WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 23:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Konsultacija prieš ieškant
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 17:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Bir 11 2014, 15:05
Pranešimai: 1
Sveiki :labas: Po 4 metų vairavimo nusprendžiau, kad laikas keisti automobilį. Dabar turimas automobilis tai sedano kėbulo Opel Vectra B 1997metų gimimo su 1,6 benzinu prisotinta širdimi kuri dujų nemačiusi nes tam nėra reikalo. Galėčiau nesiteirauti jūsų kaip ten viena ar kita mašina rieda ir tiesiog paimt ir nusipirkt koki BMW ir nebesukti sau galvos, tačiau nenoriu pilko automobilio tikrąja to žodžio prasme. Norisi išraiškingo automobilio, o būtent tokius ir matau CITROEN markes automobilius. Kadangi nesu senas, o ir su stuburu problemų neturiu tad nebijau kietos važiuoklės (dabartinis automobilis stovi ant trumpintų sportinių amortizatoriu + trumpintomis sportinėmis pyruoklėmis) ir hidraulikos neieškau. Šiuo metu esu apsistojęs ties Citroen C4 pagamintos iki 2010metų. Taigi klausimai būtu tokie:

1.Kokie benzininiai varikliai patikimesni? (paminėkit realias kuro sąnaudas)
2.Kokie dyzeliniai varikliai patikimesni? (jei galit paminėkit ir kw ar AG skaičių nes kiek pastebėjau 1,6 ejo dviem versijom, taip pat ir kuro sąnaudas)
3.Negi tokia jau bloga ta CITROEN elektronika? Paminėkit pagrindinius galimus elektronikos gedimus (tuos chroniškus)
4.Kaip situacija su greičių dėžėmis? (šiaip ieškočiau tik su mechanine dėže, tačiau jei automatinės patikimos kodėl gi neišbandyti)
5.Ar kėbulo skirtumas turi įtakos važiuoklės elementams? T.y ar hečbeko važiuoklė skiriasi nuo modėlio su kupė kėbulu?
6.Kokios komplektacijos buvo? Ir ar buvo odinės sėdynės? Nes iki šiol nemačiau nei vieno c4 su odiniu salonu
7.Labai idomu ir tai kurioje vietoje priekiniuose žibintuose stovi gabaritai? Tame "antakyje? tiesiog labai gražiai atrodo jei tai originalu ir nebereik kišti nagų :oops:
Tam kartui tiek :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 18:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
1. Visi jie gana patikimi ir stebint forumo informacija neturi dideliu bedu.
2. Patikimiausi 2.0HDi 66kw ir 80kw, pigiausiai aptarnaujami, 1.6HDi ir 2.0 100kw brangiau aptarnaujami ir lepesni..
3. Nera bloga ta elektronika, kartais pasitaiko gliuku kaip ir su visom kitom masinom, gal kiek lepesnis BSI blokas, bet asmeniskai as su tuo reikalu neturejau per 6metus.
4. Mechanines dezes geros, automatai nestebuklingi, taciau vaziuoja. Jei domina didesnis patikimumas ir mazesnis komfortas - imk mechana.
5. Sito nezinau, taciau itariu kad viskas vienoda, nebent VTS modifikacija.
6. Komplektacijos buvo visai neblogos, klima,autopilotas, odines sedynes,krituliu,sviesos davikliai,bi-xenon pasisukantys pagal vaira, el.sedynes, NAVI ir t.t..
7. Gabaritai yra tuose antakiuose,tik nezinau ar visuose, ar FL....
:labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 18:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Lego rašė:
Sveiki :labas: Po 4 metų vairavimo nusprendžiau, kad laikas keisti automobilį. Dabar turimas automobilis tai sedano kėbulo Opel Vectra B 1997metų gimimo su 1,6 benzinu prisotinta širdimi kuri dujų nemačiusi nes tam nėra reikalo. Galėčiau nesiteirauti jūsų kaip ten viena ar kita mašina rieda ir tiesiog paimt ir nusipirkt koki BMW ir nebesukti sau galvos, tačiau nenoriu pilko automobilio tikrąja to žodžio prasme. Norisi išraiškingo automobilio, o būtent tokius ir matau CITROEN markes automobilius. Kadangi nesu senas, o ir su stuburu problemų neturiu tad nebijau kietos važiuoklės (dabartinis automobilis stovi ant trumpintų sportinių amortizatoriu + trumpintomis sportinėmis pyruoklėmis) ir hidraulikos neieškau. Šiuo metu esu apsistojęs ties Citroen C4 pagamintos iki 2010metų. Taigi klausimai būtu tokie:

