WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Įspūdis apie Grand C4 Picasso
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=14006
Puslapis 113

Autorius:  velinas [ Sau 25 2008, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Įspūdis apie Grand C4 Picasso

Mario, papasakok savo įspūdžius, labai įdomu :roll: :wink:

Autorius:  Ori0n [ Sau 25 2008, 20:20 ]
Pranešimo tema: 

teko šiandien iš paskos pavažiuot grand'ui, pamasčiau kadanors pats tokį turėt negreit dar :)
palyginus su xantia tai beveik namelis ant ratų :D

Autorius:  Edma [ Sau 25 2008, 21:22 ]
Pranešimo tema: 

mr_aurimas rašė:
Mane viena karta veze su grandu,siaip ispudziai geri :idea: neskaitant triuksmo,kuris tikrai didelis ir erzinantis :roll:
tas priekinis stiklas tai atrodo gerai,bet man asmeniskai nepatinka,nes jei sauleta diena reikia susiraukusiam vaziuot(cia nuo akiu jautrumo priklauso) :shock: :lol:
Nu nesakyk. Didelis stiklas - privalumas, matomumas- lyg butum lauke. Kazkaip teko isest i uosvio Pasatija, Tai po Berlingo pasijutau lyg tanke- matomumas kaip per vamzdi... :wink:

Autorius:  xminde [ Sau 25 2008, 21:54 ]
Pranešimo tema: 

Tas didelis stiklas labai šustrai susimažina jei pasinaudoji tais antaiais kuriuose yra vedrodėliai veideliui paišytis ;).
Nedaug man teo su juo važiuoti, bet auto kelią laiko gerai, o jei dar exclusyvas tai gale su pneumatine amortizacija - dar ir minkštai :).

Autorius:  RaimisD [ Sau 27 2008, 21:19 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
jei dar exclusyvas tai gale su pneumatine amortizacija - dar ir minkštai :).


Tik vienas minusas su pneumatine pakaba , zapaskes NERA visai !

Autorius:  Mario [ Sau 28 2008, 10:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Įspūdis apie Grand C4 Picasso

velinas rašė:
Mario, papasakok savo įspūdžius, labai įdomu :roll: :wink:

Jei vienu žodžiu - tai LEDAS. Net nepaisant to, kad tai dyzelka, nors aš ir esu užkietėjęs benzinistas. Po truputį pradedu keist požiūrį į traktorius. :lol2: Daiktas tikrai afygenas, tiek erdvės, tiek komforto, tiek ir galios prasme. Nespėji paspaust, o tas jau valina. :o Į dieną patenku bent į keletą avarinių situacijų, bo visokie pacukai su audinėm ir bemvais visada bando užlįst prieš mano boingą. Tik balvonai niekaip nesupranta iš kur pas autobusą šitiek smarvės. :D Aišku, kuro sąnaudos tai įspūdingos. Spaudžiant tapkę - 14 litrų mieste, nespaudžiant - 10. :x Nežinau, gal įsigudrinsiu vėliau ir į mažiau tilpt. Užmiestyje - jokių problemų. Tevalgo vos 4-5 litrus važiuojant ~90 Km/h. Važiuojant 140, tevalgo tik 8 litriukus. Kaifas užmiestyje. Komforto tikrai daug. Tik užknisa, kad viską valdo elektronika. Kad ją išjugnt, tai mėnesį laiko reikia studijuot manualą, kuris storesnis nei visos Lietuvos istorija. :lol2: Knopkių daugiau negu pas S klasės mersą. :shock: Priekinis stiklas laaabai įspūdingas. Ypač jaučiu bus kaifas kelionėse, kai norėsi panoramines fotkes daryt neišlipant iš auto. Kaip ir Xmindė sakė, stiklo "dydį" gali pasimažint iki standartinio. Ten važinėja tokie papildomi uždangalai. Aš kadangi mėgstu erdvę, tai visai nieko prieš būčiau ir prieš stiklinį stogą, bet draudikai atkalbėjo nuo šito avangardo, nes vien dabar jau 5 klt moku už kasko draudimą. Su tuo stikliniu stogu vos ne 8 klt susidaro. :shock: Dėl zapaskės, tai jo, pravalas. Yra įdėtas tik remkomplektas. Gerai, jei užvažiuosi tik ant kokio vinuko. Tai susitvarkyt problemų nebus, bet va jei kokian bardiūran kaukšteltum, tai... reikėtų skambint VEHO avarinėn tarnybon, kuri kiaurą parą veikią. Mašina gal kiek ir minkštesnę su ta pneumatine pakaba, tačiau palyginti su CX - geroookai atsilieka. :D Pribumbasų prasme, aišku, net nėra ką lyginti su konkurentais. Vien ką reiškia besisukaliojantys ksenonai. Išpradžių buvo kiek neįprasta, bet dabar kaifas. Tiesa, šitą pribambasą ten kažkaip ir išjungt galima, jei erzint pradeda. Ale vėl gi, reikia vartotojo instrukcijoje knistis, kuri nėra maža. :D Šešių bėgių automatas su galimybe ir pačiam bėgius pamaigyt irgi yra super navarotas. Vienu žodžiu, jeigu jus kas domina konkrečiai, tai geriau klauskit, bus paprasčiau, o tai aš čia romanų kai prirašysiu...
Ai, va jau ir vieną minusą žinau. Žiauriai užneša galinį stiklą, kurį reikia dažnai valyti. O vat valytuvas galinis tai ne automatinis. :(

