WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Konsultacija prieš ieškant
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=31640
Puslapis 25

Autorius:  grige [ Bal 23 2016, 23:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

o i koki tu c4 modeli ziuri? Ir nuo kelintu metu?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 24 2016, 04:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

rooliss rašė:
robotas vistiek turi sankaba? tai kas ten robotizuota?
dar idomu kaip ten sedyniu patogumas (prieki ir gale), niekad nevaziaves, bet vizualiai jos atrodo kiek neiprastos.

Na tai tas ir robotizuota, kad pati sankaba yra, o pedalo nėra. Taip pat ir standartinio trosinio ar traukinio ričiago - stovi elektrinis jungiklis, kuris nurodo dėžės kompui, kuris mėto pavaras ir mynko sankabą, kaip jam dirbti.

Autorius:  Stasietis [ Bal 24 2016, 06:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

rooliss rašė:
robotas vistiek turi sankaba? tai kas ten robotizuota?
dar idomu kaip ten sedyniu patogumas (prieki ir gale), niekad nevaziaves, bet vizualiai jos atrodo kiek neiprastos.

Yra keli sedyniu tipai. Pvz pas man excliusiv komplektacija, tai sedynes kitokios nei paprastoj. Priekyje tikrai patogios. Gale tai taburetes.

Autorius:  serniukas [ Bal 26 2016, 21:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Sveiki,
Pribrendo laikas keisti savo Mazda 3 (kuria jau siandien pardaviau) ir tikrai nusprendziau ieskotis Grand Picasso. Žiūrinėju 2006-2008 modelius. Benziną iš karto atmečiau iš variantų. Buvau 100% tikras, kad šį kartą pirksiu mechaninę, bet kai pasižiūrėjau Grand'ai vos ne dauguma "robotai" su normaliom kuro sąnaudom. Na tik kiek teko pasiskaitinėti forume, nelabai kas gerai apie juos galvoja. Na čia lieka didelė dilema dabar. Tačiau man kyla tokie klausymai, kadangi dar nė karto neteko važiuoti su segvencine.
1. Ar "robote" važiuojant automatiniu režimu ir pačiam mėtant pavaras vienodos kuro sąnaudos?
2. Kadangi pas mane Mazda 3 automatas buvo galima irgi pačiam junginėti pavaras. Buvo taip, kad į žemesnę pavarą pati permeta nukritus apsukom. Suprasčiau kad su "robotu" reikėtų jau visada pačiam jungti į žemesnę pavarą, ar irgi meta pati į žemesnę pavarą (klausymas tik šiaip dėl įdomumo, tas tikrai nėra aktualu).
3. patys varikliai 1.6 HDiF ar 2.0 HDiF turi tarpusavyje kažkokių skirtumo dėl patikimumo ar kokie niuansai. Nors pagrinde pasirinkimas yra 1.6 variantai, nors gal tokiai mašinai norėtųsi ir 2.0.
4. Techninius duomenis tarp modelių lyginu per puspalį autoweek.nl. Mano nuostaba buvo, kad tas pats variklis ir tiek pat kw, bet skirtinga komplektacija - ir skirtumas tarp kuro sąnaudo? Ar tikrai taip yra?
5. Pagal atsiliepimus apie "robotą" vis tiek liko man klausymas. Pagrinde minusai, kad "lagina/flegma" pereinant iš 1 į 2 bėgį. Tą pajausiu aišku pats atsisėdęs pasibandymui. Kadangi mašina bus naudojama pagrinde kaip šeimyninė, lakstymai niekada nebuvo svarbus niuansas, tai tas laginimas gal ir nebūtų svarbiausias niuansas. Daugiau klausymas apie jų patikimumą ir ilgaamžiškumą. Vistiek tokių metų mašinoms žiūrinėsiu iki kokių maks. 230.000 nuvažiuotą (aišku jeigu tikėti kad čia tikra rida. bet čia jau kitas niuansas dėl to)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 26 2016, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Esmė, kad robotas bėgį taip pat jungia, ar tu važiuoji nuspaudęs pedalą centimetru, ar numygęs iki dugno. T.y. perjungimas trunka tiek pat laiko ir sankabą taip pat švelniai atleidžia. Tai gaunasi kakutis, kai norit staigiai paspaust. Pradžioj aišku robotas nusprendžia susižemint pavarą - gaunam timpt į priekį, tuomet užgazuoja ir vėl jungia bėgį atgal į aukštesnę - timpt atgal. Bėgėjamės toliau - vėl timpt. Nežinau, tikro automato komfortui ten neprilygsta nė pro kur. Jei tik ramiai važinėjatės, tai įpratus gali būti ir visai normaliai, bet su agresyvesniu važiavimu arba mišriu važiavimu tai jis nesusitvarko. Ir čia kalba tiek apie pirmuosius kokių 03 metų bolidus, tiek apie gerokai naujesnius 12-13 bolidus. Kaip pačiuose naujausiuose, dar neteko jų bandyti būtent robotinių, tai sunku pasakyt.
Aš galvoju, kad važiuojant su mechanu, galbūt labai panašiai arba netgi taip pat tampaisi kartu su mašina, bet tiesiog kai bėgį jungi pats, tai tas procesas atrodo labai normalus, nes tiesiogiai junti sankabos atsikabinimą, sukabinimą ir t.t. O keleiviai mato, kad sujudi, perjungi pavarą ir lygiai taip pat žino, kada bus tas timptelėjimas. Pas automatą jo beveik nesijaučia, o pas robotą jaučiasi, bet niekada nežinai, kada tiksliai perjungs, nes adaptuojasi pagal pedalo nuspaudimą ir meta skirtingai.
Dar vienas didelis jų trūkumas - važiuoti įkalnėse atbuline pavara. Kiek žinau, važiuojant į kalną, dauguma robotų traukia elektrinį rankinį vos paleidus gazo pedalą. O va atbuliniu važiuojant jis taip nedaro, bent jau boliduose, kuriuos teko čiupinėti, nedarė, tad važiuojant atbulam - vos paleidi gazą ir jau riedi žemyn.

