WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 19 2024, 13:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 194 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 15 2008, 11:49 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
s-igi-s rašė:
xminde rašė:
Ar neperdaug tų įspūdžiu pas kolegas :?: 8)

Jeigu čia man skirta, tai atleiskit :) Netyčia aš :oops:. Nors kaip bebūtų C4 yra 2 klasėmis žemiau už prosą su ratais :P

Ir aš persiprašydamas bei naudodamasis proga, kol Xmindė dar nepratrynė čia mūsų blevyzgų, pasakysiu Sigiui, kad aš vertinu ne klasę, o mašiną. Kitaip jau važinėčiau su 190 mersu ir visiems girčiausi, kad su MERSU važinėju. :lol2: Beje, Sigi, aš juk tau sakiau, pavažiuok su sėiksu. Gal tada nustosi spangti apie idealiuosius iksemus. ;)
Grįžtant "į temą", tai galiu tik pasakyt, kad net ir turėdamas dabar 147 tūkstančius litų nepirkčiau C6, o geriau už 144 susikomplektuočiau iki rojaus Grandą. ;) Man reikia ŠEIMYNINĖS auto, o ne minkštai važiuojančio žaisliuko. Grandas - yra pats pats pats puikiausias auto, tenkinantis VISOS šeimynos poreikius, o ne vien tik vairuotuvo. :D

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2008, 08:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 20 2008, 23:39
Pranešimai: 4
Mario rašė:
velinas rašė:
Mario, papasakok savo įspūdžius, labai įdomu :roll: :wink:

Jei vienu žodžiu - tai LEDAS. Net nepaisant to, kad tai dyzelka, nors aš ir esu užkietėjęs benzinistas. Po truputį pradedu keist požiūrį į traktorius. :lol2: Daiktas tikrai afygenas, tiek erdvės, tiek komforto, tiek ir galios prasme. Nespėji paspaust, o tas jau valina. :o Į dieną patenku bent į keletą avarinių situacijų, bo visokie pacukai su audinėm ir bemvais visada bando užlįst prieš mano boingą. Tik balvonai niekaip nesupranta iš kur pas autobusą šitiek smarvės. :D Aišku, kuro sąnaudos tai įspūdingos. Spaudžiant tapkę - 14 litrų mieste, nespaudžiant - 10. :x Nežinau, gal įsigudrinsiu vėliau ir į mažiau tilpt. Užmiestyje - jokių problemų. Tevalgo vos 4-5 litrus važiuojant ~90 Km/h. Važiuojant 140, tevalgo tik 8 litriukus. Kaifas užmiestyje. Komforto tikrai daug. Tik užknisa, kad viską valdo elektronika. Kad ją išjugnt, tai mėnesį laiko reikia studijuot manualą, kuris storesnis nei visos Lietuvos istorija. :lol2: Knopkių daugiau negu pas S klasės mersą. :shock: Priekinis stiklas laaabai įspūdingas. Ypač jaučiu bus kaifas kelionėse, kai norėsi panoramines fotkes daryt neišlipant iš auto. Kaip ir Xmindė sakė, stiklo "dydį" gali pasimažint iki standartinio. Ten važinėja tokie papildomi uždangalai. Aš kadangi mėgstu erdvę, tai visai nieko prieš būčiau ir prieš stiklinį stogą, bet draudikai atkalbėjo nuo šito avangardo, nes vien dabar jau 5 klt moku už kasko draudimą. Su tuo stikliniu stogu vos ne 8 klt susidaro. :shock: Dėl zapaskės, tai jo, pravalas. Yra įdėtas tik remkomplektas. Gerai, jei užvažiuosi tik ant kokio vinuko. Tai susitvarkyt problemų nebus, bet va jei kokian bardiūran kaukšteltum, tai... reikėtų skambint VEHO avarinėn tarnybon, kuri kiaurą parą veikią. Mašina gal kiek ir minkštesnę su ta pneumatine pakaba, tačiau palyginti su CX - geroookai atsilieka. :D Pribumbasų prasme, aišku, net nėra ką lyginti su konkurentais. Vien ką reiškia besisukaliojantys ksenonai. Išpradžių buvo kiek neįprasta, bet dabar kaifas. Tiesa, šitą pribambasą ten kažkaip ir išjungt galima, jei erzint pradeda. Ale vėl gi, reikia vartotojo instrukcijoje knistis, kuri nėra maža. :D Šešių bėgių automatas su galimybe ir pačiam bėgius pamaigyt irgi yra super navarotas. Vienu žodžiu, jeigu jus kas domina konkrečiai, tai geriau klauskit, bus paprasčiau, o tai aš čia romanų kai prirašysiu...
Ai, va jau ir vieną minusą žinau. Žiauriai užneša galinį stiklą, kurį reikia dažnai valyti. O vat valytuvas galinis tai ne automatinis. :(


