Prieš metus keičiausi galinius guolius, tuo pačiu teko bugninius stabdžius persirinkti, nes buvo nusidėvėje.
Dabar prieš TA apžiūrėjau kad cilindriukas vienas leidžia. Pasikeičiau abu bet pastebėjau kad galinis karys ratas (tas kuris neleido skysčio) gerokai mažiau sudėvėtom kaladėlėm, nei tas kuris gerokai leido skystį ir visi stabdžai buvo košėje. Pasikeičiau cilindriukus, nuorinau, sudėjau kaladėles į vietą. Pastebėjau, kad dešinės pusės reguliatorius gerai veikia, o vat kairės sukasi lengvai kol nesurenki visko į vietą, o kai jau stabdžiai sumontuoti, tai ta blėkelė neprasuka reguliatoriaus.
Iš pirmo kart nepraėjau TA nes netolygumas galinių ratų stabdymo buvo 51% panašiai tiek ir darbinis, ir rankinis. Vakar išardžiau vėl kairįjį ratą visą sistemą gerai nuorinau (beveik litras skysčio pasikeitė). Išvedžiau maksimaliai kaladėles kairio rato, kad jau kabint būgną pradėtų ir nuvariau šiandien dar art TA. Visų mano pastangų rezultatas 11% pagerėjimas

dabar netolygumas tik 40%.
Eisiu pirkt nauju kaladėlių kad išeliminuot netolygaus susidevėjimo įtaką. Ir jei rytoj vėl TA nepraeisiu tai ką tada daryt? Juokiausi šiandien TA inspektoriui, kad va tuoj į dešino galinio rato kontūra truputį oro įleisiu ir viskas išsilygins

. Juokdamasis atsakė, kad gal ir pavyktų.
Ech kaip pasiilgau galinių diskinių stabdžių, kur xantijoj buvo.