WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Konsultacija prieš ieškant http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=31640 |
Puslapis 1 iš 5 |
Autorius: | Lego [ Bir 11 2014, 17:08 ] |
Pranešimo tema: | Konsultacija prieš ieškant |
Sveiki ![]() 1.Kokie benzininiai varikliai patikimesni? (paminėkit realias kuro sąnaudas) 2.Kokie dyzeliniai varikliai patikimesni? (jei galit paminėkit ir kw ar AG skaičių nes kiek pastebėjau 1,6 ejo dviem versijom, taip pat ir kuro sąnaudas) 3.Negi tokia jau bloga ta CITROEN elektronika? Paminėkit pagrindinius galimus elektronikos gedimus (tuos chroniškus) 4.Kaip situacija su greičių dėžėmis? (šiaip ieškočiau tik su mechanine dėže, tačiau jei automatinės patikimos kodėl gi neišbandyti) 5.Ar kėbulo skirtumas turi įtakos važiuoklės elementams? T.y ar hečbeko važiuoklė skiriasi nuo modėlio su kupė kėbulu? 6.Kokios komplektacijos buvo? Ir ar buvo odinės sėdynės? Nes iki šiol nemačiau nei vieno c4 su odiniu salonu 7.Labai idomu ir tai kurioje vietoje priekiniuose žibintuose stovi gabaritai? Tame "antakyje? tiesiog labai gražiai atrodo jei tai originalu ir nebereik kišti nagų ![]() Tam kartui tiek ![]() |
Autorius: | Vycius [ Bir 11 2014, 18:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
1. Visi jie gana patikimi ir stebint forumo informacija neturi dideliu bedu. 2. Patikimiausi 2.0HDi 66kw ir 80kw, pigiausiai aptarnaujami, 1.6HDi ir 2.0 100kw brangiau aptarnaujami ir lepesni.. 3. Nera bloga ta elektronika, kartais pasitaiko gliuku kaip ir su visom kitom masinom, gal kiek lepesnis BSI blokas, bet asmeniskai as su tuo reikalu neturejau per 6metus. 4. Mechanines dezes geros, automatai nestebuklingi, taciau vaziuoja. Jei domina didesnis patikimumas ir mazesnis komfortas - imk mechana. 5. Sito nezinau, taciau itariu kad viskas vienoda, nebent VTS modifikacija. 6. Komplektacijos buvo visai neblogos, klima,autopilotas, odines sedynes,krituliu,sviesos davikliai,bi-xenon pasisukantys pagal vaira, el.sedynes, NAVI ir t.t.. 7. Gabaritai yra tuose antakiuose,tik nezinau ar visuose, ar FL.... ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Bir 11 2014, 18:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
Lego rašė: Sveiki ![]() 1.Kokie benzininiai varikliai patikimesni? (paminėkit realias kuro sąnaudas) 2.Kokie dyzeliniai varikliai patikimesni? (jei galit paminėkit ir kw ar AG skaičių nes kiek pastebėjau 1,6 ejo dviem versijom, taip pat ir kuro sąnaudas) 3.Negi tokia jau bloga ta CITROEN elektronika? Paminėkit pagrindinius galimus elektronikos gedimus (tuos chroniškus) 4.Kaip situacija su greičių dėžėmis? (šiaip ieškočiau tik su mechanine dėže, tačiau jei automatinės patikimos kodėl gi neišbandyti) 5.Ar kėbulo skirtumas turi įtakos važiuoklės elementams? T.y ar hečbeko važiuoklė skiriasi nuo modėlio su kupė kėbulu? 6.Kokios komplektacijos buvo? Ir ar buvo odinės sėdynės? Nes iki šiol nemačiau nei vieno c4 su odiniu salonu 7.Labai idomu ir tai kurioje vietoje priekiniuose žibintuose stovi gabaritai? Tame "antakyje? tiesiog labai gražiai atrodo jei tai originalu ir nebereik kišti nagų ![]() Tam kartui tiek ![]() 1. Jei noris patikimumo - tai 1,4i benzas paprastas 8 vožtuvų. Amžinasis variklis, kalbant apie metalą. O dėl kuro sistemų garantuotas būt negaliu. Traukos gal nebus, bet tikrai galima su juo nebijot ir užgręžt, ir laiku techninių aptarnavimų neatlikt, rinktis jiems pigesnes medžiagas ir t.t. 2. Tai kad ten tos pačios šeimos 1,4 ir 1,6 HDi, kurie abu bendru atveju yra jau naujos kartos varikliai - popierinės mechaninės dalies. Važiuot važiuoja, remontuojasi einami aptarnavimai nelabai sunkiai (diržai, tepalai), bet jei reiks lįsti prie purkštukų, pakaitinimo žvakių, velenėlių - prasikeiksi ![]() Beje, jie visi su FAP originaliai, kiek man žinoma. C4 brolis 307 turėjo geresnį variantą - 2,0HDi 66 arba 80kw. Tai daug geresni ir patikimesni varikliai. Na bet važiuoja ir tie mažalitražiai, tik jie, kaip ir sakau, turi savų niuansų. Labai jiems svarbu laiku (daug dažniau, nei nurodo gamintojas) keisti tepalą ir pilti tik gamintojo nurodytą. 3. Nieko ten baisaus. Kažkas kažką svaigsta. Pagrindiniai reikalai tai būna, kaip ir visoms mašinoms, per šalčius, ir kai belekaip ir belekada atjunginėjamas ir prijunginėjamas akumas ir t.t. Žodžiu kompai. Ir žiūrėt reik, kad visos plastikinės dugno ir variklio skyriaus apsaugos būtų sveikos ir vietoje - nes ten visur nemažai laidų ir visokių el. valdomų blokų. 4. Automatų kiek žinau nebuvo - mechankės ir pusiau automatinės - robotai. Todėl geriau mechanika... 5. Važiuoklė ta pati, bent jau dalys tos pačios, gal geometrija kažkur kiek ir skiriasi. Galinis tiltas labai paprastas - vientisas balkis ant sailenblokų, ir atskirai spyruoklės ir amortikai. Kitų neturiu ką pasakyt |