1.Kokie benzininiai varikliai patikimesni? (paminėkit realias kuro sąnaudas)
2.Kokie dyzeliniai varikliai patikimesni? (jei galit paminėkit ir kw ar AG skaičių nes kiek pastebėjau 1,6 ejo dviem versijom, taip pat ir kuro sąnaudas)
3.Negi tokia jau bloga ta CITROEN elektronika? Paminėkit pagrindinius galimus elektronikos gedimus (tuos chroniškus)
4.Kaip situacija su greičių dėžėmis? (šiaip ieškočiau tik su mechanine dėže, tačiau jei automatinės patikimos kodėl gi neišbandyti)
5.Ar kėbulo skirtumas turi įtakos važiuoklės elementams? T.y ar hečbeko važiuoklė skiriasi nuo modėlio su kupė kėbulu?
6.Kokios komplektacijos buvo? Ir ar buvo odinės sėdynės? Nes iki šiol nemačiau nei vieno c4 su odiniu salonu
7.Labai idomu ir tai kurioje vietoje priekiniuose žibintuose stovi gabaritai? Tame "antakyje? tiesiog labai gražiai atrodo jei tai originalu ir nebereik kišti nagų :oops:
Tam kartui tiek :D

1. Jei noris patikimumo - tai 1,4i benzas paprastas 8 vožtuvų. Amžinasis variklis, kalbant apie metalą. O dėl kuro sistemų garantuotas būt negaliu. Traukos gal nebus, bet tikrai galima su juo nebijot ir užgręžt, ir laiku techninių aptarnavimų neatlikt, rinktis jiems pigesnes medžiagas ir t.t.
2. Tai kad ten tos pačios šeimos 1,4 ir 1,6 HDi, kurie abu bendru atveju yra jau naujos kartos varikliai - popierinės mechaninės dalies. Važiuot važiuoja, remontuojasi einami aptarnavimai nelabai sunkiai (diržai, tepalai), bet jei reiks lįsti prie purkštukų, pakaitinimo žvakių, velenėlių - prasikeiksi :labas:
Beje, jie visi su FAP originaliai, kiek man žinoma. C4 brolis 307 turėjo geresnį variantą - 2,0HDi 66 arba 80kw. Tai daug geresni ir patikimesni varikliai. Na bet važiuoja ir tie mažalitražiai, tik jie, kaip ir sakau, turi savų niuansų. Labai jiems svarbu laiku (daug dažniau, nei nurodo gamintojas) keisti tepalą ir pilti tik gamintojo nurodytą.
3. Nieko ten baisaus. Kažkas kažką svaigsta. Pagrindiniai reikalai tai būna, kaip ir visoms mašinoms, per šalčius, ir kai belekaip ir belekada atjunginėjamas ir prijunginėjamas akumas ir t.t. Žodžiu kompai.
Ir žiūrėt reik, kad visos plastikinės dugno ir variklio skyriaus apsaugos būtų sveikos ir vietoje - nes ten visur nemažai laidų ir visokių el. valdomų blokų.
4. Automatų kiek žinau nebuvo - mechankės ir pusiau automatinės - robotai. Todėl geriau mechanika...
5. Važiuoklė ta pati, bent jau dalys tos pačios, gal geometrija kažkur kiek ir skiriasi. Galinis tiltas labai paprastas - vientisas balkis ant sailenblokų, ir atskirai spyruoklės ir amortikai.
Kitų neturiu ką pasakyt

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 20:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Panašu į apklausą :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 20:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
ne nu....sorry...bet ir prikomentavot veju :mrgreen:
1) I c4 nebuvo montuojami jusu labiausiai siulomi varikliai, nei 1,4 8v nei 2,0 hdi 8v, nei 1,4 hdi kuris pakankamai stipriai patikimesnis uz 1,6 hdi, ten tik apacios panasios, galvos visiskai skirtingos
2) kas del skirtumu tarp heco ir kupe, tai vaziuoklej jokio skirtumo, ir baz vienodo ilgio (net salono kilimai tinka nuo kupe ant heco ir atvirksciai)
3) benzininiai varikliai buna po 2 versijas 1,4 16v, 1,6 16v, ir trys versijos 2,0 16v. pats patikimiausias yra piormos kartos (iki 2008) 1,6 16v 80kw NFU kodu, taciau siam varikliui truksta dinamikos bei pavaru dezes ju silpnoji vieta, tiek auto, tiek mechanika (ta pati naudojama ir ant tokiu pat metu 1,4 16v varikliu). visu kitu varikliu (iskaitant ir dizelinius) mechanines dezes patikimos, automatai ne stebuklas kaip ir daugumos panasiu metu auto. 1,4 ir 1,6 vti varikliai (nuo 2008) jau smarkiai atsilieka nuo senesniu patikimumu (bendras kurinys su bemewe :D )
4) dyzeliniai varikliai arba 1,6 hdi 2 galingumu 66kw (visada be fap) ir 80 kw (dazniau su fap) arba 2,0 hdi 100kw (retai be fap), 2,0 variklis ir turbo patikimesni, bet 1,6 patikimene kuro padavimo sistema.
5) apie komplektacija parase gerai
6) gabaritai pas visus grazus :)
7) pigiausiai eksplotuojamas ir paprasciausias 1,6 benzinas/duja, o maloniausiai turbot vaziuot su 2,0 hdi, nors ag ir zenkliai maziau nei 2,0 vts benzino, bet uztat nm vos ne dvigubai daugiau ir jie daug "zemiau"