O šiaip tai - važinėja visa Europa ir vargo nemato, taip kad... galima ir pasirašyti ant to, kas tinka kitiems, jei reikalingas bolidas kaip transporto priemonė, o ne šveicariškas laikrodis :)

Autorius:  kobis [ Bal 26 2016, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

dar beda ta ju orine gale pakaba. turesi pasikeisti ir isideti paprasta su spyruoklemis :lol:

Orine pakaba padaryta svelniam prancuzijos klimatui. Amzina beda su ja :cry:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 26 2016, 21:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Na arba kas susitvarko pilnai naujomis dalimis, tai irgi nesiskundžia ilgą laiką. Tik kad tos originalios dalys kainuoja beveik dvi karves.

Autorius:  serniukas [ Bal 26 2016, 21:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

kobis rašė:
dar beda ta ju orine gale pakaba. turesi pasikeisti ir isideti paprasta su spyruoklemis :lol:

Orine pakaba padaryta svelniam prancuzijos klimatui. Amzina beda su ja :cry:


O tai ta orine galine pakaba visuose modeliuose?

Autorius:  kobis [ Bal 26 2016, 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

sito nzn ar visuose buna orine pakaba gale

Autorius:  grige [ Bal 26 2016, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Serniukas pardavei tikrai viena is patikimiausiu automobiliu. Ilipes i granta 2006 stipriai nusivilsi. Bet jei nevaziuosi, viduje tikrai turetu patikti labjau nei kad mazduteje buvai priprates. Pasiimk pries pirkdamas tikra kompiuterista, pasakys jog sukta 200kkm ar daugiau... Kitaip tikrai nebus. Variklio ir 1,6 pilnai uztenka, jis jug 82kw. Tikrai sauna is vietos! Na o jei jau pirkti tai gal 'pasiskolinant' is tevuku kad bent jau 2011 iseitu, vis maziau bus sukta, o gal net ir rasi be sukimo iki 200kkm. Ir ledai originalus jau bus!

