Klysti, stabilizatoriaus štanga geltona ir yra pačiame balkio vamzdyje ir tvirtinasi jis į abejas svirtis, būtent jo veiksmas ir yra abiejų pusių svirtis laikyti priklausomas viena nuo kitos. Tos štangos kur yra išorėje atlieka spyruoklių vaidmenį - viena vienos pusės, kita kitos. Tvirtinasi dešinėje į tilto tvirtinimo kronšteina, kuris sukasi prie kėbulo, kairėje į kairę svirtį o kitos pusės atvirkščiai - kairėje į tvirtinimo kronšteiną, dešinėje į dešinės pusės svirtį. Būtent šitų štangų šlicus, kurie kišasi į svirtis (ne į tvirtinimo kronšteinus) ir reikia perkelti per vieną ar du (leidžiant svirtis žemyn) pagal situacija ir norą, tik būtina tą padaryti vienodai su abiem pusėm, kad kaip tu rašei nebūtų stabilizatoriui kruvio ir mašina stovėtų vienodai.
Su picasso dar nebandžiau, bet bandžiau su SAXO, ten tas pats tik mažesnių gabaritų, dar laukia ir picasso tos pačios operacijos