Autorius:  RaimisD [ Sau 28 2008, 13:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Įspūdis apie Grand C4 Picasso

Mario rašė:
Ai, va jau ir vieną minusą žinau. Žiauriai užneša galinį stiklą, kurį reikia dažnai valyti. O vat valytuvas galinis tai ne automatinis. :(


Nuo sito padeda galiniai purvasargiai.Siaip ir priekiniai nepakenkia, po 4-5 metu nereikia slenksciu dazyti ir kai keisi i nauja maziau atskaiciuos uz remontus.

Autorius:  orandzh [ Sau 29 2008, 00:11 ]
Pranešimo tema: 

http://www.youtube.com/watch?v=ukLC-igwCDM

review iš fifth gear. šeip kiek skaičiau review, tai praktiškai visi labai giria šitą mašiną, dar neteko apie jokį kitą citroen modelį tiek teigiamų žodžių išgirsti, ypač iš britų :D

Autorius:  orandzh [ Sau 29 2008, 18:44 ]
Pranešimo tema: 

Mario rašė:
Kol naujas, tai nėr prie ko ir prikibt, bet po kurio laiko vis tiek kas nors išlys. Ten tiek prifarširuota elektronikos, kad jei ji pradės gest, tai bus ragas... finansine prasme. :D
O jei nori neigiamų atsiliepimų, tai aš galiu pasakyti dar vieną mašinos minusą - kai atidarai kapotą, jį reikia pačiam tuo dratu pritvirtint, kad neužsidarytų. :evil: Pas mane net Xsaroje buvo amortikai įstatyti ir nereikėjo kruštis su tuo kapotu. :D
Beje, dar vienas įdomus faktas - pas šitą daiktą priekiniai SPARNAI yra PLASTIKINIAI. :shock: :D


mario, linkiu, kad tik šios "didelės" problemos ir tekankintų tavo draugystės su grad'u metu :D manau, daugelis žmonių norėtų, kad jų bėdos būtų tik tokios. :)

kita vertus, jei jau daryti, tai iki galo, vat emė ir sugudravo su kapotu. beje, labai gera mintis su tuo automatiniu galinio stiklo valytuvu, nes mano xantia irgi nervina, kai reikia jį įjunginėt išjunginėti, bent jau būtų kokia programa su pertrauka..

Autorius:  ArvydasAS [ Sau 29 2008, 19:19 ]
Pranešimo tema: 

Nu dėl sparnų ir kapoto prilaikymo kojalės - tai iš Renault'o prisimokė. Kai turėjau Laguna, tai ten irgi kapotas antkojalės buvo. Keist buvo po XM'o. O vat pas C5 vėl kapotas normaliai - su amortikais :) Vat pas man tai nėr problemos su galinio stiklo valymu - valytuvo nėr :) O kai jis dar buvo, tai... ir nepamenu, bet atrodo kad būdavo galimybė įjungti, kad su pertraukom valytų. Kažkaip keista, kad C4 to neturi... O gal turi? Tu, Mario, manualą pavartyk ;)

