WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 19 2024, 13:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 26 2019, 22:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
307 2002,m

2L benzinas nera kibirksties bobinoje

variklis kaip visu citroen EW10J4

i bobina ateina 3 laidai. autodata ziurejau turi buti +12 ir 2 signaliniai laidai

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2019, 23:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
O tai kitą babiną bandėte pradžioje? Kaip ir dažniausia bėdelė tokia būtų. O toliau tai pagal išvadintus fiškės kontaktus, tai ieškokit pliuso, minuso, ir toliau signalo. Jei nėra pliuso ar minuso, tai ieškokit maitinimų, o jei nėra signalo, tai ieškokit kontakto iki variklio kompo, nes tą signalą duoda jis.
Ir jei kontaktas yra, tai vadinas iš variklio kompiuterio tie signalai neateina, vadinas bėda jame.
Jie kažkiek tai genda, sako. Jei reiktų, tai turiu tikrai veikiantį Magnetti Marelli su elektrine sklende ir galbūt veikiantį Magnetti Marelli su mechanine sklende. Abu variantai senesnio kvadratinio 4MP2 su žinomais PIN kodais. Raktus perrišti galime, tik dingsta pultelių funkcionalumas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2019, 23:26 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
+12 yra . bobinos dar neturime pakaitines :evil:

ant kompo yra 3 fyskes A B C . Norejau paklausti kuri ant kompo fyske A B C ?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2019, 23:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
+12 yra . bobinos dar neturime pakaitines :evil:

ant kompo yra 3 fyskes A B C . Norejau paklausti kuri ant kompo fyske A B C ?

Autodatoj jei žiūrit schemas, tai ten pat būna kurnors šone arba ant pačio kompo ir lentelė, kur parašyta, kuri fiškė yra kuri, tai yra pvz
A - 40 sw
B - 36 gr
C - 16 br
D - 2 bl

Tai dažniausiai būna vokiškai arba prancūziškai

A - 40 kontaktų juoda (swartz)
B - 36 pilka (grau)
C - 16 ruda (braun)
D - 2 mėlyna (blau)

Ir t.t.

O fiškėse numeriai jau aiškūs, raidė stulpelis, skaičius eilutė. Galima pagal laidų numerius žiūrėti, bet labai šlykštu, nes dažnai būna užrašytas ne tik laido numeris, bet ir pynės numeris arba komponento numeris ir to laido numerio neatseki. Ir dar labai dažnai būna nedaspausdintas, nublukęs arba nugramdytas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2019, 00:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Babina butu pirmas klausimas bet paburta ten, is variklio kompo laidas isvestas i kistuka, signalke isemem kazkas jau iki musu bande tvarkyt :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2019, 18:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
bobina patikrinta. gera veikia

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 03 2019, 18:34 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
sekmes

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2019, 02:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2019, 09:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Paskutinis toks bajeris baigėsi tuom, kad mašinos šeimininkams teko knistis po ßiukšlynä ir ieškoti išmesto seno rakto kevaliuko ;)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2019, 18:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

nea Tada anas peziukas sekmingia gyvan klaipedoj -atidaviau drauges mamai :D bet po dirzo keitimo jam labai purtosi variklis. gal ka sujudinom, bandysiu dar zvakes keist. bet nera jokiu pozymiu kad nesudirbtu cilindras, bet variklsi purtosi kaip reiakalas.

cia kitas peziukas- pirkau ji su tikslu padovanot draugui :D jis dar gyvena XXa su mono ipurkimu tai laikas atsinaujint i modernia tiesioginio iputimo(dar ne i cilindra deja) automasina peu 307 :D pinigu gaili masinai bet dovanota manau priims nesilauzydamas :D tik pataisyst reikia :) neziurejom dar kompo. siand kobis birztono pusmaratonyje dalyvavo kartu tai nebuvo laiko :D benza paduoda lyg ir. signalke islupau. duju neatjunginejau bet laikinai irg teks. blogiausia kad smukstarai dujininkai jungesi prie babinu- kirpo laidus tai pilnai galejo sudegint benzo kompo viduj kazka. savininkas sake kad masina veike, be tpo kelione spas dujininkus kita ryta nebeuzsikure.

raktai yra du. su abiem nedega lock mygtukas raudonai, peugeot planet unlocked ecu irgi. idomu kas cia per gedimas bus.lieka laidynas arba variklio kompas.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2019, 19:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
class A biski geriau negu class D . tai tik tiek


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2019, 20:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

nea Tada anas peziukas sekmingia gyvan klaipedoj -atidaviau drauges mamai :D bet po dirzo keitimo jam labai purtosi variklis. gal ka sujudinom, bandysiu dar zvakes keist. bet nera jokiu pozymiu kad nesudirbtu cilindras, bet variklsi purtosi kaip reiakalas.

