WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

galinis tiltas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=26289
Puslapis 11

Autorius:  citramonas1 [ Vas 27 2012, 12:54 ]
Pranešimo tema:  galinis tiltas

gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu.

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 27 2012, 13:29 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

citramonas1 rašė:
gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu.


bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra :)

Autorius:  twarius [ Vas 27 2012, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

HeLLmiX rašė:
citramonas1 rašė:
gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu.


bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra :)


Triju nereikia traukt, stabilizatorius (kur yra vamzdyje) nei prie ko, sunkiausias darbas iskalt torciono stangas, butinai reikia pasimatuot esama situaciaj, tada lengviau viska surinkt

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 28 2012, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

twarius rašė:
HeLLmiX rašė:
citramonas1 rašė:
gal kas yra savom jegom ;pakeles;pikasiuko gala,man atrodo,kad per zemai,ratai neisklise. aciu.


bandziau, bet pirma karta nesigavo. Dabar manau jau gautusi. Ten reikia kad varstai atsisuktu situ torsinu ir jie issitraukia, reikia per kelis slicus pasukt juos ir tada pasikels auto. Tada atsisuko tik vienas torsinas is vienos puses. Kaip suprantu reikia visus 3 istraukt ir vel sukist. Darbo yra :)


Triju nereikia traukt, stabilizatorius (kur yra vamzdyje) nei prie ko, sunkiausias darbas iskalt torciono stangas, butinai reikia pasimatuot esama situaciaj, tada lengviau viska surinkt


cia stabilizatorius yra ne vamzdyje o atskirai per visa ilgi ir jungia abi alkunes(bent jau kaip as suprantu)
tai perkelus bet viena stanga gausis stabilizatoriui kruvis, nes jis jug abi jungia tas "alkunes" kur amortikai tvirtinasi. Manau visus reikia traukt ir vel sukist. Bet cia tik mano nuomone.

twarius tu meginai ir pavyko picasso? neistraukes stabilizatoriaus?

Autorius:  twarius [ Vas 28 2012, 18:29 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

Klysti, stabilizatoriaus štanga geltona ir yra pačiame balkio vamzdyje ir tvirtinasi jis į abejas svirtis, būtent jo veiksmas ir yra abiejų pusių svirtis laikyti priklausomas viena nuo kitos. Tos štangos kur yra išorėje atlieka spyruoklių vaidmenį - viena vienos pusės, kita kitos. Tvirtinasi dešinėje į tilto tvirtinimo kronšteina, kuris sukasi prie kėbulo, kairėje į kairę svirtį o kitos pusės atvirkščiai - kairėje į tvirtinimo kronšteiną, dešinėje į dešinės pusės svirtį. Būtent šitų štangų šlicus, kurie kišasi į svirtis (ne į tvirtinimo kronšteinus) ir reikia perkelti per vieną ar du (leidžiant svirtis žemyn) pagal situacija ir norą, tik būtina tą padaryti vienodai su abiem pusėm, kad kaip tu rašei nebūtų stabilizatoriui kruvio ir mašina stovėtų vienodai.

Su picasso dar nebandžiau, bet bandžiau su SAXO, ten tas pats tik mažesnių gabaritų, dar laukia ir picasso tos pačios operacijos :labas:

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 28 2012, 20:14 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

twarius rašė:
Klysti, stabilizatoriaus štanga geltona ir yra pačiame balkio vamzdyje ir tvirtinasi jis į abejas svirtis, būtent jo veiksmas ir yra abiejų pusių svirtis laikyti priklausomas viena nuo kitos. Tos štangos kur yra išorėje atlieka spyruoklių vaidmenį - viena vienos pusės, kita kitos. Tvirtinasi dešinėje į tilto tvirtinimo kronšteina, kuris sukasi prie kėbulo, kairėje į kairę svirtį o kitos pusės atvirkščiai - kairėje į tvirtinimo kronšteiną, dešinėje į dešinės pusės svirtį. Būtent šitų štangų šlicus, kurie kišasi į svirtis (ne į tvirtinimo kronšteinus) ir reikia perkelti per vieną ar du (leidžiant svirtis žemyn) pagal situacija ir norą, tik būtina tą padaryti vienodai su abiem pusėm, kad kaip tu rašei nebūtų stabilizatoriui kruvio ir mašina stovėtų vienodai.

Su picasso dar nebandžiau, bet bandžiau su SAXO, ten tas pats tik mažesnių gabaritų, dar laukia ir picasso tos pačios operacijos :labas:


nebuvau nuemes tu svirciu, tai nemaciau viduryje stangos, todel negaliu gincytis. Tik zinau kad yra 3 stangos isoreje: dvi is sonu kiekvienai svirciai ir vienas stabilizatorius jungiantis abi svirtis. Tai dar jei yra per viduri viena tai isvis 4 torsinai? sorry gal ir klystu bet pataisyk kad zinociau :) va radau nuoroda kaip atrodo tiltas picasso :) toks pat kaip SAXO? Nes zinau kad kietiem buna 2 torsinai isoreje ir vienas viduryje.

http://www.alio.lt/citroen-xsara-picasso-2000-m/ID23463872.html

Autorius:  twarius [ Vas 28 2012, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

Jo suklydau ir as manydamas, kad stabilizatorius viduj kaip pas saxo :roll: bet esmes tas nekeicia, jo iskalinet nereikia, jeigu norima permesti per viena slica, dabar kaiptik nustatinejau SAXO torciono auksti, stanga galima sakyt nesisuka, tiesiog svirtis leidziasi zemyn ir atitaikius danti ikali stanga i slicus. Tam butina atjungti amortikus ir pasimatuoti esama svirties auksti ja palikus ramybes busenoje, tas reikalinga kad orentuotis per kiek slicu pasisuko svirtis. Nezinau ar aiskiai cia rasau, bet darant ta suprasti kurkas paprasciau. :taip:

Autorius:  HeLLmiX [ Vas 29 2012, 00:34 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

twarius rašė:
Jo suklydau ir as manydamas, kad stabilizatorius viduj kaip pas saxo :roll: bet esmes tas nekeicia, jo iskalinet nereikia, jeigu norima permesti per viena slica, dabar kaiptik nustatinejau SAXO torciono auksti, stanga galima sakyt nesisuka, tiesiog svirtis leidziasi zemyn ir atitaikius danti ikali stanga i slicus. Tam butina atjungti amortikus ir pasimatuoti esama svirties auksti ja palikus ramybes busenoje, tas reikalinga kad orentuotis per kiek slicu pasisuko svirtis. Nezinau ar aiskiai cia rasau, bet darant ta suprasti kurkas paprasciau. :taip:


esme supratau :) dekui. Tai reikes pamegint netraukus stabilizatoriaus pasikelt. Tik dar ten man pavyko tiek vienos puses torcina istraukt, nes kitam kazkas trukde. dabar nepamenu, tai seniai buvo. Jeigu teks tvarkyti picassa, buciau labai dekingas jog pasidalintum ispudziais ir darbo eiga :)

Autorius:  citramonas1 [ Vas 29 2012, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: galinis tiltas

:labas: dekui kolegos uz patarimus :butel: bandysim darbuotis susilus orui,R-19 buvau keles,ten biskuti kitokia konstrukcija.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/