WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=30342
Puslapis 25

Autorius:  tadas1991 [ Bir 19 2016, 17:09 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Kaina tikrai gera, mes didmenoj po tiek negaunam.

Autorius:  grige [ Bir 19 2016, 17:16 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

bet ji biski skiriasi nuo 5W30 QUARTZ INEO ECS 5L ( https://www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcij ... EO-ECS-5L/ ), nes ten ant ipakavimo raso TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W30". Ar cia nieko tokio?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 19 2016, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Pakuotės foto ne visada atitinka pavadinimą. Kaip ten vadinasi "asociatyvinė fotografija" ?
INEO Long life yra kitas tepaliukas, bet būna pilamas ir jis kartais. Šiaip ten teoriškai labiau vokietukams skirtas produktas, su VW ir kitų panašių gamintojų specifikacijom.

Autorius:  gintauts1 [ Bir 19 2016, 20:53 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

grige rašė:
va ir senukai kaip tik jom akcija daro https://www.senukai.lt/p/varikliu-tepal ... -5w30/4f82


Dėkui :) Neaišku kas buvo prieš tai pilta. Tai jaučiu prieš keičiant tuos reiktų su kažkuo pravalyt motorą.

Mašinoj tebėra suodžių filtras, tai tikriausiai reiktų karts nuo karto autostradoj kokiu 4 bėgiu gerai paspausti, kad prasivalytų?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 19 2016, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Reiktų pasitikrint, ar jis ne ant užsikimšimo ribos, pradžiai. Taip pat, ar yra skysčio bei sistema veikia be klaidų.
O bėgis ir kitka ten nėra taip jau svarbu. Svarbu pavažiuot ne mažesniu kaip kokiu 70kmh (realiai kuo greičiau, tuo geriau, o iš tikro, tai kuo daugiau sudeginama kuro, tuo geriau) greičiu kokias 15min, kad sistema susivoktų ir galėtų prasivalyti pati. Ten viską padaro savaime. Skirtingai veikia pagal gamintojus, bet įsivaizduokim maždaug taip: didina kuro kiekį, vėlina įpurškimą arba ilgina after-injection, kad dalis baigtų degti duslintuve, sujungia krūvą papildomos elektros įrangos, kad labiau apkrautų motorą. Taip užkaitinamas variklis ir pats duslintuvas, ir pasiekiama suodžių deginimo temperatūra.

Autorius:  gintauts1 [ Bir 19 2016, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

tadas1991 rašė:
Reiktų pasitikrint, ar jis ne ant užsikimšimo ribos, pradžiai. Taip pat, ar yra skysčio bei sistema veikia be klaidų.
O bėgis ir kitka ten nėra taip jau svarbu. Svarbu pavažiuot ne mažesniu kaip kokiu 70kmh (realiai kuo greičiau, tuo geriau, o iš tikro, tai kuo daugiau sudeginama kuro, tuo geriau) greičiu kokias 15min, kad sistema susivoktų ir galėtų prasivalyti pati. Ten viską padaro savaime. Skirtingai veikia pagal gamintojus, bet įsivaizduokim maždaug taip: didina kuro kiekį, vėlina įpurškimą arba ilgina after-injection, kad dalis baigtų degti duslintuve, sujungia krūvą papildomos elektros įrangos, kad labiau apkrautų motorą. Taip užkaitinamas variklis ir pats duslintuvas, ir pasiekiama suodžių deginimo temperatūra.


buvo pasijungę per kompą, tai rodė 50 procentų užkimštumo

Autorius:  tadas1991 [ Bir 19 2016, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Tie procentai nieko nerodo, jie rodo plius minus esamą procentinę reikšmę intervale tarp regeneracijų. Esmė yra diferencinis slėgis ir atstumas tarp regeneracijų. Taip pat, ar nėra atminty senų klaidų apie užsikimšimą.