Galėčiau pasiginčyti dėl kuro sąnaudų. Pas mane vidurkis 7,4. Važiuoju 90 % užmiestyje (greitis 100-110). O kad važiuojant 90 km/h ima 4-5 l, tai nesamonė. Draudimas tikrai nekainuoja 5000 Lt. Man su 100 Lt frančize kainavo 2800 Lt. O dėl galinio valytuvo, tai jis automatiškai gali įsijungti tik važiuojant atbuliniu.

_________________
Grand C4 Picasso 07 2.0 Hdi Exclusive
Xsara 99 1.8
C3 05 1.4 Hdi SX (žmonos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2008, 09:24 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
pixius rašė:
Galėčiau pasiginčyti dėl kuro sąnaudų. Pas mane vidurkis 7,4. Važiuoju 90 % užmiestyje (greitis 100-110). O kad važiuojant 90 km/h ima 4-5 l, tai nesamonė.

Nori pasakyti, kad momentinių kuro sąnaudų kompas pievas rodo? :lol2:
Sakau, važiuoji apie 90, tai tie parodymai ir makaluojasi tarp 4-5 litrų. ;)
Tik va, kad kantrybės nebėra važiuot tokiu greičiu... :D Kadangi beveik visą 100 proc. važinėju dabar tik mieste, tai galiu drąsiai tvirtinti, kad kuro sąnaudos mieste yra ~10 litrų. :x

pixius rašė:
Draudimas tikrai nekainuoja 5000 Lt. Man su 100 Lt frančize kainavo 2800 Lt.

Tai panašiai "su nuolaida" ir aš sumokėjau. O matematika elementari. Kasko draudimas yra 5 proc. automobilio vertės. Automobilio kaina 103 tūkstančiai. Skaičiuojam draudimo sumą. ;)

pixius rašė:
O dėl galinio valytuvo, tai jis automatiškai gali įsijungti tik važiuojant atbuliniu.

Jep, aš irgi jau išsiaiškinau. Ten, kur kompe yra navarotas "įjungti/išjungti automatinį galinį valytuvą", tai ji būtent kaip tik ir veikia "kartu su tuo atbuliniu bėgiu". 8)

Čia va pavažinėjus dar vieną minusą atradau - langų apiplovimo skystį naudoja kibirais, kad nuvalyti tokį stadiono dydžio langą. Jau trečią kartą bakelį pildau. O bakelis, tai sakyčiau toks nemažas - 6 litrų. :eek:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2008, 10:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 20 2008, 23:39
Pranešimai: 4
Dėl langų plovimo skysčio - viskas paprasta. Jei važiuoji dieną su automatinėm šviesom - plauna tik langą. Jei vakare - plauna ir priekines lempas ( o ten tai jau visai kitas skysčio kiekis...), kadangi pritemus įsijungia tikros šviesos.

_________________
Grand C4 Picasso 07 2.0 Hdi Exclusive

Xsara 99 1.8

C3 05 1.4 Hdi SX (žmonos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2008, 00:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
ArvydasAS rašė:
pixius rašė:
Dėl langų plovimo skysčio - viskas paprasta. Jei važiuoji dieną su automatinėm šviesom - plauna tik langą. Jei vakare - plauna ir priekines lempas ( o ten tai jau visai kitas skysčio kiekis...), kadangi pritemus įsijungia tikros šviesos.

