Po c5 -o 2009 metų, hdi 2,0 ltr 103 kw, nusipirkau c 4, 2005 metų 1,6 ltr, 66 kw. coupe.
C 5 pardaviau , nes jis buvo kreivas. Kreivas, greičiausiai ne kėbulas, o šakė, ar balkis palenktas , specialistų pas mus nėra, netikrinau.
Taigi pastebėjimai persėdus iš c5 į c4:
1. Triukšmo lygis ženkliai didesnis pas c4, nei c5. BMW 5 nuo 3 taip žiauriai nesiskiria, kaip c5 nuo c4.
2. Įranga skurdesnė c4-ių. Labiausiai gaila, kad nėra telefono įrangos, šildomų sėdynių ( čia tik pas mane, pas kitus būna)
3. Kuro sąnaudos. Kuro c4 naudoja mažiau ir ženkliai. Naudojimo sąlygos tos pačios, bet c5 naudojo 5,8 ltr/100km, c4 - 5,0 ltr/100km-(beveik litras

4. Galios man užtenka abiejų. c5 turėjo 103 kw, o c4 tik 66kw, bet autostradoje važiuoti 140 km/h pakanka smarvės abiem, bet c4 jau girdimas variklis, o c5 variklio nesigirdėdavo.
5. Vietos salone pakanka pas abu, aišku c4 pas mane 2-jų durų, bet vaikas paaugęs, įlipa pats

6. c5, aišku, žymiai minkštesnis ir komfortiškesnis, hidraulinė pakaba (c5) daro savo, ir stipriai, bet 100 km nuvažiuoti su c4 irgi ne žygdarbis, nenuvargsti.
7. Priparkuoti c4 lygiai taip pat sunku (lengva) kaip ir c5. nes pas c4 coupe labai prasta apžvalga per galinį veidrodėlį, o šoniniai mažoki, reikia priprasti, bet pats automobilis trumpesnis.
8. Bagažinė ženkliai mažesnė. Jei c5-ame , užlenkę sėdynes parsivežėm du dviračius, tai c4-ame net vienas nebetelpa.
9. Salono apdailos kokybės net minties neturėkit lyginti.
10. Abu nerūdija, bet pas abu ant aliuminių kapotų pakelti dažai, sparnų kraštai ir t.t.
Esmė: vienas komfortiškesnis, kokybiškesnis (salono apdaila), sudėtingesnis , brangiau aptarnaujamas, kitas asketiškesnis, paprastesnis, ekonomiškesnis, pigiau aptarnaujamas. Bet abu išsiskiriantys iš minios, atidirbantys už savo kainą kokiais 150 %