WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 04:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 104 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 07:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
exDalimis rašė:
Sorry, bet lygint 2,0 hdi 8v su 1.6 hdi 16v panasiai kaip b... su pirštu. Kiek teko lyst i vidurius, tai visi 1,6 virs 100k ridos jau turejo akivaizdziu dilimo požymių ( veleneliai, kqromislai, tepalo siurblys)
Aisku cia didele dalis kaltes tenka idiotiskiems tepqlo keitimo intervalams

Tai va apie ka as ir kalbu :) zodziu 1.6 hdi atkrenta, nebent naujas :D

Aš rinkdamasis tavo vietoje labiau dėmesį sutelkčiau į bendrą mašinos būklę. Pasirinkimas su dyz. motorais yra daug didesnis. Mano meistras važinėja su 1,6 HDi ir ji giria. Jeigu ir rinkčiausi benzininį variklį, tai negalvočiau, kad tas pasirinkimas kažkuo praktiškesnis, tiesiog norisi vėl grįžti prie mašinos su benzininiu varikliu.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 10:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
1,4 benzas mieste 8,7 l
1,6 benzas mieste 9.5 l
1,6 90 a.g. dyzelis mieste 5,9 l
1,6 110 a.g dyzelis mieste 6,1 l

Jeigu žmogui rūpi taupumas, tai nesuprantu pasiūlymo rinktis benzą, kai tokie sąnaudų skirtumai. Na, nebent benzininė mašina akivaizdžiai pigesnė ir mažiau nusidėvėjusi, o per metus nuvažiuojama tik kokie 7000 km. Dar nesuprantu Tado pasakymo "kasdieniniai HDi remontai" kurių, reikia suprasti, benze nebus. Na, pas mane senasis 2 HDi 80 kW, bet nieko tai mašinai neremontuoju daugiau nei tokiai pat benzininei. Taip, gal 1,6 HDi nėra toks patvarus kaip senasis 2 HDi, bet nėra ir kažkoks griuvena.

Esmė paryškinta. Dar jei aš pridėčiau į sąrašą savo senolį 1,7TD 66kw, tai lyginimas išvis jau taptų bezabrazija, nes jei jums jau tas variklis turi kažkokių problemų, tai maniškis praktiškai neturi jokių.
Lyginu kainas:
1,7TD naudotas purkštukas kainuoja 5kartus pigiau, negu jums. 1,6Hdi naudotas purkštukas kainuoja 5 kartus brangiau, negu jums.
1,7TD sankaba kainuoja 5 kartus pigiau, negu jums, 1,6Hdi sankaba kainuoja tiek pat, kiek jums.

Pas 1,7TD nėra slėgio reguliatoriaus ir nei vieno daviklio - variklį valdo čysta mechanika.
Pas jumis nėra FAPo ir yra patikimas vakuumu valdomas EGR, pas 1,6HDi yra ir FAPas, ir super mega elektrinis EGR.
Jūsų varikliui pakaitinimo žvakės praktiškai nelūžta ir visų keitimas trunka 20-30min, 1,6Hdi žvakės "lūžta oj lūžta" ir yra tokioj šiknaskylėj, kad mėgėjų jas keisti iki šiol neatsirado, yra tik apsiimantys. Purkštukai irgi maloniai traukiasi :D

Benzinai bėdų praktiškai nelabai turi - šiuolaikinio benzino (po 2000tųjų metų) variklio valdymo sistema jau paprastesnė, negu zyzelio :) Kai važiuojama nedaug kilometrų, jei sekasi - zyzelis gaunasi pigiau, jei nesiseka - zyzelis gaunasi brangiau. Priklauso, kokių ir kiek bėdų teks sutikti.
Tikrai esat laimingas žmogus, jei tik tiek visko, bet ir kilometražas nedidelis. Mano dėdė su analogiška transporto priemone važinėja jau beveik tris metus, tai spėjau pakeisti ir slėgio reguliatorių, ir bako siurbliuką remontavom. Kai netyčia įpylė benzino, teko keisti visą naudotą purkštukų komplektą, o dabar jau ir sankaba pradeda praslydinėti, tai laukia komplektuko už 300eur keitimas, nes smagratis aišku vis dar dvimasis.

Žodžiu mes mylim senus zyzelius, ir neperlabiausiai mylim naujus zyzelius. Nes senas zyzelis važiuoja pigiausiai iš visų įmanomų variantų, išskyrus nebent seną benzą su dujomis :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Tadai, nelysk cia su traktoriu varikliais, ne vieta cia jiems.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 12:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Lygiai taip pat ne vieta, kaip ir 2,0HDi 80kw, tai ir norėjau ironizuodamas pabrėžti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 16:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Tadai, senasis 2 HDi ir o juo labiau 1,7 seniena nueina į užmarštį. Kokie jie patikimi bebūtų, tai jau praeitis. Dabartis padėvėtų PSA mašinų rinkoje (o tai vidutiniam lietuviui yra apie dešimt metų mašina) yra šešiolikos vožtuvų PSA HDi varikliai. Taip, jie nėra tokie patikimi ir pigiai išlaikomi kaip senieji, bet negi dabar visi persėsim į benzinines mašinas? Kai kas gal persės, o kai kas gal iš benzininės į dyzelinę persės, bet bendras procentas kažin ar pakis. Kai sąnaudos gana ryškiai skiriasi, tai faktas, kad kelionės dyzeliu kainuos pigiau. Ar ges tas dyzelis labiau nei benzinas, tai dar nežinia.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 18:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Tai ir klausiu turinciuju nuomones kaip jums laiko ju 1.6 dyzeliukai? Ka remontavot? Kaip vazinejat?