Čia paprašysiu patikslinimo: Dieną pas šitą aparatą automatiškai dega tik trumpos (bet ne naktinis apšvietimo variantas, kai visi prietaisai apšvieti ir t.t). O naktį, tai jau kaip priklauso?
Jei pasuksi svirtele tai ir diena degs kaip priklauso 8)

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 25 2008, 11:00 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Man kas keista, kad, pavyzdžiui, Xsaroje liustras plaudavo tik vieną kartą, o šitam taip keistai - nuplauna liustras, tadum langą ir dar kartą liustras. :-k

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 27 2008, 21:27 
maciau grandpikasa tik parduotuveje, kol sedejau priekije (dazniausiai ten ir ruosiuosi sedeti) masina man patiko, bet uztat turiu klausimeli: ar neuzkliuvo jums tu viduriniu sedyniu kokybe ir aplamai forma/komfortas? o gal jas galima uzsisakineti krutesnes? o galines sedynes jums kaip, nebandet kokiu uosviu pavezioti ant ju?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 28 2008, 09:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Kostas rašė:
Aš galiu taip pasakyt:dabartiniai citrai,kad ir kaip nemalonu tai sakyt,yra totalus šūdas.Atrodo gražiai,o patikimumo-0,medžiagų kokybė taip pat.Plastmaskė,skarbonkė.Kur prisiliesi-sulankstysi.Padėjo vienas pilietis ant c4 dokumentus(popierius) prie bagažinės ant stogo.Bagaža atidarė ir tie nuslydo į tarpa.Uždarė-sulankstytas dangtis.Liux metalas :roll:
Ale is kur tu zinai tai, ten ne dokumentai buvo, bet tas storas asmeninis kalendorius-darbu planeris, ir tai buvo mokymu metu :wink: Bet taves ten tikrai nebebuvo, jauciu kad jau pripasakojo pasaku neblogai :roll:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2008, 11:49 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
Marijonas rašė:
Bet taves ten tikrai nebebuvo, jauciu kad jau pripasakojo pasaku neblogai :roll:

Marijonai, tu dirbi Eristikoje, o Kostas dirba VEHO. ;)


DozeSS rašė:
bet uztat turiu klausimeli: ar neuzkliuvo jums tu viduriniu sedyniu kokybe ir aplamai forma/komfortas? o gal jas galima uzsisakineti krutesnes? o galines sedynes jums kaip, nebandet kokiu uosviu pavezioti ant ju?

Pasėdėjus priekinėse sėdynėse, tai antroji eilė jau nelabai limpa... tačiau padėtis žyyyymiai pagerėja, kai kėdes atstumi iki galo ir atlenki nugarėlę. Tada jau komfortas atsiranda. :D Tu dar pabandyk trečion eilėn įsigrūst, tai ten iš viso... tik vaikams ir sėdėt... nors vietos kaip ir pakankamai daug ten yra.

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 21 2008, 00:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Vytis rašė:
Beje, kuro sanaudos tai kazkaip keistos pas tave, ta prasme dideles. Negi cia viskas del automato? Sakyciau, kaip benzinkos :roll: O kokias sanaudas nurodo manualas? Ar jos esminiai skiriasi su mechaninem dezem?