Autorius:  Mario [ Sau 30 2008, 08:26 ]
Pranešimo tema: 

orandzh rašė:
mario, linkiu, kad tik šios "didelės" problemos ir tekankintų tavo draugystės su grad'u metu :D manau, daugelis žmonių norėtų, kad jų bėdos būtų tik tokios. :)


Dėkui. Kol kas esu patenkintas, tačiau vis randu prie ko prikibti. Veliūras kažkoks levas - labai visas "šiukšles" renka. Ksaros buvo praktiškesnis. :D


ArvydasAS rašė:
ir nepamenu, bet atrodo kad būdavo galimybė įjungti, kad su pertraukom valytų. Kažkaip keista, kad C4 to neturi... O gal turi? Tu, Mario, manualą pavartyk ;)


Neturiu aš ką veikt? Kai jau baisiai baisiai prispirs, tada ir perskaitysiu. Ten savaitės laiko reikia, kol ten viską perskaitysi. :D

Autorius:  Arte [ Vas 01 2008, 20:01 ]
Pranešimo tema: 

Skaitau ir atpažįstu visus Evasion trūkumėlius :), nu, išskyrus 10-14l mieste :lol:

Kiek turėjau >>, kokybiškiausios salono medžiagos - BX, po to XM, Xantija. O tie autobusai tai šyrpotrebas :evil:

Autorius:  Mario [ Vas 06 2008, 09:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Įspūdis apie Grand C4 Picasso

Mario rašė:
RaimisD rašė:
Nuo sito padeda galiniai purvasargiai.Siaip ir priekiniai nepakenkia, po 4-5 metu nereikia slenksciu dazyti ir kai keisi i nauja maziau atskaiciuos uz remontus.

Mintis! Reiks pasidomėt kas po kam ten su tais purvasargiais pas VEHO...

Taigis, purvasargių kaina VEHO 114 litų su centais. Montavimas - 100 litų. :shock:
Bet problema už tai išspręsta. Galinio lango nereikia valyt kas tris šimtus metrus. :D

Arte. rašė:
Skaitau ir atpažįstu visus Evasion trūkumėlius :), nu, išskyrus 10-14l mieste :lol:

Jau įsigudrinau ir į 9,5 litro mieste tilpt. :hm: Dar pasitreniruosiu, tai vnuš ir į 9 tilpsiu... nors labai abejoju... :D

Arte. rašė:
Kiek turėjau >>, kokybiškiausios salono medžiagos - BX, po to XM, Xantija. O tie autobusai tai šyrpotrebas :evil:

Tu bent jau atsisėk į grandą, o tada jau apie autobusus galėsi bambėt. :lol2:

Autorius:  Leone [ Vas 08 2008, 15:11 ]
Pranešimo tema: 

Mario rašė:
Kol naujas, tai nėr prie ko ir prikibt, bet po kurio laiko vis tiek kas nors išlys. Ten tiek prifarširuota elektronikos, kad jei ji pradės gest, tai bus ragas... finansine prasme. :D
O jei nori neigiamų atsiliepimų, tai aš galiu pasakyti dar vieną mašinos minusą - kai atidarai kapotą, jį reikia pačiam tuo dratu pritvirtint, kad neužsidarytų. :evil: Pas mane net Xsaroje buvo amortikai įstatyti ir nereikėjo kruštis su tuo kapotu. :D
Beje, dar vienas įdomus faktas - pas šitą daiktą priekiniai SPARNAI yra PLASTIKINIAI. :shock: :D

Taupymo sumetimai turbut del plastiko. Jis ne tik citramonuos. Renuko keli modeliai palstiku apdeti (scenikas ir espeisas). Senam pikasiuke priekinis kapotas ir metalo shmotu remias. Kadangi pripratau prie to tai jokis tenai minusas (patikimiau nei ant tu amortiku kurie pagenda ir nelaiko svorio ir kapotas tylei per spranda voshteli). Ir seip ko landzioti po kapotu naujai mashinai :) o va senukas picassius savo subinite pasivalo automatu periodishkai. keista kad naujam kashkas keites.
Seip C4 Picasso man svojone. gal prie pensijos pavyks priglausti i savo auto parka.

Autorius:  xamas [ Vas 08 2008, 15:44 ]
Pranešimo tema: 

Na dar + radau, airiskam zurnale Wats' a Car c4 pikaciu gaves daugiausia balu kaip rekomendacija auto pirkimui, kitaip sakant savo klaseje Nr.1.......

Puslapis 113 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/