WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 01 2024, 02:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 15:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Xsara picaso 1,8 benz.gal kam teko isimti priekini zibinta, nes reiks eiti tech. apziura ir kaip tik neveikia reguliavimo mechanizmas. O pasikeitus reikalavimams kaip tik tai ir ziures. Tiksliau varikliukas sukasi bet kazkur kazkas prasisuka. praeita tech. apziura negalejo atrodo pakelti ten o,oo kaziek bet is 2 karto praleido. Reiktu isimti zibinta ir paziureti, kas ten kur, bet paziurejau, kad is virsaus kazkaip neina ja isimti ar nereikia ir bamperio nuimti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 16:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
zodziu reikia nuimti bamperi, gal kam teko tai daryti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 17:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
bamperis nusiima gana paprastai. is virsaus keli varztai, is apacios keli varztai ir per posparnius siek tiek atlaisvinus varztus is vidines puses bamperis graziai nusitraukia i prieki. tik per jega nelupk, jei nepasiduoda vadinasi kazkas dar laiko.

Dedant atgal atkreipk demesi kad kapoto atidarymo rankenele nepalystu po bamperio plasmase. Turejau bedos taip netycia padares.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 18:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
O priekini zibinta, gal teko ardyti, kas ten viduje, turetu buti varikliukas ir snekas


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 19:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
andre rašė:
O priekini zibinta, gal teko ardyti, kas ten viduje, turetu buti varikliukas ir snekas


Čia apie picasso žibintą eina kalba? Pas pirmą variantą varikliukas yra išorėje o kam tas šnekas žibintui nelabai suprantu :shock:
Esu ardęs žibintą - labai sunkus darbas, nes priešingai nei Peugeot, Citroen žibintai suklijuojami ant visam, tokia opcija kaip ardymas Citruose nenumatyta, bet išsiardo :)

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2013, 21:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
kai eini TA, tie auksciai reguliuojasi su prie priekiniu zibintu esanciu varikliuku, nes sake, kad ten kazkas prasisuka, ir neina pakelti ar nuleisti. Zodziu reikia ardyti ta varikliuka prie zibinto ar visdelto visa lempa lauk imti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2013, 10:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
andre rašė:
kai eini TA, tie auksciai reguliuojasi su prie priekiniu zibintu esanciu varikliuku, nes sake, kad ten kazkas prasisuka, ir neina pakelti ar nuleisti. Zodziu reikia ardyti ta varikliuka prie zibinto ar visdelto visa lempa lauk imti?


Va dabar suabejojau ar tas varikliukas pikase zibinte ar ne :roll: , tu geriau problemą įvardink, gal bus aiškiau kas kaip, ar visai neveikia žibinto aukščio korekcija, ar prašokinėja, daug kas gali būti - buna išsimauna lempoje varikliuko štoko obuolys nuo reflektoriaus, tada varikliukas veikia bet efekto nėra :labas:

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2013, 11:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
twarius rašė:
andre rašė:
kai eini TA, tie auksciai reguliuojasi su prie priekiniu zibintu esanciu varikliuku, nes sake, kad ten kazkas prasisuka, ir neina pakelti ar nuleisti. Zodziu reikia ardyti ta varikliuka prie zibinto ar visdelto visa lempa lauk imti?


Va dabar suabejojau ar tas varikliukas pikase zibinte ar ne :roll: , tu geriau problemą įvardink, gal bus aiškiau kas kaip, ar visai neveikia žibinto aukščio korekcija, ar prašokinėja, daug kas gali būti - buna išsimauna lempoje varikliuko štoko obuolys nuo reflektoriaus, tada varikliukas veikia bet efekto nėra :labas:

Kiek ziurejau varikliukas stovi prie lempos, gal eis ji isardyti ir paziureti. Varikliukas veikia kelia, leidzia, bet per TA apziura, jie negalejo pakelti iki reikiamu parametru, pakilo iki max, bet dar pritruko 0,00 kazkiek ir sako, kad prasoka ant galo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2013, 16:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2010, 21:21
Pranešimai: 31
Miestas: Ukmergė
Nelabai suprantu problemos. As susireguliavau zibintus sesiakampiu raktu. Prie ko tas varikliukas?

_________________
Xsara Picasso 2000 m. 1,8l


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2013, 19:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 09 2008, 21:49
Pranešimai: 189
Miestas: Kaunas
darius3x rašė:
Nelabai suprantu problemos. As susireguliavau zibintus sesiakampiu raktu. Prie ko tas varikliukas?



Kai varysi TA sužinosi :) prie ko tas varikliukas, bet ne tik tam jis ten, jei nežinojai, tai įsisodinus keleivių gale ar įsidėjus krovinį, reikia naudot žibintų aukščio korekciją, kad neakintum kitų eismo dalyvių.

_________________
Citroen XM-1citras
Citroen Xsara Break-2citras
Citroen Evasion-3citras
Citroen Xsara Picasso-4citras
Citroen C8 2.0i L P G-5citras, tai ko reikėjo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2013, 16:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Zodziu TA praejau su min.paklaida. Bet paklaida visvien yra, sako gali buti keista fara arba dauzta ta puse.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2013, 22:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
andre rašė:
Zodziu TA praejau su min.paklaida. Bet paklaida visvien yra, sako gali buti keista fara arba dauzta ta puse.

Jeigu keista analogiska, europine, tai nieko, jei angliska - beda. Toks monas buvo su mano dziapu; faru yra, bet anglai ir spindulys kraiposi, neziurint, kad varikliuku zaidi. Dedi originalu euro - viskas gerai. O puse dauzta - nieko blogo, galima, labai norint, istiesinti tvirtinimo vietas ir atiderinti iki normos.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2013, 07:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10935
Miestas: Kaunas
Jei mašina pirmąkart TA buvusi dar prieš šitus pakeitimus - galit dėl tų reguliatorių nesijaudint.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2013, 09:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Tai buvo pries 2 metus ir dabar praejo, bet su min. nukrypimais...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007