WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
galinis tiltas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=26289 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | citramonas1 [ Vas 27 2012, 12:54 ] |
Pranešimo tema: | galinis tiltas |
gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu. |
Autorius: | HeLLmiX [ Vas 27 2012, 13:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
citramonas1 rašė: gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu. bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra ![]() |
Autorius: | twarius [ Vas 27 2012, 20:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
HeLLmiX rašė: citramonas1 rašė: gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu. bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra ![]() Triju nereikia traukt, stabilizatorius (kur yra vamzdyje) nei prie ko, sunkiausias darbas iskalt torciono stangas, butinai reikia pasimatuot esama situaciaj, tada lengviau viska surinkt |
Autorius: | HeLLmiX [ Vas 28 2012, 13:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
twarius rašė: HeLLmiX rašė: citramonas1 rašė: gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu. bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra ![]() Triju nereikia traukt, stabilizatorius (kur yra vamzdyje) nei prie ko, sunkiausias darbas iskalt torciono stangas, butinai reikia pasimatuot esama situaciaj, tada lengviau viska surinkt cia stabilizatorius yra ne vamzdyje o atskirai per visa ilgi ir jungia abi alkunes(bent jau kaip as suprantu) tai perkelus bet viena stanga gausis stabilizatoriui kruvis, nes jis jug abi jungia tas "alkunes" kur amortikai tvirtinasi. Manau visus reikia traukt ir vel sukist. Bet cia tik mano nuomone. twarius tu meginai ir pavyko picasso? neistraukes stabilizatoriaus? |
Autorius: | twarius [ Vas 28 2012, 18:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
Klysti, stabilizatoriaus štanga geltona ir yra pačiame balkio vamzdyje ir tvirtinasi jis į abejas svirtis, būtent jo veiksmas ir yra abiejų pusių svirtis laikyti priklausomas viena nuo kitos. Tos štangos kur yra išorėje atlieka spyruoklių vaidmenį - viena vienos pusės, kita kitos. Tvirtinasi dešinėje į tilto tvirtinimo kronšteina, kuris sukasi prie kėbulo, kairėje į kairę svirtį o kitos pusės atvirkščiai - kairėje į tvirtinimo kronšteiną, dešinėje į dešinės pusės svirtį. Būtent šitų štangų šlicus, kurie kišasi į svirtis (ne į tvirtinimo kronšteinus) ir reikia perkelti per vieną ar du (leidžiant svirtis žemyn) pagal situacija ir norą, tik būtina tą padaryti vienodai su abiem pusėm, kad kaip tu rašei nebūtų stabilizatoriui kruvio ir mašina stovėtų vienodai. Su picasso dar nebandžiau, bet bandžiau su SAXO, ten tas pats tik mažesnių gabaritų, dar laukia ir picasso tos pačios operacijos ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Vas 28 2012, 20:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
twarius rašė: Klysti, stabilizatoriaus štanga geltona ir yra pačiame balkio vamzdyje ir tvirtinasi jis į abejas svirtis, būtent jo veiksmas ir yra abiejų pusių svirtis laikyti priklausomas viena nuo kitos. Tos štangos kur yra išorėje atlieka spyruoklių vaidmenį - viena vienos pusės, kita kitos. Tvirtinasi dešinėje į tilto tvirtinimo kronšteina, kuris sukasi prie kėbulo, kairėje į kairę svirtį o kitos pusės atvirkščiai - kairėje į tvirtinimo kronšteiną, dešinėje į dešinės pusės svirtį. Būtent šitų štangų šlicus, kurie kišasi į svirtis (ne į tvirtinimo kronšteinus) ir reikia perkelti per vieną ar du (leidžiant svirtis žemyn) pagal situacija ir norą, tik būtina tą padaryti vienodai su abiem pusėm, kad kaip tu rašei nebūtų stabilizatoriui kruvio ir mašina stovėtų vienodai. Su picasso dar nebandžiau, bet bandžiau su SAXO, ten tas pats tik mažesnių gabaritų, dar laukia ir picasso tos pačios operacijos ![]() nebuvau nuemes tu svirciu, tai nemaciau viduryje stangos, todel negaliu gincytis. Tik zinau kad yra 3 stangos isoreje: dvi is sonu kiekvienai svirciai ir vienas stabilizatorius jungiantis abi svirtis. Tai dar jei yra per viduri viena tai isvis 4 torsinai? sorry gal ir klystu bet pataisyk kad zinociau ![]() ![]() http://www.alio.lt/citroen-xsara-picasso-2000-m/ID23463872.html |
Autorius: | twarius [ Vas 28 2012, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
Jo suklydau ir as manydamas, kad stabilizatorius viduj kaip pas saxo ![]() ![]() |
Autorius: | HeLLmiX [ Vas 29 2012, 00:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
twarius rašė: Jo suklydau ir as manydamas, kad stabilizatorius viduj kaip pas saxo ![]() ![]() esme supratau ![]() ![]() |
Autorius: | citramonas1 [ Vas 29 2012, 11:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: galinis tiltas |
![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |