Aprašymas pakankamai miglotas (ypač varikliui pašilus

), bet pagal jį sprendžiant- arba netinkamai dozuojami oras/kuras (tą parodytų ir paprasčiausia komp. diagnostika), arba turimas reikalas su mašinos gamybos (2006) metais dar įprastu gamykliniu bugu- niekam tikusiais vožtuvais. Dažniausiai jie sulinkdavo (šiuo atveju įtariu būtent šį variantą; pašilus varikliui jie sandariai nebeužsidaro), retsykiais- nuskildavo ar lūždavo, bet vožtuvai yra standartinis tų metų 1.6HDI bugas.
Siūlyčiau pasinaudoti paieška (
search.php - ne vienas toks atvejis yra aprašytas), ir paieškoti pažįstamų simptomų.
Jei vožtuvų kojelės lenktos, natūralu, kad kirdyk ir vožtuvų gumelėms; tai paaiškina ir tepalo gausybę visose skylėse, ir mėlyną dūmą.
Patikrinimas gan paprastas ir nelupant galvos: karštam varikliui pamatuoti kompresiją. Ir, jei viename ar keliuose cilindruose ji bus ženkliai žemesnė nei likusiuose (ar visuose bus smarkiai žemesnė už nominalą), abejonių nebeliks.
Nuo 2008m į 1.6HDI statomi vožtuvai nebeturi senesniems būdingų bugų. Remontiniai- taip pat.