o tai kiek tu nori, kad toks autobusas su automatine deze valgytu? 6 litrus? mase ir oro pasipriesinimas savo duoda.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 25 2008, 16:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 05 2007, 20:00
Pranešimai: 23
Miestas: Alytus
Brūkštelsiu keletą pastebėjimų ir aš apie Grand'ą:
I) visų pirmą labiausiai pasigedau šildomo priekinio stiklo. Nežinau ar teko važiuoti lijundros metu, kuomet lauke apie -1)-2) - pasakysiu, situacija ne iš gerųjų. Jei tikrai nori, kad nešaltų stiklas, tuomet reikia oro srauto pozicijas kreipti tik į priekinį stiklą kartu su pakankamai aukšta temperatūra. Tuomet situacija pagerėja, tačiau jau turi sėdėti tik su apatiniais... :D . Kitas dalykas, vėlgi susijęs su "langu į pasaulį", - jei lauke lyja, keliai šlapi, priekyje kas nors važiuoja, tuomet valytuvai nuvalo viską išskyrus vidurinę dalį, ties kuria pučiamas oras į priekinį stiklą. Centrinėje stiklo dalyje tiesiog viskas greitai pridžiūsta(pastebėjimas, kad pūtimas į priekinį stiklą būna išjungtas).
II)Toliau turiu prigesinti Mario entuziazmą dėl purvasaugių: buvau sudėjęs tiek priekyje, tiek gale.....jau 2 kartus... :twisted: . Paaiškinsiu esmę: reikalas tame, kad Citroeno kol kas siūlomi purvasaugiai yra pagaminti iš velniškai kieto plastiko. Taigi, pakanka bent kartą brūkštelti važiuojant nors ir per nedidelį(čia jau mūsų kiemų bei gatvių būklė) bortelį ir purvo sargas kaip mat sutrūksta. Kitas momentas, užmiesčio kelių įdubos. Kalbu apie tas kartais maloniai pasupančias įdubas. Kadangi Grand'as yra pakankamai minkštas, pakanka 70-80 km/h greičio ir nė pats nepastebi kaip tose įdubose pritūpęs Grand'as brūkšteli priekiniais purvasaugiais asfaltą. Toliau belieka juo tik išmesti. Po antrojo karto priekyje jų daugiau nebedėsiu, na, bent jau kol nebus pradėti gaminti iš minkštos medžiagos. Dėl galinių priekaištų neturiu - jie savo funkciją atlieka pagirtinai.
III)Mario įvardintas salono veliūras - jei jis juodas(o manau, kad taip ir yra pas Mario), tuomet tikrai velniava: viskas kimba kaip prie magneto. Visiškai kita situacija kuomet veliūras pilkas(pas mane viename pilkas).
IV) Kuro sąnaudos - pas mane 2.0 ltr benzinas, automatinė pavarų dėžė. Visiem sakau, ir čia pakartosiu, kad su 9 ltr. vidutinėmis sąnaudomis reikia susitaikyti. Pernai teko pavažinėti su Grand'u ir greitkeliais, ir kalnų serpantinais esant 44 laipsniams karščio, (viso kelionėje nuvažiavau 5100 km.) ir kelionės vidurkis buvo 9 ltr/100 km. O važiavome pilnai užkrautu galu, 4 suaugę bei vienas 7 m. vaikas, greitis atkarpomis buvo 160 km/h, o grįžtant atgal per didžiąją Lenkijos dalį "myniau" 130-140 km. Tad, manau, vertinant variklio tūrį, pavarų dėžės tipą, svorį ir t.t., sąnaudos yra ganėtinai pagrįstos.
V) Daugiau kažkokių labai neigiamų ar nepatogių dalykų kaip ir nepastebėjau. Visumoje, aš taip pat rinkdamasis tokio tipo automobilį lyginau keletą kitų gamintojų modelių ir pagal gaunamą komplektaciją nieko geriau neradau.
VI) Neminint daugelio patogių detalių šiame automobilyje, paminėsiu tai, kad labai patogus yra programuojamas mygtukas ant vairo(virš mygtuko, perjunginėjančio kondicionieriaus režimus). Aš jį suprogramavau viso salono apšvietimui - tiesiog vienu paspaudimu įjungi visą apšvietimą visame salone. Bent jau man tai tikrai patogiau nei junginėti ant lubų esantį jungiklį.
VII) Tiesa, dar kaip trūkumą galiu pasakyti tai, kad negalima sumontuoti ksenoninių lempučių sistemos į esamus žibintus. Kompiuteris nedraugauja su "įsibrovėliu" :cry:
Tai tiek minčių ir pastebėjimų.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso, 2 ltr., Exclusive-ex
Citroen C4 Picasso, 2 ltr., Exlusive-ex
Citroen Berlingo, 1,6 Multispace-ex
Citroen C3 New 1.4 VTI Exlusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 09:34 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
solux rašė:
Nežinau ar teko važiuoti lijundros metu, kuomet lauke apie -1)-2) - pasakysiu, situacija ne iš gerųjų. Jei tikrai nori, kad nešaltų stiklas, tuomet reikia oro srauto pozicijas kreipti tik į priekinį stiklą kartu su pakankamai aukšta temperatūra. Tuomet situacija pagerėja, tačiau jau turi sėdėti tik su apatiniais... :D .

