Lego rašė:
Sveiki

Po 4 metų vairavimo nusprendžiau, kad laikas keisti automobilį. Dabar turimas automobilis tai sedano kėbulo Opel Vectra B 1997metų gimimo su 1,6 benzinu prisotinta širdimi kuri dujų nemačiusi nes tam nėra reikalo. Galėčiau nesiteirauti jūsų kaip ten viena ar kita mašina rieda ir tiesiog paimt ir nusipirkt koki BMW ir nebesukti sau galvos, tačiau nenoriu pilko automobilio tikrąja to žodžio prasme. Norisi išraiškingo automobilio, o būtent tokius ir matau CITROEN markes automobilius. Kadangi nesu senas, o ir su stuburu problemų neturiu tad nebijau kietos važiuoklės (dabartinis automobilis stovi ant trumpintų sportinių amortizatoriu + trumpintomis sportinėmis pyruoklėmis) ir hidraulikos neieškau. Šiuo metu esu apsistojęs ties Citroen C4 pagamintos iki 2010metų. Taigi klausimai būtu tokie:
1.Kokie benzininiai varikliai patikimesni? (paminėkit realias kuro sąnaudas)
2.Kokie dyzeliniai varikliai patikimesni? (jei galit paminėkit ir kw ar AG skaičių nes kiek pastebėjau 1,6 ejo dviem versijom, taip pat ir kuro sąnaudas)
3.Negi tokia jau bloga ta CITROEN elektronika? Paminėkit pagrindinius galimus elektronikos gedimus (tuos chroniškus)
4.Kaip situacija su greičių dėžėmis? (šiaip ieškočiau tik su mechanine dėže, tačiau jei automatinės patikimos kodėl gi neišbandyti)
5.Ar kėbulo skirtumas turi įtakos važiuoklės elementams? T.y ar hečbeko važiuoklė skiriasi nuo modėlio su kupė kėbulu?
6.Kokios komplektacijos buvo? Ir ar buvo odinės sėdynės? Nes iki šiol nemačiau nei vieno c4 su odiniu salonu
7.Labai idomu ir tai kurioje vietoje priekiniuose žibintuose stovi gabaritai? Tame "antakyje? tiesiog labai gražiai atrodo jei tai originalu ir nebereik kišti nagų
Tam kartui tiek

1. Jei noris patikimumo - tai 1,4i benzas paprastas 8 vožtuvų. Amžinasis variklis, kalbant apie metalą. O dėl kuro sistemų garantuotas būt negaliu. Traukos gal nebus, bet tikrai galima su juo nebijot ir užgręžt, ir laiku techninių aptarnavimų neatlikt, rinktis jiems pigesnes medžiagas ir t.t.
2. Tai kad ten tos pačios šeimos 1,4 ir 1,6 HDi, kurie abu bendru atveju yra jau naujos kartos varikliai - popierinės mechaninės dalies. Važiuot važiuoja, remontuojasi einami aptarnavimai nelabai sunkiai (diržai, tepalai), bet jei reiks lįsti prie purkštukų, pakaitinimo žvakių, velenėlių - prasikeiksi
Beje, jie visi su FAP originaliai, kiek man žinoma. C4 brolis 307 turėjo geresnį variantą - 2,0HDi 66 arba 80kw. Tai daug geresni ir patikimesni varikliai. Na bet važiuoja ir tie mažalitražiai, tik jie, kaip ir sakau, turi savų niuansų. Labai jiems svarbu laiku (daug dažniau, nei nurodo gamintojas) keisti tepalą ir pilti tik gamintojo nurodytą.
3. Nieko ten baisaus. Kažkas kažką svaigsta. Pagrindiniai reikalai tai būna, kaip ir visoms mašinoms, per šalčius, ir kai belekaip ir belekada atjunginėjamas ir prijunginėjamas akumas ir t.t. Žodžiu kompai.
Ir žiūrėt reik, kad visos plastikinės dugno ir variklio skyriaus apsaugos būtų sveikos ir vietoje - nes ten visur nemažai laidų ir visokių el. valdomų blokų.
4. Automatų kiek žinau nebuvo - mechankės ir pusiau automatinės - robotai. Todėl geriau mechanika...
5. Važiuoklė ta pati, bent jau dalys tos pačios, gal geometrija kažkur kiek ir skiriasi. Galinis tiltas labai paprastas - vientisas balkis ant sailenblokų, ir atskirai spyruoklės ir amortikai.
Kitų neturiu ką pasakyt