WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=30342
Puslapis 35

Autorius:  grige [ Bir 22 2016, 23:22 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

gintauts1 rašė:
Laimonas rašė:
Kokia pas jus audio sistema?

Paprastas origiginalus magas. Tarp sėdynių yra aux jungtis su 3,5 mm lizdu ir usb jungtimi.

Butu aiskiau jei mago foto is priekio nupaveikslaves ikeltum.

Autorius:  gintauts1 [ Bir 23 2016, 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Štai tokia http://rinka.lt/media/17606795/conversions/main.jpg

Autorius:  grige [ Bir 24 2016, 15:02 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

tadas1991 rašė:
Pakuotės foto ne visada atitinka pavadinimą. Kaip ten vadinasi "asociatyvinė fotografija" ?
INEO Long life yra kitas tepaliukas, bet būna pilamas ir jis kartais. Šiaip ten teoriškai labiau vokietukams skirtas produktas, su VW ir kitų panašių gamintojų specifikacijom.

Gera Tadai ir sakei, tepalas atitiko uzsakyma, o reklama ir yra reklama. Pasiimiau tris kaniukus, bet manau reiks likusius kiek jau duos senukai iki to riboto kiekio pasiimti. Tad kiti skubekit jei ten maziau nei palete belikusi!

Autorius:  gintauts1 [ Bir 26 2016, 21:18 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Užsidegė užrašas "risk of particle filter clogging". Ką patartumėte daryti?

Autorius:  grige [ Bir 26 2016, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Vaziuoti pas Laimona atjungti filtra, voztuva ir pamirsti bedas!

Autorius:  gintauts1 [ Bir 27 2016, 06:04 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

grige rašė:
Vaziuoti pas Laimona atjungti filtra, voztuva ir pamirsti bedas!

negi visi taip puola pjaustyti tuos filtrus? O paskui į kokius vokiečius važiuojant proplemų nebus?

Autorius:  grige [ Bir 27 2016, 06:16 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Ne visi pjausto. Nepjauna ir tie, kas i vokietija per pora metu viena karta nuvaziuoja. Tad jei turi pinigu, ir vaziuoji i uzsieni, ypac vokietija tvarkyk ta beda. FAP filtra is karto keisk nauju, nes jo praplovimas, pinigai i bala. Greiciausiai ir skysti reiks papildyti. Su viskuom, keisdamas pas pigu meistra turetum i 800 tilpti. O atjungimas kainuoja 100-120, tik pries rai pats issidauzyk su meiseliu ta filtra (jei rankos nekreivos), 20-40 sutaupysi!

Autorius:  routieras [ Bir 30 2016, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

O tai kaip tie vokiečiai tikrina, gaudo nuo autobano ir tikrina filtrą, dūmus? Jei galit paaiškinkit, esu be filtro, žadu į kažkokį užsienį važiuoti.

Autorius:  nerimka [ Lie 01 2016, 06:45 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

vaziuok ir nepergyvenk ir netrydaliok

Autorius:  tadas1991 [ Lie 01 2016, 14:52 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Niekam tie filtrai neįdomūs, kol neužgazuoji po ilgo ramaus važiavimo ir neišspjauni vidury Berlyno juodo galingo kamuolio. Nors esu tokį gerą išmetęs Osle, tai nieko ten per daug nesudominau vistiek :)

Autorius:  Stasietis [ Lie 01 2016, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Jau antras 2.0 hdi be fap. Tai nera tu dumu... Nu spausk kaip nori.... Nu nemeta!! Jeigu jau dumija tai problemos ne del fap. Beje, pirmasis hdi dumijo kol nebuvo isoperuoti fap ir egr.

Autorius:  gintauts1 [ Lie 03 2016, 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Nu su dabartiniu fap dar galiu važiuoti, tik neaišku kiek. Kad išpjovus jį daugiau pradės dumyti, tai čia 100 proc. aišku. Ne šeip sau jie yra sugalvoti. Na, bet kai užlinks, tai žiūrėsiu pagal finansus: bus pinigų - dėsiu naują, nebus - operuosiu :D

Užgesinus mašiną ilgiau pasiklausius muzikos išsijungia magas. Išmeta užrašą, jog įjungtas economy mode. Tai čia gal akumai jau silpnoki ar kažkokie nustatymai yra įjungti?

Autorius:  grige [ Lie 04 2016, 06:22 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

gintauts1 rašė:
Nu su dabartiniu fap dar galiu važiuoti, tik neaišku kiek. Kad išpjovus jį daugiau pradės dumyti, tai čia 100 proc. aišku. Ne šeip sau jie yra sugalvoti. Na, bet kai užlinks, tai žiūrėsiu pagal finansus: bus pinigų - dėsiu naują, nebus - operuosiu :D

Užgesinus mašiną ilgiau pasiklausius muzikos išsijungia magas. Išmeta užrašą, jog įjungtas economy mode. Tai čia gal akumai jau silpnoki ar kažkokie nustatymai yra įjungti?

O tai ka nos burei su tuo filtru po kompiuterio uzraso atsiradimo? Manau teisingiau butu rasyti bei galvoti sitaip, bus pinigu - operuosiu, nebus - nieko nedarysiu :) Economy mode isijungia, kai sistema atpazysta itampos kritima, gelbedama muzikanta jog auto nereiktu kurti su pagalba. Tai normalu. Vieniems isijungia greiciau, kitiems ne taip greitai. Bent pas mane C5 seniukui kaip ir dabartiniam C8 isijungia panasiu laiku, pries akumuliatoriu keitima ir po.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 04 2016, 12:51 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

Stasietis rašė:
Jau antras 2.0 hdi be fap. Tai nera tu dumu... Nu spausk kaip nori.... Nu nemeta!! Jeigu jau dumija tai problemos ne del fap. Beje, pirmasis hdi dumijo kol nebuvo isoperuoti fap ir egr.

Dūmina dūmina, jei šiaip ilgai važinėjama pensininko rėžimu, nekeliant apsukų virš 2.5K, ir paskui pradedama gazuoti. Aišku, nebus kaip senam traktoriniam dyzeliuky, nes Common rail'as tam ir sukurtas, nes gali daug tiksliau ir kokybiškiau dozuoti kurą ir reguliuoti tai, stebėdamas variklio darbo parametrus ir elgseną, adaptuodamasis. Bet jei nebūtų suodžių, tai nebūtų ir suodžių filtrų, suodžiai neišvengiami. Tiesiog važiuojant normaliai, jų tiek mažai, kad nesimato ir nesimatys. O važiuojant pensinyko rėžimu, tos dalelės nepasišalina per duslintuvą ir ten prilimpa kažkur. Paskui užgazavus ir atrodo, kad čia mašina taip teršia, nes išmeta per dvi sekundes savo visą mėnesio suodžių dozę.

Autorius:  gintauts1 [ Lie 07 2016, 22:58 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGRINDINIO DIRZO KEITIMAS C4 PIKASO

http://www.automobiliudalys24.lt/7751907-bosal

Gal nebūtinai filtro keitimas atsieitų 800 €? Galima rasti ir pigiau dalių.

Puslapis 35 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/