trosai- elementaru; jie netgi forume nesyk aprašyti. Sykį pasikeitei, ir vėl geram penkmečiui pamiršai. Bet tai ne; verčiau "galą nupjausiu, ir toliau kankinsiuosi". Nu let it be.


Bėda ta, kad daugumos dalių šrotuose nė su žiburiu nerasi (trosai, tas pats ryčiagas, kondicionieriaus varikliukas, priekinis bamberis - visų ieškojau savo laiku). Perkant naujus remonto kaina artėja prie auto kainos.

proffanas rašė:
Grotuvas paėmė du diskus; waiwai???! Bet kiek reikia turėti smegenų, kad sukišti du diskus; ir negi taip elgiasi tik pikasiko grotuvas, o visi kiti po du kramto nė neprakaituodami?? :roll:


Čia daugiau pajuokaut mėginau. Savo dvimetį sunkiai sekasi įtikinti nesikeberiot į vairuotojo vietą (ir atiduot ten atsitemptą plaktuką, pvz.). Praktinis 2 kompaktų testas jo nuopelnas.

proffanas rašė:
Kad jau kažkurios detalės virintos papildomai (t.y. remontuojant)- aišku, nemalonu. Bet tas paprastai rodo ne kad mašina prasta; rodo, jog anksčiau su tąja mašina važinėjo dramblio sudėjimo asilas, kuris sugebėjo tai nulaužti... Bet nepaliko neįtvirtinęs detalės atgalios; už tai jam pliusas :) . Bet sėdynių tvirtinimus dėl viso pikto darsyk visus atidžiai pasitikrinčiau... :roll:


Durniausia, kad trosai, etc. etc. užlinksta pačiu šalčiausiu laikotarpiu, ir pernai ir šiemet - vasarį, kai lauke -20 -25. Nei civilizuotai išsiardysi, nei pasiremontuosi. Ir kai bėgiai, panelė, kita elektronika / etc. supuola vienu metu, mašina nebelabai džiugina.

proffanas rašė:
Dėl tojo distancinio pultelio tai tragedija- ne tragedija; cirkas. Negi taip sunku nusipirkti ir su visu bloku pasikeisti į kitą; naudotą. 15min darbo.


Nuvažiavau į Meharį, pasiūlė galvą išsitrint, tokių dalykų jie neužsakinėja, kur gaut nežino. Ebayjus parduoda tik korpusus, be schemutės viduje. O sugedus juk pati schemutė.

proffanas rašė:
Kad parėjo galinė važiuoklė (torsionai)- tokių metų mašinai daugiau nei normalu; kokiam bulkswagenui per tą patį laiką jau triskart būtų keisti amortikai ir bent sykį amortikų "stakanai". Nieko tame naujo, nieko įspūdingo. Ir nieko, kas verstų "daugiau nepirkti šio modelio".


Čia nesiginčysiu, nes nežinau.

proffanas rašė:
Kaip ten "plastikinė variklio apsauga pagauna sniego ir ratai ima kastis" aš gal išvis nutylėsiu; по полной выражатся man pareigos neleidžia :mrgreen: .


proffanas rašė:
Kur įžiūriu grynai prancūzišką bėdą- skydelis. Jo reakcija į šaltį. Tam nėra jokio pateisinimo ar paaiškinimo, išskyrus prakeiktą varliaėdžių apsiskaičiavimą (tas nebuvo tikrinama). Bet kad su metais nudvėsė lauko temperatūros daviklis- tas neišvengiama bet kurioje mašinoje; nieko nėra amžino...


su "niekuo nėra amžino" ir "viską gamina kinijoje" galima lengvai atsifutbolinti visada ir nuo visko.

proffanas rašė:
Bendrai, straipsniuke pastebėjau daug emocijų, ir mažai logikos. Nėra pabrėžtas nė vienas punktas, dėl ko šiojo modelio iš tikrųjų neverta pirkti; nėra pažymėta ir dėl ko dauguma kitų "prancūzų" mėgėjų nepirktų šiojo cepelino. Vadinasi, yra dirva priflūdinti dar kokį desėtką puslapių ;) .