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 19:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
HeLLmiX rašė:
Tai ir klausiu turinciuju nuomones kaip jums laiko ju 1.6 dyzeliukai? Ka remontavot? Kaip vazinejat?

Tikrai būtų įdomu sužinoti kas tokius turi bent jau kokie trys metai.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 20:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Turiu antra is eiles 2.0 hdi, nuo 2011 metu. Pernai seimoje atsirado ir 1,6hdi.
Apie 1.6hdi galiu pasakyti tik tiek, jis ekonomiskas. Nusipirkus su tokiu varikliu masina iskart reik kastruoti FAP ir traukti lauk turbinos tepimo sietuka, del kurio uzsikisimo nelaiko turbinos. Kam fap kastruoti, manau ir taip aisku.
Siaip 1.6hdi labai guvus prie zemu sukiu. Didesniu problemu kolkas neturejau.
Kaip sis variklis veikia C4 kebule as atsakyti negaliu, bet pas zmonos P206 sis motoras tai tikras zaibas :)

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 21:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Tadai, senasis 2 HDi ir o juo labiau 1,7 seniena nueina į užmarštį. Kokie jie patikimi bebūtų, tai jau praeitis. Dabartis padėvėtų PSA mašinų rinkoje (o tai vidutiniam lietuviui yra apie dešimt metų mašina) yra šešiolikos vožtuvų PSA HDi varikliai. Taip, jie nėra tokie patikimi ir pigiai išlaikomi kaip senieji, bet negi dabar visi persėsim į benzinines mašinas? Kai kas gal persės, o kai kas gal iš benzininės į dyzelinę persės, bet bendras procentas kažin ar pakis. Kai sąnaudos gana ryškiai skiriasi, tai faktas, kad kelionės dyzeliu kainuos pigiau. Ar ges tas dyzelis labiau nei benzinas, tai dar nežinia.

Aš jum lygiai tą patį norėjau parašyti, tik panaudodamas truputį ironijos ir beletrizmo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 07:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 29 2012, 16:54
Pranešimai: 145
Miestas: Šiauliai
Bivainis rašė:
Tadai, senasis 2 HDi ir o juo labiau 1,7 seniena nueina į užmarštį. Kokie jie patikimi bebūtų, tai jau praeitis. Dabartis padėvėtų PSA mašinų rinkoje (o tai vidutiniam lietuviui yra apie dešimt metų mašina) yra šešiolikos vožtuvų PSA HDi varikliai. Taip, jie nėra tokie patikimi ir pigiai išlaikomi kaip senieji, bet negi dabar visi persėsim į benzinines mašinas? Kai kas gal persės, o kai kas gal iš benzininės į dyzelinę persės, bet bendras procentas kažin ar pakis. Kai sąnaudos gana ryškiai skiriasi, tai faktas, kad kelionės dyzeliu kainuos pigiau. Ar ges tas dyzelis labiau nei benzinas, tai dar nežinia.



Dėl kelionės sąnaudų - yra dar alternatyva Benzinas/dujos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 14:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Na esmė turbūt, kad Lietuvoje perkant secondhandą iš vakarų, benzininių vos vienas kitas. Taip ir tenka pirkt dyzelį...

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 14:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
benzininių jie ir patys taip greit nenudrožia iki tokio lygio, kad tik Lietuvai ir tetiktų :)
Draugui kai pirkom C5 prieš 2 metus, tai perekupas pats sakė, kad nebežaidžia su zyzeliais, nes vargo vakarienė, kai jau atvažiuoja lavonai, tada Lietuvoje dar labiau palavoninami ir paskui eilinis tūlas lietuvis pirkdamas už pYgEI, nori stebuklą nusipirkt. Benzinui paklausa nors mažesnė, bet užtat atsiranda pirkėjas, atvažiuoja ir nuperka.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 16:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Na aš žiuriu c6 arba c5 nuo 2008 metų, tai pasiūloj benzininių gal kokie 5, kai dyzelių gal 6 lapai :)

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 16:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
O kaip variantai tiesiai iš vakarų brangieji? Tie, kur sumoki, bet žinai už ką. Ir dar gauni galimybę pats parvažiuot smagiai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2015, 16:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Tai vat, tie ir lieka :)

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 104 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007