Autorius: | Saulynas [ Bir 11 2014, 20:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
Panašu į apklausą ![]() |
Autorius: | exDalimis [ Bir 11 2014, 20:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
ne nu....sorry...bet ir prikomentavot veju ![]() 1) I c4 nebuvo montuojami jusu labiausiai siulomi varikliai, nei 1,4 8v nei 2,0 hdi 8v, nei 1,4 hdi kuris pakankamai stipriai patikimesnis uz 1,6 hdi, ten tik apacios panasios, galvos visiskai skirtingos 2) kas del skirtumu tarp heco ir kupe, tai vaziuoklej jokio skirtumo, ir baz vienodo ilgio (net salono kilimai tinka nuo kupe ant heco ir atvirksciai) 3) benzininiai varikliai buna po 2 versijas 1,4 16v, 1,6 16v, ir trys versijos 2,0 16v. pats patikimiausias yra piormos kartos (iki 2008) 1,6 16v 80kw NFU kodu, taciau siam varikliui truksta dinamikos bei pavaru dezes ju silpnoji vieta, tiek auto, tiek mechanika (ta pati naudojama ir ant tokiu pat metu 1,4 16v varikliu). visu kitu varikliu (iskaitant ir dizelinius) mechanines dezes patikimos, automatai ne stebuklas kaip ir daugumos panasiu metu auto. 1,4 ir 1,6 vti varikliai (nuo 2008) jau smarkiai atsilieka nuo senesniu patikimumu (bendras kurinys su bemewe ![]() 4) dyzeliniai varikliai arba 1,6 hdi 2 galingumu 66kw (visada be fap) ir 80 kw (dazniau su fap) arba 2,0 hdi 100kw (retai be fap), 2,0 variklis ir turbo patikimesni, bet 1,6 patikimene kuro padavimo sistema. 5) apie komplektacija parase gerai 6) gabaritai pas visus grazus ![]() 7) pigiausiai eksplotuojamas ir paprasciausias 1,6 benzinas/duja, o maloniausiai turbot vaziuot su 2,0 hdi, nors ag ir zenkliai maziau nei 2,0 vts benzino, bet uztat nm vos ne dvigubai daugiau ir jie daug "zemiau" |
Autorius: | Vycius [ Bir 11 2014, 21:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
Svarbu kad yra kas pataiso ![]() |
Autorius: | rooliss [ Bal 23 2016, 16:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
dekui uz apzvalga. Gali placiau papasakoti apie automatine pavaru deze - robota? kaip suprantu ji maziau komfortikesne? pilno automato i C4 nemontavo? kokios dar silpnos ju vietos i kurias galima atkreipti demesi pries perkant? |
Autorius: | grige [ Bal 23 2016, 19:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
Cia Lego norejo sesti , tai yra keisti i savo opeliuka citroena. Bet nuo 2014 taip ir nebegryzo atgal... Greiciausiai kitame forume uzsiregino, arba neluzta citroenas. Grazia masina atidavei Elviukai, bet kodel su tokiais nekokiais ratais ji? |
Autorius: | Stasietis [ Bal 23 2016, 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
rooliss rašė: dekui uz apzvalga. Gali placiau papasakoti apie automatine pavaru deze - robota? kaip suprantu ji maziau komfortikesne? pilno automato i C4 nemontavo? kokios dar silpnos ju vietos i kurias galima atkreipti demesi pries perkant? Pilnas automatas ejo tik i 2.0hdi grand picasso. Bet tai labai retas variantas. Kas del roboto... Jo negalima lyginti su tradiciniu automatu, bet kaip bebutu viena koja ir ranka visada laisva. Pries perkant butu geriausia prasibandyti. Nes kiekvienam savas supratimas ir reikalavimai. Beje roboto sankabos komplektas nera pigus....kaip ir tradicinis automato remontas. |
Autorius: | kobis [ Bal 23 2016, 20:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
man asmeniskai robotas nepatinka. Panasiai kaip pensininkas perjunginetu pavaras sedintis salia. ![]() |
Autorius: | Stasietis [ Bal 23 2016, 20:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
kobis rašė: man asmeniskai robotas nepatinka. Panasiai kaip pensininkas perjunginetu pavaras sedintis salia. ![]() Nu bet geriau nei mechanine ir ypac masinoje kaip grandas. Siaip ji ir taip sunkoka, minivenas. Dinamikos nera pas ta 2.0hdi. Va kas uzknisa, tai labiausiau perjungimas is 1 i antra. Bet po to visai normaliai. |
Autorius: | Stasietis [ Bal 23 2016, 21:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
Siaip automatines dezes turi "M" padeti taip kad galima prilaikyti pavara norimoje padetyje. Bet automtas, mechanine- skonio reikalas. |
Autorius: | rooliss [ Bal 23 2016, 23:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Konsultacija prieš ieškant |
robotas vistiek turi sankaba? tai kas ten robotizuota? dar idomu kaip ten sedyniu patogumas (prieki ir gale), niekad nevaziaves, bet vizualiai jos atrodo kiek neiprastos. |
Puslapis 1 iš 5 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |