WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 02:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Aš kažkada labai rengiau mintį, kad jeigu turėčiau pikasiką ir jau tektų lįsti prie siurblio ar plūdės - būtinai bandyčiau ieškoti toje vietoje, kur bakas glaudžiasi prie dugno - galimybės padaryti gražią skylę, ją tvarkingai užbitumuoti ar uždažyti ir uždėti originalų guminį kamštį nuo kito Citroen ar Peugeot modelio ir pan. Viskas priklauso nuo grindų struktūros tiesiai virš bako - gal ten ir neįmanoma, jei virš skylės bake iki dugno dar daug cm arba jei eina koks laikantysis balkiukas ar standumo briauna...

Mintis nebloga, bet kad ten lysti nelabai reikia(i baka prie siurbliuko). Bakas labai greitai ir lengvai nusiima tad skyles darymas man atrodo daug sunkiau ir ilgiau uztruktu nei bako nuemimas :)

Tuščio? švaraus... iš duobės ?
Aš ZXo bako mazgą ant kelio du kartus išiminėjęs esu, ir paskui surinkęs ir nuvažiavęs, Va kame idėja :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 20:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
vidasm rašė:

Išardžius, siurbliuką stuktelėjus tiesiogiai vėl veikia, bet tokio atgal nebedėsi juk. Elektros grandinės čia neprieko, išeina. Dyzelinas įtartinas, nors pirktas degalinėje Luktarna. Gal galit patarti kokioje laboratorijoje galimą dyzeliną patyrinėti? Iki kelintų metų pikasikai ėjo tokie patys (manasis 2000), ir nuo kurių metų siurbliukas jau prieinamas iš salono? Dėkui žinantiems ir atsakiusiems.


Išardžius siurbliuką į jį pajungus itampa sukasi iš karto ar tik stuktelėjus? Nes šiaip Ardant ir sudedant visos jungtys sujudinamos ir gali tiesiog šiaip pradėt veikt vien nuo ardymo. Jei siurblys kažkaip stringa pats viduje tai reikėtu tikrint ar tinklelis sveikas ir ar kokio smėlio ar kitų pašalinių objektų nera bake. Nes jei tikrai naujas siurblys genda taip dažnai tai ne šiaip sutapimas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2014, 23:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Aš kažkada labai rengiau mintį, kad jeigu turėčiau pikasiką ir jau tektų lįsti prie siurblio ar plūdės - būtinai bandyčiau ieškoti toje vietoje, kur bakas glaudžiasi prie dugno - galimybės padaryti gražią skylę, ją tvarkingai užbitumuoti ar uždažyti ir uždėti originalų guminį kamštį nuo kito Citroen ar Peugeot modelio ir pan. Viskas priklauso nuo grindų struktūros tiesiai virš bako - gal ten ir neįmanoma, jei virš skylės bake iki dugno dar daug cm arba jei eina koks laikantysis balkiukas ar standumo briauna...

Mintis nebloga, bet kad ten lysti nelabai reikia(i baka prie siurbliuko). Bakas labai greitai ir lengvai nusiima tad skyles darymas man atrodo daug sunkiau ir ilgiau uztruktu nei bako nuemimas :)

Tuščio? švaraus... iš duobės ?
Aš ZXo bako mazgą ant kelio du kartus išiminėjęs esu, ir paskui surinkęs ir nuvažiavęs, Va kame idėja :D

Jei ne tuscias tai issileidi, is duobes patogu ir nesunku, o ant kelio nesu emes, tai nzn kaip sektusi… Nemanau jei kas jau atsitiktu siurbliukui bake esant kelioneje ar padetu jo pakrapstymas, nebent numanoma kur gali but gedimas, o jei numanoma, tai galima is anksto pasirupinti jog nebutu to gedimo :)

O jei i tema, tai jei nauji siurbliukai strigti pradeda, beda kazkur kitur, nesvarus kuras, bakas, filtriukas… .

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 22 2014, 15:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 11:03
Pranešimai: 55
Miestas: Vilnius
Kolegos, sugedo vėl !!!
pavasario pabaigoj buvo sutvarkyta kruopščiai: pakeista donoriniu brendiniu (originaliu) geros būklės siurbliu su visu kelmu, viskas išvalyta. Savaitę prieš užvedant girdėjosi rūstesnis paburzgimas. Paskui stojo netikėtai, pavyko kelis km dar nuvažiuoti ir stop be prošvaisčių. Puikiai veikė kokius 8 tūkst km. Suremontuosim - važiuosiu pas burtininkes.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2014, 12:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Susitvarkyk kontaktus mašinos elektros įrangoje.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2015, 15:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 11:03
Pranešimai: 55
Miestas: Vilnius
Diagnozė tokia: sudyla siurbliukų grafitiniai šepetėliai, per kelis mėnesius. Gal turit paaiškinimų kodėl?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2015, 15:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
gal pas tave siurblys niekad neissijungia? :) ilgiau pastovejus aumuliatorius nemirsta?

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 11:03
Pranešimai: 55
Miestas: Vilnius
akumas nemiršta, o jei veiktų siurbliukas visą laiką - girdėtųsi. Juk paprastai kai įjungiu degimą - padūzgia ir nustoja, o variklis užsiveda


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 21:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Išvada - pirkite naujas detales, o ne šroto laužą.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2015, 22:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Arba paimkit savo originalą BOSCH, VDO ar panašų ir vežkit restauruoC. Padarys su garantija, berods pusės metų, bus daugiau, nei du mėnesiai. Dėdė jau virš metų su tokiu važinėja, kolkas viskas super.
Čia su tais siurbliais geras galvos skausmas visiems naujiems dyzeliams, pas kuriuos jie yra. Nes kas gi tikėtųsi, kad dyzelinis variklis, kuris seniau būdavo neužmušamas važiuojantis daiktas, galėtų dėl tokios smulkmenos sustoti važiavęs :D
O jei norit pasižaist, tai galit pasimodikifuot - įsidėt senovinį Citroen/Peugeot arba Audi/VW išorinį benzo siurblį kur nors po dugnu ar po kapotu, ir bus lengviau prieit.
Šiaip keičiant siurblį labai svarbu teisingai sutvarkyti bako taurės mazgą, kad ten nuolat būtų kuro ir imtų iš apačios. Siurblys ten stovi stačias ir jis turi būti visada kure, nes taip jis aušinamas (tam ir reikalingas kuro aušintuvas po automobilio dugnu), tai jei taurės vožtuvas nelaiko ir ji nebūna pilna, kai bakas apytuštis - va ir paslaptis...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007