Esmė, kad robotas bėgį taip pat jungia, ar tu važiuoji nuspaudęs pedalą centimetru, ar numygęs iki dugno. T.y. perjungimas trunka tiek pat laiko ir sankabą taip pat švelniai atleidžia. Tai gaunasi kakutis, kai norit staigiai paspaust. Pradžioj aišku robotas nusprendžia susižemint pavarą - gaunam timpt į priekį, tuomet užgazuoja ir vėl jungia bėgį atgal į aukštesnę - timpt atgal. Bėgėjamės toliau - vėl timpt. Nežinau, tikro automato komfortui ten neprilygsta nė pro kur. Jei tik ramiai važinėjatės, tai įpratus gali būti ir visai normaliai, bet su agresyvesniu važiavimu arba mišriu važiavimu tai jis nesusitvarko. Ir čia kalba tiek apie pirmuosius kokių 03 metų bolidus, tiek apie gerokai naujesnius 12-13 bolidus. Kaip pačiuose naujausiuose, dar neteko jų bandyti būtent robotinių, tai sunku pasakyt.
Aš galvoju, kad važiuojant su mechanu, galbūt labai panašiai arba netgi taip pat tampaisi kartu su mašina, bet tiesiog kai bėgį jungi pats, tai tas procesas atrodo labai normalus, nes tiesiogiai junti sankabos atsikabinimą, sukabinimą ir t.t. O keleiviai mato, kad sujudi, perjungi pavarą ir lygiai taip pat žino, kada bus tas timptelėjimas. Pas automatą jo beveik nesijaučia, o pas robotą jaučiasi, bet niekada nežinai, kada tiksliai perjungs, nes adaptuojasi pagal pedalo nuspaudimą ir meta skirtingai.
Dar vienas didelis jų trūkumas - važiuoti įkalnėse atbuline pavara. Kiek žinau, važiuojant į kalną, dauguma robotų traukia elektrinį rankinį vos paleidus gazo pedalą. O va atbuliniu važiuojant jis taip nedaro, bent jau boliduose, kuriuos teko čiupinėti, nedarė, tad važiuojant atbulam - vos paleidi gazą ir jau riedi žemyn.
O šiaip tai - važinėja visa Europa ir vargo nemato, taip kad... galima ir pasirašyti ant to, kas tinka kitiems, jei reikalingas bolidas kaip transporto priemonė, o ne šveicariškas laikrodis