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 11 2014, 21:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Svarbu kad yra kas pataiso :!:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 16:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 15 2012, 12:38
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
dekui uz apzvalga. Gali placiau papasakoti apie automatine pavaru deze - robota? kaip suprantu ji maziau komfortikesne? pilno automato i C4 nemontavo? kokios dar silpnos ju vietos i kurias galima atkreipti demesi pries perkant?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 17:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Silpna vieta- garso izoliacija. Po Vectros tikria pasijaus. net po Astros G pasijaute-svilpe vejai konkeciai+ variklio izoliacija nuo salono irgi nekazka. Masina buvo 3 metu senumo bet barskejo apdaila jau stipriai. Antra silpna vieta-matomumas-vaziuoajant galu nieko nesimatydavo. idomus pasirode ir apsuku indikatorius-niekaip nepripratau,jei bandydavau kazka tiksliau izuret ir suprast tai tik stovint. Tas pats su vairavimo pozcija- jausmas lyg vairuotum minivena. Is pliusu buvo trauka, svoris mazas todel su 1.6hdi trauka buvo OK. Tiesa ir grozis , parduot nebuvo sunku, uzteko va pora foto padaryt :D moterims patinka :)

Paveikslėlis

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 19:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Cia Lego norejo sesti , tai yra keisti i savo opeliuka citroena. Bet nuo 2014 taip ir nebegryzo atgal... Greiciausiai kitame forume uzsiregino, arba neluzta citroenas. Grazia masina atidavei Elviukai, bet kodel su tokiais nekokiais ratais ji?

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 20:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
rooliss rašė:
dekui uz apzvalga. Gali placiau papasakoti apie automatine pavaru deze - robota? kaip suprantu ji maziau komfortikesne? pilno automato i C4 nemontavo? kokios dar silpnos ju vietos i kurias galima atkreipti demesi pries perkant?

Pilnas automatas ejo tik i 2.0hdi grand picasso. Bet tai labai retas variantas. Kas del roboto... Jo negalima lyginti su tradiciniu automatu, bet kaip bebutu viena koja ir ranka visada laisva. Pries perkant butu geriausia prasibandyti. Nes kiekvienam savas supratimas ir reikalavimai. Beje roboto sankabos komplektas nera pigus....kaip ir tradicinis automato remontas.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 20:15 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
man asmeniskai robotas nepatinka. Panasiai kaip pensininkas perjunginetu pavaras sedintis salia. :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 20:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
kobis rašė:
man asmeniskai robotas nepatinka. Panasiai kaip pensininkas perjunginetu pavaras sedintis salia. :lol:

Nu bet geriau nei mechanine ir ypac masinoje kaip grandas. Siaip ji ir taip sunkoka, minivenas. Dinamikos nera pas ta 2.0hdi. Va kas uzknisa, tai labiausiau perjungimas is 1 i antra. Bet po to visai normaliai.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 21:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
grige rašė:
Cia Lego norejo sesti , tai yra keisti i savo opeliuka citroena. Bet nuo 2014 taip ir nebegryzo atgal... Greiciausiai kitame forume uzsiregino, arba neluzta citroenas. Grazia masina atidavei Elviukai, bet kodel su tokiais nekokiais ratais ji?


cia dar su zieminiais ,balandzio pradzia berods buvo :)

OK dar radau foto su tais priekiniais gabaritais kur temos autorius sake kad grazu :) realiai is ju jokios naudos man is ju nebudavo, kad matytusi reikejo nakti fotkint

Paveikslėlis


del automato, skonio ir poreikiu reikalas aisku bet labai mazai masinu (net ir po 2013) kuriuose automatai tokie kad vaziuot noretusi. bent jau kiek as vaziuoju masina niekada neatspeja ko norisi. su mechanine gali vilktis 2 pavara 4000rpm 10-20sek ir reikalui/norui esant saut i prieki, automatas niekada taip nepadarys.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 21:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
Siaip automatines dezes turi "M" padeti taip kad galima prilaikyti pavara norimoje padetyje. Bet automtas, mechanine- skonio reikalas.

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 23 2016, 23:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 15 2012, 12:38
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
robotas vistiek turi sankaba? tai kas ten robotizuota?
dar idomu kaip ten sedyniu patogumas (prieki ir gale), niekad nevaziaves, bet vizualiai jos atrodo kiek neiprastos.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007