WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Del techninio aptarnavimo
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=17571
Puslapis 12

Autorius:  ratlankiz [ Sau 28 2009, 21:40 ]
Pranešimo tema:  Del techninio aptarnavimo

Sveiki.

Iskilo man toks (galbut kam nors pasirodisiantis kvailas) klausimas. Turiu as C4 05' ir jam aptarnavimas priklauso pagal gamintoja kas 30kkm. Anksciau as turejau kelis bmw 95-97 metu ir jiem alyva su filtrais keisdavau kas 10kkm, max kas 12kkm. Tai va tokia dilema, ar nera tie aptarnavimai kas 30kkm gamintoju apskaiciuoti taip, kad variklis uzsilenks prabeges kokius 150kkm? Juk jei tarkim pazangesne technologija surinkti varikliai maziau dyla (tarkim) , bet oro filtrai vistiek siuksles gaudo vienodai, nesvarbu sena masina ar nelabai.. Dabar kazkaip keista vaziuot tuos km ir galvot kad kaip ir laikas keist bet dar nereikia keist.. paprotinkit man :roll:

Autorius:  tulia [ Sau 28 2009, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

tai keisk kas 10 ir galvai bus spakaina ir miegosi geriau :D
ir nematau cia tos problemos

Autorius:  ratlankiz [ Sau 29 2009, 14:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Problemos cia nera. Tik seip idomu, kuriuo budu cia tas resursas tiek soktelejo?

Autorius:  Mario [ Sau 29 2009, 15:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Viskas normaliai. Maniškiam irgi kas 30 tūkst. aptarnavimas. Oro filtrą VEHO keičia kas 60 000 km. ;)
Tu varyk mašiną į VEHO ir jie pakeis tau tai, kas priklauso pagal kilometražą. :D

Autorius:  ratlankiz [ Sau 29 2009, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Buvau Veho kai tik nusipirkau masina , buvo prabegus kazkas tai apie 35kkm, tai padare ta 30kkm aptarnavima ir sake atvaziuot kai bus 60kkm. Del to kad veho atliks sekanti aptarnavima net neabejoju. Bet klausimas buvo kitame, kodel tas aptarnavimo intervalas tiek pailgejo, ar ne del to, kad gamintojai apskaiciavo kad tarkim masina prabegus 150kkm uzsilenks ir jiems bus tai naudinga nes ale vartotojas vaziuos taisyt pas juos i servisa arba pirks isvis nauja masina. Ar del to kad pagerejo galbut kokia surinkimo, detaliu kokybe ar pan? Nors apie sita dalyka tai manau toli grazu...

Autorius:  Mario [ Sau 30 2009, 08:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Nesuk smegenų. Jei pilsi gerus tepalus, dėl to intervalo tikrai nesijaudink. Plius dar gi tau rodo tas atbulinis kilometražas kiek liko iki kito tepalų keitimo. Jis ten paskaičiuoja pagal mašinos eksploatavimo aplinkybes. Droši mašiną, teks tepaliukus jau ir po 10 tūkst. km keist. ;) Ir resursas jų tikrai ne 150 tūkst. Būk ramus. :D

Autorius:  vikis [ Sau 30 2009, 08:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Drįsčiau teigti, kad skaitiklis tiesiog matematiškai rodo kiek km liko iki sukaks sekantys 30000 nepriklausomai nuo to, kaip važiuoji.

Autorius:  Yoshivara [ Sau 30 2009, 08:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Darbinese Vectrose tai taip - kompas isskaiciuoja, tie kurie vazineja +- po miesta - TA po 8000-10000 raktukas uzsidega, tie kurie vazineja ilgais atstumais - ~25 000.

Autorius:  Mario [ Sau 30 2009, 08:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

vikis rašė:
Drįsčiau teigti, kad skaitiklis tiesiog matematiškai rodo kiek km liko iki sukaks sekantys 30000 nepriklausomai nuo to, kaip važiuoji.