Jep, teko... buvau apakęs, kad stiklo šonuose renkasi košė. :shock: Bet čia taip tik mieste. Užmiestyje kai leki virš 100 km/h, tas visas mėšlas nukrenta pats. :) O dėl to priekinio stiklo šildymo, tai juk net manualas rašo (pfiu, įveikiau aš jį šeip ne taip), kad žiemą rekomenduojama salono oro puteklius uždaryt, kad langas normaliai būtų nupučiamas. Tai taip ir darau. Lyg ir tvarkoje pas mane viskas šioje vietoje. :D


solux rašė:
Kitas dalykas, vėlgi susijęs su "langu į pasaulį", - jei lauke lyja, keliai šlapi, priekyje kas nors važiuoja, tuomet valytuvai nuvalo viską išskyrus vidurinę dalį, ties kuria pučiamas oras į priekinį stiklą. Centrinėje stiklo dalyje tiesiog viskas greitai pridžiūsta.

Šitas mane irgi nervino iš pradžių... bet paskum tiesiog pradėjau daugiau purkšti langų apiplovimo skysčio ir bėdos baigėsi. Tikiuosi, kad ateityje jie ištaisys šitą bugą ir padarys kokius keturis purkštukus šitam "stadionui" nuplauti. Nes tie esami du, tai mizernai dirba savo darbą iš pirmo karto. :evil:


solux rašė:
II)Toliau turiu prigesinti Mario entuziazmą dėl purvasaugių: buvau sudėjęs tiek priekyje, tiek gale.....jau 2 kartus... :twisted: . Paaiškinsiu esmę: reikalas tame, kad Citroeno kol kas siūlomi purvasaugiai yra pagaminti iš velniškai kieto plastiko. Taigi, pakanka bent kartą brūkštelti važiuojant nors ir per nedidelį(čia jau mūsų kiemų bei gatvių būklė) bortelį ir purvo sargas kaip mat sutrūksta. Kitas momentas, užmiesčio kelių įdubos. Kalbu apie tas kartais maloniai pasupančias įdubas. Kadangi Grand'as yra pakankamai minkštas, pakanka 70-80 km/h greičio ir nė pats nepastebi kaip tose įdubose pritūpęs Grand'as brūkšteli priekiniais purvasaugiais asfaltą. Toliau belieka juo tik išmesti. Po antrojo karto priekyje jų daugiau nebedėsiu, na, bent jau kol nebus pradėti gaminti iš minkštos medžiagos. Dėl galinių priekaištų neturiu - jie savo funkciją atlieka pagirtinai.

Jooo, mašinėlė tikrai žema. Kadangi teko pasivėžint ir su septintu bemvu (priešpaskutiniu modeliu), tai mašinos aukštis nuo grindų identiškas. Ten kur kabindavau dugną su bemvu, ten dabar užkabinu ir su pikasiku. Su ksara tais pačiais maršrutais vėžinantis problemų nebuvo. Kad purvasargiai kliūna į bordiūrus, tai taip, pastebėjau. :evil: Tai dabar kiemuose tik priekiu į bortelių parkuojuosi. :D Kadangi pas mane yra uždėti tik galiniai purvasargiai, tai dėl priekinių nieko negaliu pasakyt. Tiesa, noras užsidėti yra, bo labai jau greitai ir šonai užsineša pavasariniais orais besivėžinant. Beje, nepamiršk, kad važiuojant greitai, mašinos prošvaisa sumažėja, t. y. mašina dar nuleidžiama žemiau. Taigi, taip išeina, kad važinėtis mūsų greitkeliais su purvasargiais neapsimoka. :evil: Vadinasi, priekinių dar nedėsiu... o galinių, tpfu tpfu tpfu per kairį petį, dar nesutrupinau... :D


solux rašė:
III)Mario įvardintas salono veliūras - jei jis juodas(o manau, kad taip ir yra pas Mario), tuomet tikrai velniava: viskas kimba kaip prie magneto. Visiškai kita situacija kuomet veliūras pilkas(pas mane viename pilkas).