cia kitas peziukas- pirkau ji su tikslu padovanot draugui :D jis dar gyvena XXa su mono ipurkimu tai laikas atsinaujint i modernia tiesioginio iputimo(dar ne i cilindra deja) automasina peu 307 :D pinigu gaili masinai bet dovanota manau priims nesilauzydamas :D tik pataisyst reikia :) neziurejom dar kompo. siand kobis birztono pusmaratonyje dalyvavo kartu tai nebuvo laiko :D benza paduoda lyg ir. signalke islupau. duju neatjunginejau bet laikinai irg teks. blogiausia kad smukstarai dujininkai jungesi prie babinu- kirpo laidus tai pilnai galejo sudegint benzo kompo viduj kazka. savininkas sake kad masina veike, be tpo kelione spas dujininkus kita ryta nebeuzsikure.

raktai yra du. su abiem nedega lock mygtukas raudonai, peugeot planet unlocked ecu irgi. idomu kas cia per gedimas bus.lieka laidynas arba variklio kompas.

Seniem pagyvenusiem varikliam, pagrinde benzininiam, kartais buna, kad po dirzo keitimo neveikia kokie voztuvai, arba kad kala voztuvai del kompensatoriu. Esme, kad tai turi per kelias valandas praeiti ir 99proc praeina. Taip kazkaip ir pasakiau tada. Jei nedingo simptomai, galim paziureti papildomai is naujo fazes. Jei kada ta masina bus Kaune, sakykit.
Bet gali buti ir visai nesusije. Ne is vieno tokio variklio buvusio vadeliotojo esu girdejes, kad i turejimo gala, kai ridos pasidare dideles, pradedavo drebeti ant laisvu, ta pats matau ir ant draugo C5 I su tokiu varikliu, kai nupirkom 2013tais buvo liuks, o dabar nemenkai kratosi. Is nepatikrintu saltiniu esu girdejes, kad turetu padeti nauji kompensatoriai. Deja, patvirtinti negaliu. Susije gali buti su dirzo keitimu tuo, kaip ir minejau, kad kartais reikia velenelius pasukti atgal, dar kad variklis bent 10 ratu buna prasukamas rankomis, t.y. be tepalo slegio. Vel kazkas tose vietose negero gali nutikti, jei jau dirbo ant paskutinio plauko. ES9 V6 varikliams, nuo paciu seniausiu versiju XM ir Xantia, iki paciu naujausiu C5X7, 2 atvejais is 3 pakeitus dirza koki pusvalandi patarska vienas arba keli voztuvai, kol susireguliuoja.
Dirzo patikrinima is manes turit nemokamai vien del ramybes.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 05 2019, 08:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
[ Seniem pagyvenusiem varikliam, pagrinde benzininiam, kartais buna, kad po dirzo keitimo neveikia kokie voztuvai, arba kad kala voztuvai del kompensatoriu. Esme, kad tai turi per kelias valandas praeiti ir 99proc praeina. Taip kazkaip ir pasakiau tada. Jei nedingo simptomai, galim paziureti papildomai is naujo fazes. Jei kada ta masina bus Kaune, sakykit.
Bet gali buti ir visai nesusije. Ne is vieno tokio variklio buvusio vadeliotojo esu girdejes, kad i turejimo gala, kai ridos pasidare dideles, pradedavo drebeti ant laisvu, ta pats matau ir ant draugo C5 I su tokiu varikliu, kai nupirkom 2013tais buvo liuks, o dabar nemenkai kratosi. Is nepatikrintu saltiniu esu girdejes, kad turetu padeti nauji kompensatoriai. Deja, patvirtinti negaliu. Susije gali buti su dirzo keitimu tuo, kaip ir minejau, kad kartais reikia velenelius pasukti atgal, dar kad variklis bent 10 ratu buna prasukamas rankomis, t.y. be tepalo slegio. Vel kazkas tose vietose negero gali nutikti, jei jau dirbo ant paskutinio plauko. ES9 V6 varikliams, nuo paciu seniausiu versiju XM ir Xantia, iki paciu naujausiu C5X7, 2 atvejais is 3 pakeitus dirza koki pusvalandi patarska vienas arba keli voztuvai, kol susireguliuoja.
Dirzo patikrinima is manes turit nemokamai vien del ramybes.


Aciu Tadai, gal ir reiks parginti peziuka i kauna trumpam kada. Siaip bandysiu pakeisti zvakes dar. sunku ka pasakyti nes iskart po dirzu keitimo atidaviau masina, bet praeita sav uzmeciau aki i vidutines kuro sanaudas per 2000km 12.1litro prie 37km/h :shock: budavo 8.8-10litru prie 35km/h vidutinio. tiems benzams kad imtu tiek reka laikyt 140km/h, maniskis aerodinamikos isikunyjimas c4 pikaso mieste prie 35km/h vidutinio 8.8, uzmiestyje laikant 140km/h apie 11.7/100km. jagas prie 140 10.2litro. vis dar laukia dezes projektas is dyzelio :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007