solux rašė:
Nežinau ar teko važiuoti lijundros metu, kuomet lauke apie -1)-2) - pasakysiu, situacija ne iš gerųjų. Jei tikrai nori, kad nešaltų stiklas, tuomet reikia oro srauto pozicijas kreipti tik į priekinį stiklą kartu su pakankamai aukšta temperatūra. Tuomet situacija pagerėja, tačiau jau turi sėdėti tik su apatiniais...

.
Jep, teko... buvau apakęs, kad stiklo šonuose renkasi košė.

Bet čia taip tik mieste. Užmiestyje kai leki virš 100 km/h, tas visas mėšlas nukrenta pats.

O dėl to priekinio stiklo šildymo, tai juk net manualas rašo (pfiu, įveikiau aš jį šeip ne taip), kad žiemą rekomenduojama salono oro puteklius uždaryt, kad langas normaliai būtų nupučiamas. Tai taip ir darau. Lyg ir tvarkoje pas mane viskas šioje vietoje.
solux rašė:
Kitas dalykas, vėlgi susijęs su "langu į pasaulį", - jei lauke lyja, keliai šlapi, priekyje kas nors važiuoja, tuomet valytuvai nuvalo viską išskyrus vidurinę dalį, ties kuria pučiamas oras į priekinį stiklą. Centrinėje stiklo dalyje tiesiog viskas greitai pridžiūsta.
Šitas mane irgi nervino iš pradžių... bet paskum tiesiog pradėjau daugiau purkšti langų apiplovimo skysčio ir bėdos baigėsi. Tikiuosi, kad ateityje jie ištaisys šitą bugą ir padarys kokius keturis purkštukus šitam "stadionui" nuplauti. Nes tie esami du, tai mizernai dirba savo darbą iš pirmo karto.
solux rašė:
II)Toliau turiu prigesinti Mario entuziazmą dėl purvasaugių: buvau sudėjęs tiek priekyje, tiek gale.....jau 2 kartus...

. Paaiškinsiu esmę: reikalas tame, kad Citroeno kol kas siūlomi purvasaugiai yra pagaminti iš velniškai kieto plastiko. Taigi, pakanka bent kartą brūkštelti važiuojant nors ir per nedidelį(čia jau mūsų kiemų bei gatvių būklė) bortelį ir purvo sargas kaip mat sutrūksta. Kitas momentas, užmiesčio kelių įdubos. Kalbu apie tas kartais maloniai pasupančias įdubas. Kadangi Grand'as yra pakankamai minkštas, pakanka 70-80 km/h greičio ir nė pats nepastebi kaip tose įdubose pritūpęs Grand'as brūkšteli priekiniais purvasaugiais asfaltą. Toliau belieka juo tik išmesti. Po antrojo karto priekyje jų daugiau nebedėsiu, na, bent jau kol nebus pradėti gaminti iš minkštos medžiagos. Dėl galinių priekaištų neturiu - jie savo funkciją atlieka pagirtinai.
Jooo, mašinėlė tikrai žema. Kadangi teko pasivėžint ir su septintu bemvu (priešpaskutiniu modeliu), tai mašinos aukštis nuo grindų identiškas. Ten kur kabindavau dugną su bemvu, ten dabar užkabinu ir su pikasiku. Su ksara tais pačiais maršrutais vėžinantis problemų nebuvo. Kad purvasargiai kliūna į bordiūrus, tai taip, pastebėjau.

Tai dabar kiemuose tik priekiu į bortelių parkuojuosi.

Kadangi pas mane yra uždėti tik galiniai purvasargiai, tai dėl priekinių nieko negaliu pasakyt. Tiesa, noras užsidėti yra, bo labai jau greitai ir šonai užsineša pavasariniais orais besivėžinant. Beje, nepamiršk, kad važiuojant greitai, mašinos prošvaisa sumažėja, t. y. mašina dar nuleidžiama žemiau. Taigi, taip išeina, kad važinėtis mūsų greitkeliais su purvasargiais neapsimoka.

Vadinasi, priekinių dar nedėsiu... o galinių, tpfu tpfu tpfu per kairį petį, dar nesutrupinau...
solux rašė:
III)Mario įvardintas salono veliūras - jei jis juodas(o manau, kad taip ir yra pas Mario), tuomet tikrai velniava: viskas kimba kaip prie magneto. Visiškai kita situacija kuomet veliūras pilkas(pas mane viename pilkas).
Jep, juodas kaip anglis... bet radau išeitį. Kai varau plauti automobilį, kartu prašau, kad ir saloną prasiurbliuotų.

Gal po kokių trejeto metelių pagalvosiu ir apie odinį saloną... bet čia dar tolimos ateities planai...
solux rašė:
IV) Kuro sąnaudos - pas mane 2.0 ltr benzinas, automatinė pavarų dėžė. Visiem sakau, ir čia pakartosiu, kad su 9 ltr. vidutinėmis sąnaudomis reikia susitaikyti.
Ai, dzin. Jau susitaikiau... pravariau kažkur apie 3000 km jau, tai vidutines kuro sąnaudas pas mane dabar rodo 9,3. 90-95 procentai nuvažiuoto atstumo yra mieste. Trasoje, kai varai su kruizeriu iki 90 km/h, tai rodo apie 4,5-4,7 litriuko.
Vytis rašė:
Beje, kuro sanaudos tai kazkaip keistos pas tave, ta prasme dideles. Negi cia viskas del automato? Sakyciau, kaip benzinkos

O kokias sanaudas nurodo manualas? Ar jos esminiai skiriasi su mechaninem dezem?
solux rašė:
Tad, manau, vertinant variklio tūrį, pavarų dėžės tipą, svorį ir t.t., sąnaudos yra ganėtinai pagrįstos.
Pritariu. Kaip sakyt, jei nori tokios klasės auto, tai būk pasiruošęs ir atitinkamoms išlaidoms.
solux rašė:
Tiesa, dar kaip trūkumą galiu pasakyti tai, kad negalima sumontuoti ksenoninių lempučių sistemos į esamus žibintus. Kompiuteris nedraugauja su "įsibrovėliu"
Nu, pas mane tai jau gamykliniai stovi, tai ir nesuku galvos. Bet negi net įdėjus varžas situacija išlieka tokia pati? Manau turėtų problemos išsispręst, nes juk pikasikai turi opciją "gamykliniai ksenonai".