Autorius:  serniukas [ Bal 26 2016, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

grige rašė:
Serniukas pardavei tikrai viena is patikimiausiu automobiliu. Ilipes i granta 2006 stipriai nusivilsi. Bet jei nevaziuosi, viduje tikrai turetu patikti labjau nei kad mazduteje buvai priprates. Pasiimk pries pirkdamas tikra kompiuterista, pasakys jog sukta 200kkm ar daugiau... Kitaip tikrai nebus. Variklio ir 1,6 pilnai uztenka, jis jug 82kw. Tikrai sauna is vietos! Na o jei jau pirkti tai gal 'pasiskolinant' is tevuku kad bent jau 2011 iseitu, vis maziau bus sukta, o gal net ir rasi be sukimo iki 200kkm. Ir ledai originalus jau bus!



Del Mazdukes pilnai sutinku. Labai mielas, geras auto buvo. Visiskai jokiu priekaistu masinai, jokiu rimtu gedimu. Taciau jai 11 metu, o visa kiaurai prarudijusi :) Netgi duris visas buvau sutvarkes pries 4 metus atrodo, nes jau lindo rudys. Tai per paskutinius 4 metus isvis ziauru dabar buvo ziureti. Spirtum ir nuluztu visu duru apacia... Buvo variantas arba viska tvarkyti (t.y. duris, arkas, sparnu keisti) bei visa kita dazyti (apart kapoto, stogo ir bagazines). Kaina kosmine gavosi :) teko realiai papigiai parduoti :)
Pirkciau drasiai kita Mazda, netgi galvojau apie Mazda 5. Taciau del rudziu baisu su jomis, todel kazkaip apsistojau ties Grand'u :)

Zmona turi C4 1.6 mechanine. Labai smagi masina, esam ja labai patenkinti (na bet Mazduke man siek tiek smagesne buvo) :). Aisku pirkom 3 metu senumo. Jau 6 metu vazineja (aisku neperdaugiausiai). Jokiu kazkokiu dideliu problemu dar neislindo, bet ir nedaug nuvaziuota su ja galima sakyti.

Autorius:  serniukas [ Bal 27 2016, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Yra keli parduodami Grand'ai šio veikėjo. Kaip suprantu parvaryti, kažkas patvarkyta ir parduodama. Teko kam susidurti su šiuo pardavėju?
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-g ... 05139.html
Aišku nesu naivus ir rida tai tikrai netikiu :)

O va šitas kažkaip vilioja :)
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-g ... 35327.html

Autorius:  serniukas [ Bal 27 2016, 10:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Yra keli parduodami Grand'ai šio veikėjo. Kaip suprantu parvaryti, kažkas patvarkyta ir parduodama. Teko kam susidurti su šiuo pardavėju?
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-g ... 05139.html
Aišku nesu naivus ir rida tai tikrai netikiu :)

O va šitas kažkaip vilioja :)
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-g ... 35327.html

Kadangi i Taurage nevažiuosiu, 2.0l būtų tiks toks variantas. Bet pagal metus ir tai kad firma pardavineja (kuri tikrai nori uždirbti) - kaina gal mažoka atrodo.
Dar reikes bent kilometraža užklausti.
http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-g ... 35539.html

Autorius:  grige [ Bal 27 2016, 10:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

Pilkas jau keli metai pardavime, ji pamirsk. Vysnine prasosi abziurima, o gal ir ne tik...

Autorius:  kobis [ Bal 27 2016, 10:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Konsultacija prieš ieškant

prasyk VIN . galima paziureti rusu puslapyje istorija auto

brangiausiai manau kainuos raktelio izdrozimas pagal senaji :bum:
Lietuvaiciu bus brangiausias darbas .

Puslapis 25 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/