Autorius:  Vytis [ Bir 19 2016, 22:32 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Dėl tepalo: jis turi atitikti B71 2290 specifikaciją, be jau minėto Quartz INEO ECS, yra nemažai kitų su šia specifikacija, kiekvienas normalus gamintojas tokį turi. 1,6hdi varikliui teisingas tepalas yra labai svarbus, kaip ir jo teisingas pakeitimas pilnai išvarvinant (ne su siurbliu iš viršaus). Citroen yra išleidęs rekomendaciją išvarvinant tepalą laukti 10(!) minučių. Dėl tepalo nekeitimo pasekmės labai brangios: turbina pirmoj vietoj.
Keitimo intervalas yra 20tkm normalaus eksploatavimo sąlygomis, 15tkm - sunkaus. LT atstovas reikalauja 15tkm intervalo, nes šaltos žiemos pas mus lemia "sunkias" sąlygas.

Dėl diržo keitimo: pagal knygutę tai 240tkm. Deja neseniai sumažino iki 120tkm (tą žino tik atstovai). Mano atveju (1,6, 82kw) po 70tkm buvo keistas pagal garantiją, nes buvo akivaizdus guolio ūžesys. Prie 75tkm atstovas pasakė, kad mano varikliui yra išleista modifikacija, kurios metu keičia (nemokamai) veleno kažkokią dalį (lyg kryžmę, bet nesu tikras kas ten yra) ir priedo pakeičia nemokamai ir diržą - čia viskas jau seniai po garantijos. Priežastis: ta kryžmė ar kas ten gali suėsti diržą.

Žodžiu verta apsilankyt pas atstovą kad sužinot ar nepakeis kartais nemokamai. Beje, dar nekeičiau aš to diržo pagal modifikaciją, dar kiek pavažinėsiu, nes pakeistą diržą keist po 5tkm prasmės nematau, nesvarbu kad nemokamai.

Autorius:  grige [ Bir 20 2016, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

gintauts1 rašė:
Sveiki. Nusipirkau C4 picasso 1.6 hdi 2010 m. Rida 177000. Ar siųlot keist diržą? Kur pirkti komplektą? Kaip šioj mašinoj oro filtras keičiasi?

Tu gal is Taurages nusipirkai juoda su panorama granta?

Autorius:  gintauts1 [ Bir 21 2016, 23:40 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Pirkau tiesiai is Prancūzų. Biški brangiau kainavo nei Lietuvoj skelbimuose ir komplektacija ne pati gausiausia, bet bent lyginant su tai ką apžiūrėjau Lietuvoje, tai išlaikytas puikiai.
Esu matęs nuotraukose, kad atsidaro galinio dangčio stiklas, bet savajam nematau kur ką spausti, kad jis atsidarytų :D

Autorius:  tadas1991 [ Bir 22 2016, 00:02 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Už valytuvo tokios plastikinės rankenėlės užkišus būna guminė knopkutė.

Autorius:  Stasietis [ Bir 22 2016, 06:05 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

tadas1991 rašė:
Už valytuvo tokios plastikinės rankenėlės užkišus būna guminė knopkutė.

Ot ir ne. Knopke yra kaip ir bagazines dangcio... Salia. O kad neatsidaro stiklas tai matyt tokios funkcijos nera. Jeigu komplektacija skurdesne tai daug ko nera.

Autorius:  gintauts1 [ Bir 22 2016, 06:17 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Iš flešiuko nepasileidžia muzika. Kaip jos galima klausytis per usb?

Autorius:  Laimonas [ Bir 22 2016, 07:01 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

gintauts1 rašė:
Iš flešiuko nepasileidžia muzika. Kaip jos galima klausytis per usb?


Kokia pas jus audio sistema?

Autorius:  gintauts1 [ Bir 22 2016, 21:08 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Laimonas rašė:
Kokia pas jus audio sistema?

Paprastas origiginalus magas. Tarp sėdynių yra aux jungtis su 3,5 mm lizdu ir usb jungtimi.

Puslapis 25 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/