Aš nesakau, kad modelio neverta pirkti. Sakau, kad aš, iš asmeninės patirties, nebesirinkčiau, nes per trumpą laiką surinkau daugumą forume apie modelį suminėtų gedimų. Skaičiau, prieš pirkdamas, bet tikėjausi, kad man neteks ... Kai dėl cepelinų, rašiau, kad iš vairuotų auto visapusis komfortas (kuro sąnaudos, salonas, etc) kol kas priimtiniausi.

Autorius:  Skiedra123 [ Vas 07 2012, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

kokonas rašė:
Ta prasme zhmogui atrodo kad turi sh :)
Nors viskas ir yra tvarkoma :)


Aš tikrai nemanau, kad turiu š... tiesiog manau, kad gavau neįprastai greit ir per visus galus byrančią citriną. Sugalvojau surašyt patirtį, kad kiti perkantys žinotų galimas bėdas prieš pirkdami. Ir pasiruoštų.

Autorius:  arix'as [ Vas 07 2012, 21:45 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Skiedra123 rašė:
Nuvažiavau į Meharį, pasiūlė galvą išsitrint, tokių dalykų jie neužsakinėja, kur gaut nežino. Ebayjus parduoda tik korpusus, be schemutės viduje. O sugedus juk pati schemutė.

Radai kur važiuoti. Nuvažiuok į ACS ar Veho, tikrai užsakinėja. Beje, kiek "sugędusių" pultelių mačiau, tai gedimas būdavo subyrėję mygtukai, Lemonoje keli litai kainuoja :wink:

Autorius:  Skiedra123 [ Vas 07 2012, 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Dėkui už patarimą, ieškosiu.

Autorius:  proffanas [ Vas 08 2012, 10:01 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

Skiedra123 rašė:
Durniausia, kad trosai, etc. etc. užlinksta pačiu šalčiausiu laikotarpiu
Normalu. Ekstremalios sąlygos visada išryškina pačias silpniausias vietas, kuriomis reikėjo užsiimti dar vasarą :) . Bet per pusantrų metų iš tos mašinos buvo galima pasidaryti nekeliantį ničjokių problemų saldainiuką; ir be didesnių investicijų. Tereikėjo tuo iškart užsiimti, o ne vien jūzinti ir vis išlendančias kliurkas lopyti.

Skiedra123 rašė:
manau, kad gavau neįprastai greit ir per visus galus byrančią citriną.

Turint omenyje kiek jai metų ir matant, kokios yra problemos, tai čia nėra nei ekstremalaus, nei aplamai byrėjimo. Eiliniai susidėvėjimo bei senatvės simptomai (tiek tie trosai, tiek pultelis, tiek lauko temperatūros daviklis etc.), tiek ankstesniojo savininko nuopelnai (išlaužytos ir bele kaip suvirintos detalės), tiek rutininiai, pagal nuvažiuotą kilometražą priklausantys darbai (torsionai, pvz.). Lygiai tokia pat istorija galėjo nutikti su bet kuria mašina; nebūtinai cepelinu, nebūtinai citroenu ir net nebūtinai su keturrate. Pirk naują mašiną, ir kelis metus tokių problemų aplamai neturėsi. O iš dešimtmetės nėra ko reikalauti, kad ji būtų tau parduodama lyg ką tik iš gamyklos būtų. Yra toks terminas "senatvė natūralioji".

Kitoms, ne prancūziškoms nutikti negalėjo nebent skydelio vaizdo dinginėjimai :mrgreen: .

Autorius:  pikas [ Vas 08 2012, 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: 1,5 metų su xsara piccaso. Šio modelio daugiau nepirkčia

:appl: gera tema....Aš važinėju ir kolkas džiaugiuosi, kad kitiem blogiau būna - tai variklis užkala, tai dar kas rimčiau pareina. Šiaip mano nuomonė - jei nori mažiau remontuoti, tai turėk auto iki kokių 1998m laidos, kur elektronikos mažiau buvo. Taip ir su manim buvo, kai po Ford-siera užsimaniau kuo paprastesnės auto ir pirkau Golf II, 6m atvažinėjau be remontų (pradžioj keičiau sankabą ir visą pakabą pilnai), ir geriausia tai, kad pardaviau (US dol.) brangiau, nei pirkau. :mrgreen:

Puslapis 14 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/