Antroje sėdynių eilėje ilgesnėm kojom žmogui nėra ko sėsti, mažai vietos. Tik mažiems ir vaikams. Be to nepatogu sėdėti, nors ir yra dvi atsilošimo padėtys. Na nebent variantą pirksi su gale dviem sėdynėm. Priekyje - lafa.
Neturi atsarginio rato, tad grybaut važiuoju įsimetęs bagažinėje atsarginį sukomplektuotą atskirai.

Tiesa pasakius, dabar tas ratas visada bagažinėje. Tingiu išiminėti. To pasekoje bagažinės tūris sumažėjo iki 2/3 tūrio. Bet man kaip ir užtenka.
Kas trečio C4 picasso vairuotojo sėdynės šonas bus su subliuškusiu paralonu.
Nežinau kaip kitų kompanijų panašūs dyzeliai valgo kuro. Mieste 2 litrų dyzeliukas, kaip ir rašo Citroen, ima link 10 l. Ir kaip visokios tojotos įsigudrina mieste su 7 litrais važinėt? Džioukas.
Važiavimas, dinamika, minkštumas, paklusnumas, variklis mane tenkina.
Parkavimo funkcijos su šone radimu vietos parkingui niekada ir nenaudojau. Čia moteriškėms iš Poryžiaus turbūt sugalvota.
Nuvačiavau 50k. Keičiu tepalą, oro filtrą, tepalo filtrą, vieną kitą lemputę. Pakeičiau kaladėles. Jaučiu kad reikia keisti kažką kas yra susiję su galine pakaba, bo pradeda nusėdinėti užpakalis.

Be to, to mašinos nusodinomo įkelti lagaminams ar maišui su bulvėmis niekada nenaudojau. Dar pakeliu.
Nepatiko šildymo, kondicionavimo displėjaus ir reguliavimo vieta - kairėje vairuotojo, šalia lango. Vairuojant reikia pataikyti į mygtuką. O tai nelabai saugu.
Mano komplektacijoje buvo minkštas šaltkrepšis ant ratukų. Nenaudoju. Neprireikė.
Dar neblogas dalykas - skydelis uždengti apačioje po numeriais esančią skylę varikliui vėsinti. Visada žiemai uždedu.
Automatinis langų valima, mano galva, perdaug jautrus. Linojant per dažnai mosikuoja. Gaunasi daugiau brūžinimas nei valymas.
Mano verdiktas. Pirkčiau C4 Picasso Grand. Tiesiog pagal mano dabartinius poreikius reikia talpesnio. Jei tokio poreikio nėra - kitas reikalas.