Kuro įpylimas ne prie ko dažniausiai, bet aišku geriau lemputė nedegtų, ir jei yra bako kamščio daviklis, tai jis turi veikti. Būna, kad paprašo bako dureles atidaryti arba kamštį atkimšti, bet tai priklauso nuo automobilio ir variklio kompiuterio modelio.
O patarimų negavot dėl to, kad neaiškiai suformuluotas klausimas. Klaidų kodų prirašėt, aprašymai originalūs iš Diagbox programos nepateikti (aš kasdien dirbu su Lexia ir Diagbox, bet klaidų kodus tik kelis mintinai moku, visa kita tiesiog skaitau ką rašo, nes ten ir yra visa esmė), kažkokios hipotezės ir klausimai, sakiniai neaišku kur prasideda ir baigiasi. Per daug darbo į tokias užklausas gilintis ir aprašinėti visas kilusias mintis.
Jei klaidos nesitrina visai, tai jei beraktė sistema, nepamirškit rakto padėti į jam skirtą vietą. Jei nesitrina kažkurios, vadinasi gedimas nėra išspręstas iki galo ir kompiuteris neleidžia. Jei Eolio skaitiklio klaida, tai pradžioj reikia nunulinti jį. Jei filtro teorinio laiko klaida, tai reikia nunulinti ir filtro skaitiklį. Kartais po to reikia duoti mašinai pamiegoti. Visokių bugovų valdymo modulių yra prileidę praktiškai visi gamintojai: Bosch, Siemens/VDO/Continental, Sagem, Valeo, Lear, Visteon. Vieni labai geri, kituose vienokie niuansai, kituose kitokie. Ne visus juos žino net patys geriausi specialistai. Čia ne Langai ir ne Abolis, kad viskas būtų user-friendly
Net meistrai ne kasdien tokias situacijas sprendžia ir galvas reikia pasukti bei daug variantų išbandyti, stovint jau ir prie pačios mašinos. O forume su klaidų kodais retai galima tikėtis aiškių atsakymų į neaiškius klausimus. Tuo labiau, kad šiame forume kasdienių lankytojų likę gal kokia 10 žmonių, visi kiti tik užduoda klausimus ir po to dažniausiai dingsta