Jep, juodas kaip anglis... bet radau išeitį. Kai varau plauti automobilį, kartu prašau, kad ir saloną prasiurbliuotų. 8) Gal po kokių trejeto metelių pagalvosiu ir apie odinį saloną... bet čia dar tolimos ateities planai... :D


solux rašė:
IV) Kuro sąnaudos - pas mane 2.0 ltr benzinas, automatinė pavarų dėžė. Visiem sakau, ir čia pakartosiu, kad su 9 ltr. vidutinėmis sąnaudomis reikia susitaikyti.

Ai, dzin. Jau susitaikiau... pravariau kažkur apie 3000 km jau, tai vidutines kuro sąnaudas pas mane dabar rodo 9,3. 90-95 procentai nuvažiuoto atstumo yra mieste. Trasoje, kai varai su kruizeriu iki 90 km/h, tai rodo apie 4,5-4,7 litriuko. :hm:

Vytis rašė:
Beje, kuro sanaudos tai kazkaip keistos pas tave, ta prasme dideles. Negi cia viskas del automato? Sakyciau, kaip benzinkos :roll: O kokias sanaudas nurodo manualas? Ar jos esminiai skiriasi su mechaninem dezem?

solux rašė:
Tad, manau, vertinant variklio tūrį, pavarų dėžės tipą, svorį ir t.t., sąnaudos yra ganėtinai pagrįstos.

Pritariu. Kaip sakyt, jei nori tokios klasės auto, tai būk pasiruošęs ir atitinkamoms išlaidoms. 8)


solux rašė:
Tiesa, dar kaip trūkumą galiu pasakyti tai, kad negalima sumontuoti ksenoninių lempučių sistemos į esamus žibintus. Kompiuteris nedraugauja su "įsibrovėliu" :cry:

Nu, pas mane tai jau gamykliniai stovi, tai ir nesuku galvos. Bet negi net įdėjus varžas situacija išlieka tokia pati? Manau turėtų problemos išsispręst, nes juk pikasikai turi opciją "gamykliniai ksenonai". :roll:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 10:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
Mario rašė:
Beje, nepamiršk, kad važiuojant greitai, mašinos prošvaisa sumažėja, t. y. mašina dar nuleidžiama žemiau.


deja, bet nieko panasaus picasse nevyksta :)
versijose su pneumatine galine pakaba koreguojamas (palaikomas vienodas) galines pakabos aukstis, bet tik tam kad prikrovus bagazine nenusestu galas. su vaziavimu greitai tai niekaip nesusije.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2008, 12:13 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
as rašė:
deja, bet nieko panasaus picasse nevyksta :)
versijose su pneumatine galine pakaba koreguojamas (palaikomas vienodas) galines pakabos aukstis, bet tik tam kad prikrovus bagazine nenusestu galas. su vaziavimu greitai tai niekaip nesusije.

Blyn, nu taigi skaičiau manuale... :roll: ...nebent su C5 sumaišiau, nes dar ir į šitą modelį dabar dairausi... :oops:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 05 2008, 08:56 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 05 2007, 20:00
Pranešimai: 23
Miestas: Alytus
Cituoti:
Nu, pas mane tai jau gamykliniai stovi, tai ir nesuku galvos. Bet negi net įdėjus varžas situacija išlieka tokia pati? Manau turėtų problemos išsispręst, nes juk pikasikai turi opciją "gamykliniai ksenonai". :roll:


Bandėme apgauti, t.y., nurodyti automobilio kompiuteriui, kad yra ksenonai. Rezultate - klaida išnyksta.... iki sekančio užvedimo :evil:

_________________
Citroen C4 Grand Picasso, 2 ltr., Exclusive-ex
Citroen C4 Picasso, 2 ltr., Exlusive-ex
Citroen Berlingo, 1,6 Multispace-ex
Citroen C3 New 1.4 VTI Exlusive


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 194 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007