Šįkart, Viki, esi neteisus. Eksperimentuota su ksara. Makaluojantis po miestą tas kilometražas tirpsta žymiai (pabrėžiu - žymiai) greičiau, nei nuvarius 2000 km autobanais. ;)

Autorius:  ratlankiz [ Sau 30 2009, 08:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

del to kad mieste greiciau tirpsta kilometrai, tai man su darbiniu sprinteriu kai dirbdavau teko pastebet. Nu anyway dekui uz pasisakymus :wink:

Autorius:  vikis [ Sau 30 2009, 09:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

hmmm... kažkodėl tokio reiškinio nebuvau pastebėjęs picasse, nors važinėjau su juo 80% mieste. dabar pasidomėjau, atrodo kad intervalas daugumos gamintojų tiesiog rišamas su išnaudotu kurio kiekiu, nors kai kas naudoja tokias formules, kad kilometrai pravažiuoti šaltu varikliu ir kilometrai, pravažiuoti didesniu už tam tikrą rpm dvigubinasi ir pan...

Autorius:  Mario [ Sau 30 2009, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

vikis rašė:
hmmm... kažkodėl tokio reiškinio nebuvau pastebėjęs picasse, nors važinėjau su juo 80% mieste. dabar pasidomėjau, atrodo kad intervalas daugumos gamintojų tiesiog rišamas su išnaudotu kurio kiekiu, nors kai kas naudoja tokias formules, kad kilometrai pravažiuoti šaltu varikliu ir kilometrai, pravažiuoti didesniu už tam tikrą rpm dvigubinasi ir pan...

Nežinau kaip ten tiksliai tas surišimas yra, bet kad pamaigius tapkę tie skaičiukai aptirpdavo, tai faktas. Aišku, kuo sunkesnė tapkė, tuo daugiau kuro išnaudoji. Gal ir nuo kuro sąnaudų tada tas yra skaičiuojama. :roll:

Autorius:  taurius [ Sau 31 2009, 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Tas intervalas yra programuojamas pagal klimato sąlygas šalyje.
Lietuva yra įvardijama kaip didelio užterštumo šalis, todėl yra rekomendacijų pakeisti tą intervalą į 20000.
Žinoma, tepalų kokybė gerėja, bet manau nemažai įtakos tokiams ilgam intervalui turi noras pasirodyti pirkėjui.

Iš serviso praktikos - daugėja naujų hdi variklių, nuvažiavusių apie 150kkm su turbinos defektais, kurie nutinka dėl prasto tepimo. Manau gamintojui labiau rūpi to garantinio periodo patikimumas, o vartotojui turėtų rupėti ilgalaikė perspektyva, todėl pats keičiu kas 15-20kkm 2l 100kw hdi varikliui, blogiau tikrai nebus.

O dėl purvo Lietuvoje, tai pakėlus automobilį ant keltuvo nešvarumo prasme 70kkm Lietuvoje nuvažiavęs automobilis atrodo 3 kart baisiau nei 150kkm nuvažiavęs Prancūzijoje...

Autorius:  as [ Sau 31 2009, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

Mario rašė:
vikis rašė:
Drįsčiau teigti, kad skaitiklis tiesiog matematiškai rodo kiek km liko iki sukaks sekantys 30000 nepriklausomai nuo to, kaip važiuoji.

Šįkart, Viki, esi neteisus. Eksperimentuota su ksara. Makaluojantis po miestą tas kilometražas tirpsta žymiai (pabrėžiu - žymiai) greičiau, nei nuvarius 2000 km autobanais. ;)


Vikis teisus, skaitliuko parodymai mazeja priklausomai nuo nuvaziuotu km ir praejusio laiko. kadangi aptarnavimo intervalai yra ir km ir laikas (kas 1 metai arba 2 metai), jusu pastebetas neproporcingas kilometrazo tirpimas pasijaucia tada kai vaziuojama nedaug, t.y. per metus ar 2 nuvaziuojama maziau nei nustatytas aptarnavimo intervalas. baigiantis numatytam laikui (metams) vaziuoti like km pradeda tirpti "ant akiu". vat ir visa gudrybe. citrono elektronika nekontroliuoja jokiu kapoto atidarymu ar stipresniu tapkes spaudinejimu.

Autorius:  Gedas [ Vas 02 2009, 16:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Del techninio aptarnavimo

As kas 10k-12k km pasikeiciu ir kazkodel ramu,pilu totalius,tai nemanau kad labai brangu yra kas tiek keist.. kiek zinau su lagunom 1.9dci buvo yra didelis intervalas keist tepalus lyg 30k,bet kazkokiam zurnale skaiciau kad tiek as keite 10-15k km neturejo bedu su turbinom..

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/